Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikään yksittäinen ravintoaine ei itsessään lihota. Lihoaminen riippuu kokonaan syödyistä kokonaiskaloreista verrattuna sun kulutukseen.Kertokaahan kasvattaako proteiini jauheiden syöminen mahaa ja massaa? heraa olen vetänyt noin 1,5 kiloa ja äiti sanoo, että turvonnut olen(läskiä siis) itse en erityisemmin ole huomannut muuta, kuin että painoa tullut 6kg lisää.Kerääkö protsku läskiä/mahaa? en missään tapauksessa läskiä halua, vaan kiinteähköä ja vahvaa vartaloa.Eikä taas mikää fitnes jutska, vaan sellanen ''hyvä'' voimamiehen ja kehonrakentajan väliltä.Enemmän paino siellä kehonrakennuksessa.
Kertokaahan kasvattaako proteiini jauheiden syöminen mahaa ja massaa? ... Kerääkö protsku läskiä/mahaa?
No kato siitä pussin kyljestä paljon siinä on niitä kaloreita.Onko tuossa herassa paljon kaloreita?

Tutustupas tähän: http://www.kalorilaskuri.fi/ Noihin ensimmäisiin kysymyksiin on mahdoton vastata tietämättä esim. sun painoa ja pitutta yms. Toi kalorilaskuri auttaa sua noissa asioissa. Aerobiset voit tehdä vaikka välipäivinä pari kertaa viikossa... riippuu vähän mitä sä niillä haet (kulutuksen lisäämistä, palautumisen nopeuttamista, peruskunnon kohotusta).Syön normaalin kotiruoan lisäksi mm.Heraa, kananmunia, tonnikalaa, raejuustoa, jauhenlihaa.En siis samana päivänä kaikkea, mutta päivittäin jotain extra protskua syön.Esim 2-5 kananmunaa, 400kg jauhenlihaa, purkki tonnikalaa ja raejuustoa sekasin höystettynä ananaksella, jotain kanaa tai muuta lihaa.Treenipäivisin vedän aina treenin jälkeen desin heraa.Treenailen jokatoinen päivä 2-jakoisella.Pitäskö tuohon ottaa jotain aerobista liikuntaa, että sais kaloreita vähän kuriin? onko tuo ravinto minulla kohillaan, vai miten pitäisi muutta? ja mihin kohtiin ajoittasitte sitä aerobista harjoittelua ja monesti viikossa?
Siinä vähän kysyttävää, joihin kaipaisin vastausta![]()
400kg jauhenlihaa

Mikä helkkarin elukka toi jauhe oikein on?
;)
Edit: Ja kuinka vitusti sitä voi oikein vetää!

No niin... Taisi jäädä aivot narikkaan... Kiitos että jaoit viisauttasiNiin kuin tuolla jo aiemmin totesin, en ainakaan itse suosittelisi dieettejä kasvuiässä oleville - etenkään juuri siinä "pyrähdysvaiheessa" oleville.
Sitä paitsi... 1-2kg? Eli käytännössä otat kehostasi nesteet jotka tulee heti takaisin kun alat taas syömään.
Sitä paitsi 2. Olet 13v eli kasvat seuraavien kahden vuoden aikana pituutta aivan mielettömästi, mistä seuraa yleensä automaattisesti hoikistumista.
IMHO, ei mitään dieettejä. :D

Ei riitä!!!Ikä 18
paino 77kg
pituus 175cm
Riittääkö nuo siihen, että saatte mulle ravinnon kuntoon ;)
Aerobisella hakisin nimen omaan sitä, että maha ei pääse yllättämään.