taivaskäsi
VIP
vaikka omppu tai bansku. Niin sitten on hyvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vaikka omppu tai bansku. Niin sitten on hyvä.
Roskaruuan syöminen pitää mielen virkeänä, ei sitä nyt aina pelkkää "bodysafkaa" jaksa... Eli syöt sillon tällön, itse syön noin kerran viikossa ja muuten sitten tiukka linja.
Joo päiväunia en osaa ottaa edes (eli vaikka päivällä väsyttäs ei unta tule). No kaipa sitä vois hankkia sen glutan ja arginiinin ja tauriinin ja ehkäpä testiks myös kun yhestä kaupasta halvalla sais ni tuo guaranaki.onko mahdollista ottaa päiväunia ennen treeniä? Tauriini, gluta ja argiini on hyvä latausjuoma. Potkua ainakin meikäläiselle antaa. Ei mene yli ainakaan minun mielestäni, itellä gluta ja argiini myös omassa latausjuomassa ja potkii hyvin. Pari tuntia ennen treeniä normiruoka ja sitten 0,5h ennen treeniä latausjuoma.
Okei eli montako kertaa viikossa saa syödä 200g purkin tonnikalaa?%
Kysyn koska ajattelin ottaa semmosen protsku dietin jossai vaihees käyttöön pariks viikkoo jossa olis tarkotus polttaa suurin osa läskeistä pois ja sit vähän hitaampaa diettiä sen jälkeen että ne rasvat menis sinne 10-11%
Heh, mä oon syöny yhen purkin tonnikalaa joka päivä jo vuosien ajan.Vaikka joka päivä, mutta voin taata, että rupee tökkimään ekan viikon jälkeen.
Se on vaan selkärangasta kiinni rupeeko tökkimään! OK, joskus on kyllä ruvennu, enkä ole sen takia ihan joka päivä sitä syönyt, mutta pääosin kuitenkin koska se kuuluu mun normaaliin päivittäiseen ruokavalioon.