Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

vaikka omppu tai bansku. Niin sitten on hyvä.

Selvä. Vielä semmonen asia, että mitä roskaruuan syöminen (pizzat, hampurilaiset, ranskalaiset perunat) teettää? Mitä seurauksia siitä on jos sellaista syö silloin tällöin? Haittaako se jotain, jos tavoitteena on lihasten kasvatus? Eli onko siitä muuta haittaa muuta kuin että roskaruoka on epäterveellistä ja rasvasta?

Roskaruuan syöminen pitää mielen virkeänä, ei sitä nyt aina pelkkää "bodysafkaa" jaksa... Eli syöt sillon tällön, itse syön noin kerran viikossa ja muuten sitten tiukka linja.

Roskaruuan syöminen pitää mielen virkeänä, ei sitä nyt aina pelkkää "bodysafkaa" jaksa... Eli syöt sillon tällön, itse syön noin kerran viikossa ja muuten sitten tiukka linja.

oolrait. No ite en iha kerra viikossa vedä. Joka toinen viikko ehkä, kun rahaa siihen on.

Oonpa huomannu että usein kun jää treenit iltaselle ni painaa vähän väsymys, oiskohan latausjuoma hyvä ratkasu tähän? Mitä mun kannattas siihen ostaa jos lähinnä haetaan sitä energiaa ja potkua tehä ne treenit.
Mitä mieltä jos vaikka ostas: tauriini, glutamiini, arginiini? En nyt kyllä mitää kauheeta hifistely settiä tarvis että meneekö toi jo yli vai mitä mieltä.

Lisä kysymyksenä että ainakin jotkut kaupat myy myös guariini valmistetta jota taitaa energiajuomistaki löytyö sopiskohan se tohon lisäks?

onko mahdollista ottaa päiväunia ennen treeniä? Tauriini, gluta ja argiini on hyvä latausjuoma. Potkua ainakin meikäläiselle antaa. Ei mene yli ainakaan minun mielestäni, itellä gluta ja argiini myös omassa latausjuomassa ja potkii hyvin. Pari tuntia ennen treeniä normiruoka ja sitten 0,5h ennen treeniä latausjuoma.

Miksi syömisen jälkeen alkaa heti paleltaa? Söinpä lämmintä ruokaa tai kylmää, niin tulee kylmä. :wtf: Olen kokeillut juoda esim. lämmintä teetä välipalan aikana, kun syön kylmää ruokaa, mutta aina olen kamalan kylmissäni. :jahas:

^ Muistaakseni kyse on siitä, että verenkierto "painottuu" mahan tietämille hoitamaan ruuansulatusta. Tjsp (en siis tiedä fysiologisesti tarkkaan mitä tuolla tapahtuu ;)).

onko mahdollista ottaa päiväunia ennen treeniä? Tauriini, gluta ja argiini on hyvä latausjuoma. Potkua ainakin meikäläiselle antaa. Ei mene yli ainakaan minun mielestäni, itellä gluta ja argiini myös omassa latausjuomassa ja potkii hyvin. Pari tuntia ennen treeniä normiruoka ja sitten 0,5h ennen treeniä latausjuoma.
Joo päiväunia en osaa ottaa edes (eli vaikka päivällä väsyttäs ei unta tule). No kaipa sitä vois hankkia sen glutan ja arginiinin ja tauriinin ja ehkäpä testiks myös kun yhestä kaupasta halvalla sais ni tuo guaranaki.

faktatietoa mulla ei asiasta oo, mut eikai se veden määrä siihen imeytymiseen kauheesti vaikuta, hiilareitten määrä päinvastoin vaikuttaa siihen proteiinin imeytymiseen!

Okei eli montako kertaa viikossa saa syödä 200g purkin tonnikalaa?

Kysyn koska ajattelin ottaa semmosen protsku dietin jossai vaihees käyttöön pariks viikkoo jossa olis tarkotus polttaa suurin osa läskeistä pois ja sit vähän hitaampaa diettiä sen jälkeen että ne rasvat menis sinne 10-11%

EI se mitaan tokkimaan rupee, oon vetany vuoden jo kolme kertaa viikos pelkastaa purkin tonnikalaa ja pari kertaa sekotettuna raejuustoon! Sekotat purkin raejustoo ja tunaa sekasi ni on aivan helvetisti siin proteiinii ja pirun vahan hiilareita!

Kysyn koska ajattelin ottaa semmosen protsku dietin jossai vaihees käyttöön pariks viikkoo jossa olis tarkotus polttaa suurin osa läskeistä pois ja sit vähän hitaampaa diettiä sen jälkeen että ne rasvat menis sinne 10-11%

ota kerralla kunnon (pitkä) dietti. Maltilla se pudotus niin lähtee myös läskiä.

Vaikka joka päivä, mutta voin taata, että rupee tökkimään ekan viikon jälkeen.
Heh, mä oon syöny yhen purkin tonnikalaa joka päivä jo vuosien ajan. :) Se on vaan selkärangasta kiinni rupeeko tökkimään! OK, joskus on kyllä ruvennu, enkä ole sen takia ihan joka päivä sitä syönyt, mutta pääosin kuitenkin koska se kuuluu mun normaaliin päivittäiseen ruokavalioon.

Elasto samoin, mutta tietääköhän kukaa noiden nuudeleiden ravinto arvoi (kananmakuisten) ku ei ainakaan pakkauksen kyljes lue. Aloin syö niitä luonaaksi ku on niin perkeleen hyviäkin :D

nuudelit kanan makuinen: Nuudelit, Yum Yum, Kana, annos (60g) ravintoarvot/100g tuotetta 280kcal, 8g prot, 63g hiilihydraatteja,20g rasvaa

kalorilaskuri.fi tuolta löytyy tuotteen jos toisenkin arvot

Back
Ylös Bottom