Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Kyllä nopeaa hiilaria voi ottaa, jos esim. tuntee väsymystä, niin miksei söisi yhden jos toisenkin.... Toki sen voi ottaa monesta muustakin, mutta enivei...

Nopeasta hiilarista vaan tuppaa piristymään hetkeksi ja sen jälkeen väsyttää kahta kauheammin.

Kertokaas mitä hyötyä tästä ihmeaine maitorahkasta on treenaillessa kun kaikki bodailijat niitä purkkikaupalla roudaa kaupasta himaan? Kuinka paljon sitä kuuluu mättää naamaan ja ennen vai jälkeen treenin ja miksi :)
Joo, vastaus varmaan löytyis täältä jostain, mutta laiskottaa.

Kertokaas mitä hyötyä tästä ihmeaine maitorahkasta on treenaillessa kun kaikki bodailijat niitä purkkikaupalla roudaa kaupasta himaan? Kuinka paljon sitä kuuluu mättää naamaan ja ennen vai jälkeen treenin ja miksi :)
Joo, vastaus varmaan löytyis täältä jostain, mutta laiskottaa.

se on halpaa ja siinä on hyvin proteiinia. Sama se on mitä syö, kunhan syö tarpeeks.

Ostin tänään tollasia Gutzy-energiapatukoita. Yhden söin ja menihän siinä makean himo, mutta onko tollanen esim. keskellä koulupäivää hyväkin piriste?

Ensin myönnän etten tiedä mitään ko. patukan ravintosisällöstä, mutta edellisten kommenttien perusteella sanoisin, että esim joku myslipatukka voisi olla parempi.

Nopealla Googletuksella löytyi sen verran tietoa, että taitaa olla paremmin palautumiseen, kuin välipalaksi sopeutuva patukka

Viimeksi muokattu:
Eli tota, aikasemmin törmäsin tähän kysymykseen jossain toisessa topikissa, mutta enpä nyt sitä tiettyä löydä, joten jospa joku osaisi tähän neuvoa :o

Paljonko päivässä "pitäisi" saada semmosen 175cm/77 -jampan proteiinia?
Lähes joka päivä tulee liikuntaa harrastettua eri muodoissa, punttiksella n. 4 kertaa viikossa käyn.

Vaikkapa sellaset 2-3g protua per painokilo eli sun tapauksessa sellaset 160-230 grammaa olis passeli.

Arg, tulipahan sitten typo tuossa aikasemmassa viestissäni, paino on siis 67 kg, ei 77.. Mutta joo, vastaus tuli jo, kiitoksia siitä! (Osaan varmaankin itse laskea tuon Puntti-häiskän suorittaman laskutoimituksen oikeilla numeroilla)

Viimeksi muokattu:
Tällänen kysymys tähän väliin, että mitä kannattaisi dietillä/normaalisti syödä iltaisin?
Ja mitä muut syövät illalla?

Tällänen kysymys tähän väliin, että mitä kannattaisi dietillä/normaalisti syödä iltaisin?
Ja mitä muut syövät illalla?

Protskua ja rasvaa... juuri ennen nukkumaanmenoa purkki tonnikalaa ja vähän rypsäriä, sitä ennen oon ottanu rahkan ja vähän rypsäriä edellisenä ateriana.

FASTin kreatiinillä ei tullut oikeastaan kummemmin tuloksia, joten ajattelin testata Evolution CRP kreatiinipyruvaattia. Mainitaan, että on 5 kertaa tehokkaampi kuin kreatiinimonohydraatti. Onko kellään käytännön kokemusta? Hauilla ei oikein löytynyt muuta kuin kreatiinimonohydraatista.

FASTin kreatiinillä ei tullut oikeastaan kummemmin tuloksia, joten ajattelin testata Evolution CRP kreatiinipyruvaattia. Mainitaan, että on 5 kertaa tehokkaampi kuin kreatiinimonohydraatti. Onko kellään käytännön kokemusta? Hauilla ei oikein löytynyt muuta kuin kreatiinimonohydraatista.

Käytän juurikin dieetillä ennen treeniä yhdessä AC-C:n kanssa, joten vähän vaikea sanoa, hikeä tuntuu pukkaavan herkemmin. Mitään muuta etua en ole havainnut. Ja tuokin voinee johtua AC-C:stä.

Pitääkös muuten se väite paikkansa ettei hedelmiä kannata syödä jälkiruuaksi vaan mielummin ennen muita ruokia ? Aiheuttaa kuulemma ruuansulatusvaivoja jos syö muun ruuan jälkeen. esim lihaa , perunaa ja kasviksia ja sit perään vaikkapa omena.

Oon osallistumassa heinäkuun alussa yhteen musiikkivideoon. Näyttelen siinä nyrkkeilijää. Homma on muuten ok paitsi, että tarvitsisin neuvoja diettiin. Oon pitkä 177cm ja paino on nyt n.77-78kg. Muutama kilo on jo lähtenyt. Luulen, että rasvaprosentti on n.14%. Miten saan vatsalihakset näkyviin heinäkuuhun mennessä? Harrastan aerobista 3krt viikossa ja käyn salilla 2-3krt/vko.

Pitääkös muuten se väite paikkansa ettei hedelmiä kannata syödä jälkiruuaksi vaan mielummin ennen muita ruokia ? Aiheuttaa kuulemma ruuansulatusvaivoja jos syö muun ruuan jälkeen. esim lihaa , perunaa ja kasviksia ja sit perään vaikkapa omena.

Iteppähän saat testaamalla selville aiheuttaako sinulla ruunsulatusvaivoja IMO ihan sama syötkö ennen vai jälkeen.

Oon osallistumassa heinäkuun alussa yhteen musiikkivideoon. Näyttelen siinä nyrkkeilijää. Homma on muuten ok paitsi, että tarvitsisin neuvoja diettiin. Oon pitkä 177cm ja paino on nyt n.77-78kg. Muutama kilo on jo lähtenyt. Luulen, että rasvaprosentti on n.14%. Miten saan vatsalihakset näkyviin heinäkuuhun mennessä? Harrastan aerobista 3krt viikossa ja käyn salilla 2-3krt/vko.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=43291 <- Sieltä ohjeita dieettiin. :whip:

Tosin se on turha odottaa edes, että ne vatsalihakset sieltä näkyisi vaikka rasvat olis kuinka alhaalla jos vatsassa ei vaan yksinkertasesti ole lihaa.

Banaani

Miten säilytätte banaaninne? Vituttaa, kun ostaa vielä vihertäviä banaaneja niin muutaman päivän päästä ne on ihan mustia, ainakin jos huoneenlämmössä säilyttää. Pidättekö omanne jääkaapissa vai ihan huoneenlämmössä.

Back
Ylös Bottom