Niin ja onhan mulla ollu tässä viime talvina vaikka ja mitä... Angiinaa, pitkittynyttä mykoplasmaa, ja viimetalvinen kaksi kuukautta kestänyt keuhkokuume jossa tulehusarvot oli ~300 ja olin tiputuksessa sairaalassa pari viikkoa. Kesti todella pitkään päästä noista kuntoon. En ole varmaan valehtelematta kahteen vuoteen ollut putkeen yli 2,5 kuukautta täysin terveenä..
Mä kyllä suosittelisin, että koitat saada vaikka väkisin selville, mikä vaivaa. Ei tuo kovin normaalilta kuulosta. Otattaisin kilppariarvot ja muut, täällä aina aiheena pinnassa olevat testosteroniarvot, yleiset veriarvot ja mitä nyt testejä vaan saa otettua. Jokerina hammaslääkäri. Koska jos suun ja hampaiden kunto ei ole hyvä (ne voi olla myös piilevinä), vaikuttaa sekin yleiskuntoa laskevasti.
Mä olen itse sieltä toisesta päästä, mikä nyt ei toimi varsinaisesti esimerkkinä mutta kuitenkin. Tänä vuonna, kun oli poikkeuksellisen kovat viirukset kai liikkeellä, olin kaksi kertaa vähän kuumeessa. Yhden päivän. Edellisen kerran 2010 tai 2008.