Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

ota vaikka maltoa kaveriksi. Hiilareita kans palkkariin. Palautuminen parantuu. Halvemmalla pääset malto+hera kombolla voit ite laittaa sen määrän prodea ja hiilaria minkä haluat. Toki hyvä toi muscle+ on.

Kysyn, koska joku kuitenkin vastaa.

Tavoite on nostaa kesäksi painoa. Olen ottanut ruokavalioon kananmunat ja rypsärin lisäksi, muuten syön perusruokaa.

Muutama kysymys on kuitenkin herännyt.

Kuinka nopeasti kananmunan valkuaiset imeytyvät? Treeni päivinä olen syönyt munat (5 kpl.) salilta tultuani. Välipäivinä syön illalla. Kannattaako treenin jälkeen syödä mielummin muuta ja vetää munat aina iltaisin?

Onko 5 kananmunaa päivässä liikaa? Syön myös keltuaiset.

Paljonko rypsäriä uskaltaa päivässä juoda? Nyt menee vajaa puolidesiä päivässä suoraan pullosta+ ruuan mukana tuleva.

Kattelin just JIMiltä "Kahjot ninjat" ohjelmaa ja siinä sanottii että jonku äijän rasvaprosentti oli muka 3 :O Onko mahollista? :worship:

Kysyn, koska joku kuitenkin vastaa.

Tavoite on nostaa kesäksi painoa. Olen ottanut ruokavalioon kananmunat ja rypsärin lisäksi, muuten syön perusruokaa.

Muutama kysymys on kuitenkin herännyt.

Kuinka nopeasti kananmunan valkuaiset imeytyvät? Treeni päivinä olen syönyt munat (5 kpl.) salilta tultuani. Välipäivinä syön illalla. Kannattaako treenin jälkeen syödä mielummin muuta ja vetää munat aina iltaisin?

Onko 5 kananmunaa päivässä liikaa? Syön myös keltuaiset.

Paljonko rypsäriä uskaltaa päivässä juoda? Nyt menee vajaa puolidesiä päivässä suoraan pullosta+ ruuan mukana tuleva.

Treenin jälkeen kannattaa syödä hiilareita ja proteiineja paljon
kun anabolinen ikkuna on vielä auki, esim. riisiä/pastaa/perunaa+kanaa/kevyttä jauhelihaa/kalaa

5 kananmunaa on ihan hyvä, ite syön kananmunat ilman keltuaista(koska keltuainen sisältää melkosen paljon rasvaa) hiilarisafkojen kanssa ja sitte illalla 2-3 keltuaisten kanssa + rypsärit,kalaöljyt

Kannattaa välttää hiilarien ja rasvan samanaikaista syömistä, se yleensä tuppaa jämähtää läskiks. Mielummin erittelet päivälle hiilariprotskusafkat ja rasvaprotskusafakat. Vaikka bulkilla ootkin ni ei tarkotuksella kuitenkaan kannata sitä ihraa rupee metskaamaan..

5 kananmunaa on ihan hyvä, ite syön kananmunat ilman keltuaista(koska keltuainen sisältää melkosen paljon rasvaa) hiilarisafkojen kanssa ja sitte illalla 2-3 keltuaisten kanssa + rypsärit,kalaöljyt

Oonko mä ainut joka näkee tuossa jotain hassua? Jätät syömättä päivällä keltuaiset, jotta et saisi rasvaa, mutta sitten illalla rypsäriä kumminkin sekä keltuaisetkin?

Mitenkäs porukka erottelee kananmunasta valkuaisen? Itsellä ei tahdo onnistua lainkaan :david:

Mulla on sitä varten väline, semmoinen, johon muna kaadetaan ja sitten se keltuainen jää tän välineen keskelle ja valkuaiset valuu rei'istä alla olevaan astiaan.

Toinen tapa tehdä sama on rikkoa munan kuori niin, että jää ikään kuin kaksi kippoa niistä kuorista ja siten toisella puolella estää sen keltuaisen pääsyn valkuaisen mukana valutuskippaan. Tää on joskus vähän hankalaa, mut pienellä harjoittelulla kyllä alkaa sujumaan. Kananmunan keltuaisen kiinteys (eli kananmuna ikä) vaikuttaa myös siihen miten hyvin tuo sujuu.

Oonko mä ainut joka näkee tuossa jotain hassua? Jätät syömättä päivällä keltuaiset, jotta et saisi rasvaa, mutta sitten illalla rypsäriä kumminkin sekä keltuaisetkin?

Kaippa kyseessä on hifistelyä: vältellään rasvoja hiilareiden kanssa ja halutaan painottaa rasvat iltaan.

rasvat pyritään painottamaan iltaan. Etenkin viimeiseen ateriaan, jolloin saadaan energiaa kasvuun yön ajaksi jolloin kasvuhormia erittyy runsaasti.

Mitenkäs porukka erottelee kananmunasta valkuaisen? Itsellä ei tahdo onnistua lainkaan :david:

huhhuh... no onnistuu vaikka silleen että rikot kanamunan kahtia, ja sitte alat kaatelemaan sitä keltuaista toisesta puolikkaasta toiseen, ja takaisin, ja toista. Kipon päällä. Huomaat että valkuainen valuu kippoon ja kas kummaa, keltuainen jää toiseen munankuoren puolikkaaseen. :rock:

Eli muscle 100g+krea / tai malto 1dl ja hera 1dl + krea? Miten noita vois vuorotella vai kannattaako? Ja kumpi toimis paremmin? Myönnän, oon amatööri lisäravintojen suhteen :)

Back
Ylös Bottom