Rattimiehen reenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolf
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen tässä treenaillut jonkin aikaa kolmeen jaetulla ohjelmalla, mutta nyt olisi tarkoitus tehdä vähän kattavampi kuntoiluohjelma mielessä mahdollisimman hyvä ajokunto..

Tarkoitus olisi nyt alkuun vähentää tai jopa jättää sali vallan joksikin aikaa ja hieman pudotella elopainoa(190 cm/90 kg) ja parantaa hapenottoa ja kestävyyttä aerobisella harjoittelulla.

Mutta sitten asiaan eli itse treeniin. Ajattelin 2-jakoista ohjelmaa kerran viikossa. Mutta onko kaksi kertaa viikossa aivan liian vähän vai suosittelisitteko pysymään kolmeen jaetussa ohjelmassa?? Lenkillekin pitäisi ehtiä palautumisesta puhumattakaan. Entäs sitten toistomäärät. Pitäisikö tehdä jopa 20 toiston sarjoja vai riittääkö esim. 12-15 kestävyyden hakemiseen jos sarjoja on 2-4 per liike? Massaa ei siis ole tarkoitus hakea vaan idea on olla kevyt ja ketterä. Paino olisi lopuksi tarkoitus saada johonkin 75-80 kg nurkille. Edellinen rasva-% on 17,4, eli kyllä siitä on vara ottaa pois...

Mietteitä ja ajatuksia otetaan vastaan.

Nopeana suosituksena noilla treenimäärillä suosittelen 1-jakoista treeniä, jossa koko kroppa tehdään esim. 3xvkossa. Alussa 2xvkossa riittää oikein hyvin, ja tuohon voi sovittaa hyvin myös aerobisen treenin.

Käytä hakua ja jopa tässä samassa keskusteluosiossa on pari pykälää alempana faktaa 1-jakoisesta treenistä yms.. aloittelijoiden osio on myös täynnä vastauksia kysymyksiisi.

Itse siirryin 1-jakoiseen treeniin jo jonkin aikaa sitten, sopii tilanteeseen jossa ei ehdi/huvita juuri tällä hetkellä viettää enempää aikaa salilla kuin max. 3xviikossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom