terve. olen käynyt salilla syksystä asti, aktiivisesti joulun jälkeen(3krt/vko), kuitenkin ilman kunnollista saliohjelmaa(nyt olen kunnollisen yksijakoisen täältä foorumilta poiminut). Tulosta ei hirveästi ole tullut, ja viimeiset pari kuukautta onkin mennyt diettaamisen merkeissä(paino 68kg->63,5kg, 175cm). Näistä ruokahommista en tajua hölynpölyä vaikka foorumia aktiivisesti koitankin lueskella, paino on tippunut ruokailun jaksottamisella ja herkkujen syömisen lopettamisella. Nyt tuntuu siltä että ois kiva saada vähä lihastakin pullottamaan nahkan alta, ruokahommista siis kuitenkin olen täysin ulapalla.
Aamupalaa harvemmin edes syön, mulla ei vaan uppoa aamuisin mikään, ja toisekseen olen niin aamu-uninen että herään puolituntia ennen koulunalkua ja aikaa aamupalalle ei jää. Eli eka ateria onkin sitte koulussa 11:00, jotain perus "kotiruokaa" siellä aina on, näkkärin tai ruisleivän kera.
->
13:00-14:00 välipalaa(leipää, munakasta)
16:00-17:00 toinen lämmin ateria(kotiruokaa, vaihtelee)
19:00-20:00 taas jotain leipää, banaani
22:00-24:00 iltapala (leipää, munakasta)
Ruokavalioni on siis melko köyhä punttaajaksi, joten kertokaas mitä minun täytyy muuttaa?
Palautusjuomaksi ostan nyt fastin muscle+ ja kreat päälle. Mutta siis protskuahan tarvisin julmetusti enemmän? noista hiilari protsku - suhteista sun muista en tajua hölkäsenpöläystä, joten älkää mitään kaavoja ruetko mulle tunkee, niitä ei minun silmät osaa lukea :D
Aamupalaa harvemmin edes syön, mulla ei vaan uppoa aamuisin mikään, ja toisekseen olen niin aamu-uninen että herään puolituntia ennen koulunalkua ja aikaa aamupalalle ei jää. Eli eka ateria onkin sitte koulussa 11:00, jotain perus "kotiruokaa" siellä aina on, näkkärin tai ruisleivän kera.
->
13:00-14:00 välipalaa(leipää, munakasta)
16:00-17:00 toinen lämmin ateria(kotiruokaa, vaihtelee)
19:00-20:00 taas jotain leipää, banaani
22:00-24:00 iltapala (leipää, munakasta)
Ruokavalioni on siis melko köyhä punttaajaksi, joten kertokaas mitä minun täytyy muuttaa?
Palautusjuomaksi ostan nyt fastin muscle+ ja kreat päälle. Mutta siis protskuahan tarvisin julmetusti enemmän? noista hiilari protsku - suhteista sun muista en tajua hölkäsenpöläystä, joten älkää mitään kaavoja ruetko mulle tunkee, niitä ei minun silmät osaa lukea :D
Viimeksi muokattu:

kysästä mistä sitä sitte sais lisää,? muista kuin lisäravinteista?