Rasvaprosentti alas armeijassa?!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olisko mitään vinkkiä armeijan käyneillä "konkareilla", että kuinka saisi rasvaprosentin putoamaan armeijan aikana. Yleisesti armeijan aikana paino putoaa, mutta haluaisin, että paino lähtee rasvan muodossa eikä lihasten muodossa. Joten olisiko mitään hyviä vinkkejä kuinka tämä onnistuisi?

Itse ainakin meinaan oikeasti olla treenaamatta sen koko ajan jolloin intissä olen. Oli se sitten 6 tai 12kk. Katsotaan kuin äijän käy!! Rakennellaan vain hyviä pohjia, eikä stressata liikaa ja tietysti peruskuntoa voisi vuoden loppua kohti alkaa nostamaan jos, ja kun joutuu olemaan tekemättä mitään sen 4kk!! Hulkilta kyllä hyviä neuvoja!!

Tanu sanoi:
Itse ainakin meinaan oikeasti olla treenaamatta sen koko ajan jolloin intissä olen.

Miksi?

Ei minun mielestä kannata heittää oikein tietoisesti kaikkea hukkaan jos on ennen inttiä tullut treenailtua. Kyllä siellä alun jälkeen ehtii hyvin treenailemaan ja ei mene kovin kauaa että alkaa iltaisin olemaan tekeminen puutetta ilmassa. Kyllähän sode houkuttelee ainakin alkupäässä mutta siellä istuskeluunkin ehtii kyllästyä vuodessa.

juu sanoi:
Miksi?

Ei minun mielestä kannata heittää oikein tietoisesti kaikkea hukkaan jos on ennen inttiä tullut treenailtua. Kyllä siellä alun jälkeen ehtii hyvin treenailemaan ja ei mene kovin kauaa että alkaa iltaisin olemaan tekeminen puutetta ilmassa. Kyllähän sode houkuttelee ainakin alkupäässä mutta siellä istuskeluunkin ehtii kyllästyä vuodessa.

No aika usein ainakin omalla kohdalla oli, ettei vaan ehtinyt vaikka halu salille ois ollut kova. Ehkä vuoden aikana reilu kymmenen treeniä oikein PV:n saleilla, mutta lomilla sit treenasin pari kertaa viikonlopussa. Ekaks tulokset tippui, mutta nopeasti ne takaisinkin tuli. Kyllä jotain ylläpitävää treeniä olis hyvä tehdä edes välillä.

-Nimim. päivällinen klo 19.10... sali kiinni klo 21

Antza sanoi:
Nimim. päivällinen klo 19.10... sali kiinni klo 21

Missä tuollaiset ruoka-ajat on? Kiire tuossa kyllä tulee jos on sipat sun muut ruoan jälkeen. Tosin ainakin johtajakaudella voi suosiolla skipata siivoukset...

No en usko että on motivaatiota kauheesti ku lomille pääsee. Iltasin ei varmaa jaksa ja metässä ollaan varmaa joka viikko???? En kyl tiiä, sithän sen näkee vuoden päästä, toi oli vaa tollane miete..?

Tanu sanoi:
No en usko että on motivaatiota kauheesti ku lomille pääsee. Iltasin ei varmaa jaksa ja metässä ollaan varmaa joka viikko???? En kyl tiiä, sithän sen näkee vuoden päästä, toi oli vaa tollane miete..?

Mulla ei ainakaan motivaatiota riittänyt.
Klo.6.00 KOMPPANIASSA HERÄTYS!!
Vauhdikasta ohjelmaa lähes aina johonkin klo.16-17.00 asti.. Sen kerran kun oli iltaisin aikaa lähtä salille niin parhaalta vaihtoehdolta tuntui jäädä punkkaan lepäämään.. Ehkä viimeisen kuukauden jaksoin salilla iltaisin käydä... Koko intin ajan oli flunssa eikä treenistä olisi tullu mitään..
Nimimerkillä: 180aamusta n.60aamua metsässä :curs:

Armeijassa pystyy halutessaan treenaamaan todella hienosti! ei joka viikko olla metsässä... ja voi valita mestan minne menee ja kuinka kauan siellä aikoo olla... ruokahan siellä on hiilari paskaa joten prodea messiin ja aina kannattaa syödä niin paljon ku jaksaa! illalla on 3h vapaa aikaa jonka voi käyttää urheiluun eikä sotkussa pullan syömiseen ja paskan jauhamiseen. jos joku sanoo ettei intissä pysty treenaan ni voi mun puolestani kaivaa pään maahan ja leikkiä myyrää.
NIMIMERKILLÄ: pelimies bemari!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllähän armeijassa varmasti pystyy hienosti treenaamaan jos siihen pyrkii..
Vinkkejä: Mene varusmies-sairaalaan joka aamu vinkumaan ja kitisemään että pää on kipeä, oksettaa ja polveenki sattuu :itku: oikein kovasti yrittämällä ---> B-mies ---> palvelus on kevyttä ---> virtaa riittää mainiosti.
Jos olet mies ja selkäranka ei anna periksi aiheettomaan itkemiseen pyri kuljettajaksi, lääkintämieheksi yms.. joilla palvelus on kevyttä ---> virtaa riittää. Ja jos olet tosimies ja periksi ei anneta! Poraa muiden mukana päivä ja piiskaa itsesi illalla salille vaikka kuinka väsyttäisi/vituttaisi ja vedä termarista protskua :whip:..

P.R.I.E.S.T sanoi:
ja voi valita mestan minne menee ja kuinka kauan siellä aikoo olla...
Tuo ei ainakaan täällä pohjoisessa pidä paikkansa.. Asioihin voi yrittää vaikuttaa mutta täällä ainakin omalla kohdallani määrättiin minne joukko-osastoon joutuu ja joudun juuri sinne minne en olisi halunnut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom