Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei maitorahkan sekaan saa laittaa maitoa?
Tämä vastaus ei kelvannut sulle? Mistä oot saanut päähäs että ei saa laittaa?
Hei. Olen 17v poika ja nyt ajattelin et vois koittaa tota g-massa kuurii eli sen 5kg. Onko lisänny teiän lihasta hyvin ja onko kui nostanu tuloksii? ootteko paljoo lihonnu läskinÄ? + noist sivuvaikutuksista tuleeko lärvi täyteen finnejä yms pallit pienentyy?:D Ja jos saisi n. jos penkkaan nyt 77kilosena 100kg paljon saisin kuurin loputtua luultavasti?
Maitoon jos kyseessä ei ole palkkari. Tosin ei sekään pelkästään sitä makua paranna. Laita sekaan vaikka kaakaojauhetta jos palkkarista on kyse tai sitten vaikka funlightiä.Mihin kannattaisi sekoittaa maustamatonta proteiinijauhetta kun veteen sekoitettuna juoma maistuu hirveältä paskalta?:urjo:
Tainnu jollain sekottuu lisäravinteet ja dopinkiaineet.. ::DHei. Olen 17v poika ja nyt ajattelin et vois koittaa tota g-massa kuurii eli sen 5kg. Onko lisänny teiän lihasta hyvin ja onko kui nostanu tuloksii? ootteko paljoo lihonnu läskinÄ? + noist sivuvaikutuksista tuleeko lärvi täyteen finnejä yms pallit pienentyy?:D Ja jos saisi n. jos penkkaan nyt 77kilosena 100kg paljon saisin kuurin loputtua luultavasti?

Mitä mieltä olette siintä, jos juo maitoa "proteiinin lähteenä"? En haluaisi syödä rahkaa tai raejuustoa..
Juon rasvatontamaitoa yli litran päivässä (sis. 33g proteniia & 49g hiilareita/litra). Syön kyllä muutakin, mutta pakko kysyä tuosta maidosta, sillä olen mietiskellyt tuota asiaa jo tovin.
Toimiikos monivijapuuro, ruisleipä, lasi maitoa ja lasi vettä hyvin aamupalana?
Mikään himotreenaaja en ole vaan pari kertaa viikossa harjottelen. Olis tarkoitus alottaa syömään vähän enemmän.