Rasvojen mittauttaminen Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

lej

Eli missä Turun keskustassa tai sen lähistöllä voisi käydä selvittämässä läskin määrän? Hinta laatu saisivat tietysti olla erittäin hyvät.

Parasta mittausta olen saanut Impivaaran uimahallin yläkerrassa olevasta Paavo Nurmi- keskuksesta.

Eiköhän rasvaprosentit saa mitattua kaikissa lääkäriasemissa tai urheiluklinikoissa. Siinä torin laidalla on mehiläinen.

Hyvä olisi käydä samassa paikassa, jotta voisi verrata tuloksia edellisiin.

Puhun siis pihtimittauksesta, muissa en ole käynyt.

Pihtimittausta mäkin ajattelin. Muistatkos hintaa siellä Impivaarassa. Bussilla, kun pääsisin sinne aika hyvin.

lej sanoi:
Pihtimittausta mäkin ajattelin. Muistatkos hintaa siellä Impivaarassa. Bussilla, kun pääsisin sinne aika hyvin.

En muista. Kannattaa soittaa kuitenkin ennen ja varata aika ja samalla kysyä hinta. On aikaa kun viimeksi olin rasvoistani kiinnostunut. Elettiin vissiin markka aikaa...

Olen sellainen aineenvaihdunnaltani läpipaska, rasvat 10% kahta puoliin aina ollut. Nyt vanhemmiten on noussut sen verran ettei viitsi enää mitata :lol2:

Turun Kuntofysio siinä Elixian vieressä Aurajoen rannassa ( Itäinen Rantakatu 60 B)mittaa ainakin rasvaprossia pihdeillä. Hinta oli minulla 5 E.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom