Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainiin muuten, unohdin mainita, että käytän tätä palkkarina. Olen ymmärtänyt että nopeat hiilarit eivät olisi niin paha juttu palkkarissa, sanokaa jos olen väärässä? Noin tunti tuosta härpäkkeestä sitten ihan kunnon ruokaa?
Joo palkkarissa hyvä juttu, muuten ei. Soija ei ole palkkarina kovin hyvä, hera on paljon parempi.
Kyl soijaakin voi periaattessa palarissa käyttää, just luin yhen jutun missä author suositteli että aina ku vetää protskudrinkin ni sekottas heraa, kaseiinia ja soijaa. En sit tiedä tosta kaseiinista palkkarissa mutta kuitenkin.. soijahan on vastoin yleistä luuloa melko nopeasti imeytyvä. Lyö vaan ruokalusikallinen BCAA:ta sekaan
Ostin alennusaltaasta graavia lohta. Viimeinen käyttöpäivä tänään. Eikö tuon voi pakastaa ja syödä hyvillä mielin aamulla loput? Kalan kanssa pitää olla varovainen... Mä kuolen janoon jos syön kaiken nytKiitti jos joku vastaa!
Miten pitkälle on mahdollista vähentää rasvaa pelkällä hyvällä ruokavaliolla ja salitreenillä, siis ilman aerobista?
Siis lähinnä tarkotin et miten alas on mahdollista saada rasva% ilman aerobista? Oishan se tietenkin nopeempaa aerobisen kans mut eipä tässä mikään kiire ole.
Mikä kaakaojauhe on terveellisin? O'Boy:t ja Nesquickit vs. Van Houten ja muut miehekkäämmät tuotteet - mitä eroa näillä on?
Van Houten-
:5:Osaisikohan joku heittää tämmöiselle aloittelijalle (n. 4kk salilla käyntiä alla) jotain hyvää lisäravinnesettiä vaikkapa tuolta p-storesta? Tuntuu että aina on nälkä eikä siltikään tule aina syötyä riittävästi.
Harrastan samalla myös fudista, lenkkeilyä ja satunnaisesti tennistä, joten mahdollisimman nopea palautuminen treenin jälkeen olisi erittäin tärkeää, jotta jaksaa seuraavana päivänä taas painaa.
Samalla saa tietysti heittää jotain ravintopuolen perusfilosofioita, linkkejä yms.