Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Mistä lähteä hakemaan pirusti lisää kaloreita?(massanlisääjät jne taitaa käydä liian kalliiksi lompakolle).
Ja miksi ei hiilihydraatteja illalla?

Ostin purkin american mass blastia, ja purkki tyhjenee sitä tahtia että taitaa jäädä viimeiseksi.

Siksipä ajattelin rakentaa ruokavaliotani näin:

Herätessä:
Mitä tahansa ruokaa mitä kurkusta alas saan+30g heraa.
+3h:
Ehrmann/raejuusto+maitoa
+3h:
Jauheliha/makarooni, jauheliha/riisi, broileri/riisi, tonnikala/riisi, tonnikala/makarooni jne.
+3h:
Ehrmann/raejuusto+maitoa
+3h
Jauheliha/makarooni, jauheliha/riisi, broileri/riisi, tonnikala/riisi, tonnikala/makarooni jne.

Iltapala:
Kananmunia+hera 80+öljyä

Maitona juon rasvatonta maitoa.
Tuolla tavalla olen yrittänyt itseäni ruokita, paitsi että tällä hetkellä menee american mass blast heran tilalla. Joten miten lisää kaloreita tähän?
Nuo kunnon ateriat saattaa myös olla jotain aivan muuta, riippuu nyt ihan missä sattuu syömään, mutta noihin pyritään. Ja usein esim. jauheliha/makarooni combo on 200g jauheliha+1dl makarooni.

Treenin jälkeen sitten palkkari tietenkin(hera80+malto).

Mainittakoon, kasvikset&vihannekset tulee tuolla jauheliha/makarooni settien seassa~kerran päivässä. Joskus saattaa olla toki päiviä ilman kasviksia.
Toisinaan myös jauheliha/makaroni settejen tilalta saatan syödä kanasalaattia tms.
Katselin tossa kalorilaskuria ja 3200 kcal pitäisi saada salipäivänä, ja välipäivänä 2800.
Mikäli tähtään +500kcal ruokavalioon.

Hei. Olen 17v poika ja nyt ajattelin et vois koittaa tota g-massa kuurii eli sen 5kg. Onko lisänny teiän lihasta hyvin ja onko kui nostanu tuloksii? ootteko paljoo lihonnu läskinÄ? + noist sivuvaikutuksista tuleeko lärvi täyteen finnejä yms pallit pienentyy?:D Ja jos saisi n. jos penkkaan nyt 77kilosena 100kg paljon saisin kuurin loputtua luultavasti?

Hei. Olen 17v poika ja nyt ajattelin et vois koittaa tota g-massa kuurii eli sen 5kg. Onko lisänny teiän lihasta hyvin ja onko kui nostanu tuloksii? ootteko paljoo lihonnu läskinÄ? + noist sivuvaikutuksista tuleeko lärvi täyteen finnejä yms pallit pienentyy?:D Ja jos saisi n. jos penkkaan nyt 77kilosena 100kg paljon saisin kuurin loputtua luultavasti?

Ei sitä mitään "kuurina" tarvi vetää, itse olen usean vuoden ajan vetänyt Leaderin g-massaa päivittäin. Ei se juoma sitä läskiä tee, se riippuu ihan siitä kokonais kalorimäärästä. Mistäs oikeen keksit näitä pallien pienimisiä yms. :david:

Eikä ole finnejäkään enemmän tullut. Jos vielä ei ole tullut selväksi ei se pelkkä juoma mitää ihmeitä tee, vaan se vaan täydentää muuten hyvää ruokavaliota.

Mihin kannattaisi sekoittaa maustamatonta proteiinijauhetta kun veteen sekoitettuna juoma maistuu hirveältä paskalta?:urjo:
Maitoon jos kyseessä ei ole palkkari. Tosin ei sekään pelkästään sitä makua paranna. Laita sekaan vaikka kaakaojauhetta jos palkkarista on kyse tai sitten vaikka funlightiä.

Tainnu jollain sekottuu lisäravinteet ja dopinkiaineet.. ::D

itte otin tota soija90 ja pallit katos kokonaan ja naamaa ei nälyny finnien alta, mutta tulokset parani 10% viikko ilman treeniä:eek:

niin eli se g-massa on proteiiniä ei roinaa...:D

Ainaki on kyllä ylihintaista. Tuohon hintaan pitäis saada vähintään puolet enemmän, tuoki vaan tuollasta maustettua perusheraa.

Toimiikos monivijapuuro, ruisleipä, lasi maitoa ja lasi vettä hyvin aamupalana?
Mikään himotreenaaja en ole vaan pari kertaa viikossa harjottelen. Olis tarkoitus alottaa syömään vähän enemmän.

Mitä mieltä olette siintä, jos juo maitoa "proteiinin lähteenä"? En haluaisi syödä rahkaa tai raejuustoa..

Juon rasvatontamaitoa yli litran päivässä (sis. 33g proteniia & 49g hiilareita/litra). Syön kyllä muutakin, mutta pakko kysyä tuosta maidosta, sillä olen mietiskellyt tuota asiaa jo tovin.

Mitä mieltä olette siintä, jos juo maitoa "proteiinin lähteenä"? En haluaisi syödä rahkaa tai raejuustoa..

Juon rasvatontamaitoa yli litran päivässä (sis. 33g proteniia & 49g hiilareita/litra). Syön kyllä muutakin, mutta pakko kysyä tuosta maidosta, sillä olen mietiskellyt tuota asiaa jo tovin.

Massan kasvatuksellisestihan pitäs elimistön saada 2g tai enemmän proteiiinia painokiloa kohden päivässä. Mutta Voi rahkaa maustaa jos ei pysty perus rahkaa syömään ja raejuustoa voi sekottaa muun ruuan kanssa. niin mä ainakin teen tai sittel laitan raejuuston sekaan ananaksen paloja ´. ;)

Kyllä litran maitoa voi juoda, ei siinä mtn. Kuitenkin tarvitset muitakin proteiininlähteitä, maidosta saa kuitenkin enemmän hiilaria kuin proteiinia.

Toimiikos monivijapuuro, ruisleipä, lasi maitoa ja lasi vettä hyvin aamupalana?
Mikään himotreenaaja en ole vaan pari kertaa viikossa harjottelen. Olis tarkoitus alottaa syömään vähän enemmän.

Hyvältä kuulostaa, laita ruisleivän päälle vielä kunnolla juustoa ja lihaa. Ja heitä aamupalan sekaan vielä vaikka joku hedelmä. :)

Ite kysyisin että kannattaako mun juoda ennemmin Kevyttä- vai rasvatonta maitoa? oon siis 162cm pitkä ja painan n. 56kg. Nykysin juon 1-2 litraa kevytmaitoa päivässä.

Back
Ylös Bottom