Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Mites on ton proteiinijauheen sekotuksen kans? Oon käyttäny tähän mennes vettä, mut maitoaki vois kokeilla. Pari tyyppiä sanonu että siitä on haittaa, ja pari sanonu että ei tuu mitään haittavaikutuksia? mites se nyt niinku oikeen on ku oon aika hämilläni? :nolo:

Tulisi sellainen mieleen että tässä on sekoitettu välipalana käytettävät annokset ja palautusjuomana käytettävät annokset. Itse en tiedä tarkalleen miten asia oikeasti menee, mutta maidon sanotaan hidastavan palautusjuoman imeytymistä ja kuvittelisin että tämä on se mahdollinen haittavaikutus mihin nämä tyypit ovat viitanneet. Eihän sillä imeytymisnopeudella sitten muuten ole niin merkitystä paitsi juuri palautusjuomassa, joten ei pitäisi haitata ns. yleisessä käytössä.

Mitä lihaa sä oikein syöt kun 50 grammassa on 20,3 g protskua ja 12 g rasvaa, vai onko siinä typo?

Jotain tuoretta lisäisin tohon vaikka otatkin vitamiinit purkista.

Joo siinä on typo, pitäis olla 100gr.

Voisin KOKEILLA tota salaattia tohon kouluruuan lisäks :P

Onko kukaan teistä kokeillut UFS Soy proteiinijauhoa, itse ostin eilen 2 pussia sitä ja illalla sitten sekotin sitä sheikkerissä mutta siitä tuli hirveen paakkuista (ja maistu pahalta puurolta:urjo: vaikka laitoin funlightia sekaan) vaikka kuinka sekoitin:(. Oisko kellään ehdotuksia miten sitä pitäis "nauttia"?

Onko kukaan teistä kokeillut UFS Soy proteiinijauhoa, itse ostin eilen 2 pussia sitä ja illalla sitten sekotin sitä sheikkerissä mutta siitä tuli hirveen paakkuista (ja maistu pahalta puurolta:urjo: vaikka laitoin funlightia sekaan) vaikka kuinka sekoitin:(. Oisko kellään ehdotuksia miten sitä pitäis "nauttia"?

Nautin kyseistä herkkua jugurttiin sekoitettuna, mielestäni ihan hyvää. Makuaistini ei tosin ole normaali

Tarkkaa hommaa tuon soijaprotskun kanssa. Jos sitä heittää sopivasti, eli vajaan desin noin puoleen litraan vettä niin se sekoittuu tosi hyvin ja menee alas kuin vettä vaan.

Jos jauhoa kippaa liikaa, se jää paakkuiseksi ja ne paakut on totaalisen :urjo: joten kokeile seuraavalla kerralla vähän vähemmän protskua tai sitten vähän enemmän nestettä. Oon vetäny tota jokusen kilon naamariin ja oppinut tekemään sen siten, että saa olla niin tolkuton tissiposki ettei mitään rajaa jos ei saa alas. Oikeastaan sopivan mehun kanssa se on jopa hyvää. Ilman mehua ihan hirveetä vaikkei olisi liikaa jauhoja seassa.

Lueskelin noita threadeja, mutta en saanut selvää vastausta - eli CLA ja ketoosi - :thumbs: vai :down: ?

Mitä tämä kreakola nyt on? Onko tämä tavallista coca colaa johon sekoitettu kreatiiniä, vai mehua tai vastaavaa johon lisätty kreatiiniä??? Nimestä voisi päätellä olevan juurikin tuota cola-krea sekoitusta, mutta kaveri salilta väitti sen olevan yleinen nimitys mistä tahansa litkusta johon on lisätty ainoastaan kreaa. Sanoi myös että jos colaan aikoo sekoittaa tuota kreaa, kannattaa ottaa lightiä tai zeroa ettei tule turhia kaloreita.
Eikös tuon krean kanssa pidä juurikin ottaa hiilareita paremman imeytymisen takia tjsp? Ja tuohon kreakola juttuun haluan selvennystä, kiitos!

Mitäs porukka laittaa maitorahkaan että saa sen alas? Oon yrittäny monenmoista sekotusta tehä siitä mutta aina maistuu niin pahalta että menee 15minuuttia lusikoida se kaikki alas.

Onko limpparin juominen mitenkään haitallista treenauksen kannalta? Tulee saunottua lähes joka päivä ja aina tulee otettua joku 0.4 litran lasi limpparia päälle. Ja jonkun sortin iltadrinksua voisitteko suositella ihan perustarpeista joita löytyy joka kotoa? Olis sellasellekkin tarvetta. :)

Onko limpparin juominen mitenkään haitallista treenauksen kannalta? Tulee saunottua lähes joka päivä ja aina tulee otettua joku 0.4 litran lasi limpparia päälle. Ja jonkun sortin iltadrinksua voisitteko suositella ihan perustarpeista joita löytyy joka kotoa? Olis sellasellekkin tarvetta. :)
Jos limppareita juo niin mun mielestä ehdottomasti light-limua. Itse ostan yleensä viikonlopuksi pari isoa pulloa light-limua.

Back
Ylös Bottom