Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Searchilla etsin mutta en löytänyt seuraavaa kysymystä:
Kauanko avattu proteiinijauhe säilyy huonelämpötilassa/ilmankosteudessa? Pussin mukaan vielä ensivuonna olisi käyttökelpoista mutta enpäs tiedä....

Noi on aina kuivapainoja mitä esim. pastapakkauksissa on ilmoitettu.Tämä nyt on varmasti kysytty miljoona kertaa ennenkin, mut en jaksanut alkaa kaivamaan. Eli, jos spagettipaketin kyljessä lukee energiaa niin ja niin paljon per 100 grammaa, niin tarkoittaako se 100 grammaa spagettia kuivana vai keitettynä?
Noi on aina kuivapainoja mitä esim. pastapakkauksissa on ilmoitettu.

Käsittääkseni hiilareita ei olisi kovin hyvä syödä enää iltaisin, mut oon kuullut et hedelmät muodostais täs asias poikkeuksen? Tulee ite vedettyä aina pari appelsiinia ennen nukkumaanmenoa nii oon miettiny et kuinka hyvä asia se on. Nii kannattaako jättää hedelmätki pois "iltapalasta" vai ei? Ja jos kannattaa nii päteeks tää kaikkiin hedelmiin?
Käsittääkseni hiilareita ei olisi kovin hyvä syödä enää iltaisin, mut oon kuullut et hedelmät muodostais täs asias poikkeuksen? Tulee ite vedettyä aina pari appelsiinia ennen nukkumaanmenoa nii oon miettiny et kuinka hyvä asia se on. Nii kannattaako jättää hedelmätki pois "iltapalasta" vai ei? Ja jos kannattaa nii päteeks tää kaikkiin hedelmiin?
Moi
Kohta puolivuotta treeniä takana ja nyt kuvioihin astuu lisäravinteet.
Taas kerran uusi asia ja apu olisi tarpeen. Voitte samalla kommentoida ostamiani tuotteita teinkö "virheen"
vai ostinko järkevää "tavaraa"
Eli muscle+ heti treenin jälkeen, mutta entäs tuo protsku..? treenaan aina kun treenaan klo 18-19.30
Otanko vielä treenin jälkeen ennen nukkumaanmenoa protskun vai kuinka suosittelisitte sen päivän ajalle?
Kiitos.
. Aamiainen ja treenin jälkeinen ateria ovat päivä tärkeimmät, panosta niihin. Illalla ennen nukkumaan menoa on hyvä ottaa hidasta proteiinia (kaseiini, maitoproteiini) kun taas aamulla ja treenin jälkeen nopeata (hera).!Mitenkäs kun olen nyt käyttänyt palkkarina tuota Fast RECO2, ja pian olisi tarkoitus aloittaa kesädietti, niin kannattaisko ostaa tuohon vielä kaveriksi jotain proteiinijauhetta turvaamaan lihat dieetin ajaksi?
Ehrmann.Mikä olisi hyvää proetiinipitoista välipala syömistä treenin jälkeen tai muutenkin vain? Maitorahka? Ja jos, niin minkä valmistama olisi hyvä?