Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Tän piti kyll koostua tyhmistä kysymyksistä, ja ei täs ehi 200 sivua lukee menemään..

Haluaisitko kenties, että joku käy sun puolesta myös treenaamassa ? Vai riittääkö aika siihen ? Lue--->Ymmärrä--->Omaksu.Kukaan ei tee puolestasi mitään !! Luuletko, että me muut täällä ollaan tieto saatu jollain hopealautasella.Okei lueskelin sun posteja, olet nuori.Nyt sitten pylly pois tyynyltä nuori mies ja opiskelemaan treeni ja ravintoasioita.Et varmasti tule katumaan.

Tän piti kyll koostua tyhmistä kysymyksistä, ja ei täs ehi 200 sivua lukee menemään..
Tämä on: "Ravinto-osion yleiset kysymykset. Kysy mitä vain, joku kuitenkin vastaa." Tarkoittaako se nyt sitten sitä että tänne kannattaa laittaa kysymyksiä, jotka itsekin tiedät tyhmiksi?

Tyhmien kysymysten kerho: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=24984&page=1893

Ja tuonne ei sitten treeni-, ravinto- ym. kysymyksiä, tai menee hermo. Niille on omat osiot.

voiko juoda huoletta 1l maitoo päivässä? Luin jostai netin uumenista että maito suurin estrogeenin lähde miehille? :wtf:

CLA. Pakkauksessa lukee kolmesti päivässä. Eli siis milloin ja kuinka? Aamulla, päivällä ja illalla? Ennen ateriaa vai jälkeen? Ennen reeniä vai jälkeen?
L-arganiini. Tyhjään vatsaan kolmesti päivässä. Koska vatsa on tyhjä tällä syömisellä?

Nostampa ylös.

Okei, okei. Lueppa se mitä etusivun ensimmäisessä viestissä lukee.. Mutta siirryn kuitenkín tonne tyhmien kysymysten puolelle..

Mä oon syönyt tänään 2 isoa samosaa, toinen sisälsi lammasta&nautaa ja toinen vegeä. Jälkiruoaksi jonkun sortin übermakea maissipallo. Aika iso maissipallo. Intialaista tarjoilua siis.

Kertokaa paljonko noissa nyt olisi sitten suunnilleen kaloreita? Mistä saisin normisamosan ravintotiedot... kertoisin sen jollain viidellä, koskaan nähnyt noin suuria samosoja... samosoita, mitälie.

Kohta pitäisi ostaa uutta palkkaria ja olin ajatellut seuraavanlaista settiä:

-UFS Creatine
-UFS Whey
-UFS Malto

Mitäs arvelette, kelpaako lihaksia kasvattavalle aloittelijalle kyseinen setti?

Ja tuosta kreatiinista, olen lukenut että kreatiinilla voi/kannattaa pitää lataus/tankkausjakso.
Onko tuota 'pakko' pitää vai voinko vain suoraan laittaa sen 5g kreaa aina palkkariin?

Mitäs hyötyä tuosta tankkauksesta sitten on? Eikö saman asian aja se että laittaa palkkariin sen 5g?

Malto6 ei ilmeisesti yksinään riitä palkkariksi? Entä käykö siihen pitkäkestoinen hh vai pitääkö olla nimenomaan lyhytkestoista?
Maltolla ja heraproteiinilla saa ilmeisesti toimivan palkkarin?

Minä taas veikkaisin ettei paina yli 35g/desi.

edit. Neljän Viljan Hiutale

Valmistetaan rukiin, vehnän, kauran ja ohran täysjyvistä, jotka esikypsytetään, leikataan ja litistetään ohuiksi hiutaleiksi. Ne sopivat puuroihin, leivontaan, mysleihin sekä sellaisenaan nautittavaksi esim. viilin tai jogurtin kanssa.

Runsaskuituinen

1 dl painaa n. 35 g
Pakkauskoot: 850 g

Saako palkkarin makua paremmaksi näillä konstein? Eli ku laittaa kaikki maustamattomat hörsselit sinne ja kaakaojauhetta lisäki ja vettä päälle niin oli aivan tosi pahhaa. Mutta paranisko maku jos panis vielä maitojauhetta sekaan?

Saako palkkarin makua paremmaksi näillä konstein? Eli ku laittaa kaikki maustamattomat hörsselit sinne ja kaakaojauhetta lisäki ja vettä päälle niin oli aivan tosi pahhaa. Mutta paranisko maku jos panis vielä maitojauhetta sekaan?
Lisää joukkoon hieman vanilliinisokeria ja ripaus merisuolaa. Pieni määrä suolaa tekee juomasta itseasiassa pitemmän päälle huomattavasti miellyttävämmin nautittavaa, en saa itse alas natriumitonta palkkaria. Merisuola myös korvaa menetettyjä mineraaleja ja nopeuttaa juoman (nesteen) imeytymistä vatsalaukusta. En itse maitojauhetta laittaisi, hidastaa imeytymistä-> ei kovin tarkoituksenmukaista.

Kaakaojauhetta vähän palkkariin, niin maku muuttuu reilusti parempaan suuntaan.

Eli siis laitanko sitä kaakaojauhetta ja valiinisokeri+suola sekoitusta? Minkäs makuisia ne mehupalkkarit ovat? Eli jotain fun lightiä sinne..

Back
Ylös Bottom