Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by d0n
Itelle ei ikinä karkit oo maistunu mut limua sitäki enemmän ja huomas kyl hyvin miten sekin vaikutti kun jätti pois.
Originally posted by Jakob
Vissy janoon ja avot ku on hyvvee! paljon parempaa janojuomana, kun kokikset tai jaffat. Light mallisia juomia olen juonut monta vuotta ja esim. tavallinen cokis maistuu :urjo: :urjo: verrattuna light versioon. Suosikkina light Jaffa
Ja sitten kaikki kertomaan miten aspartaami kutistaa kikkelin ja mitä kaikkea lisäaineet juomissa tekee:wanha:
Originally posted by Jonu
Noista ligt limuista viel.. Normaalisti juon kyl ihan peruskamaa,
mut jos siinä on iso ero niin oon kyl valmis vaihtaa lighteihi..
Onko se ero kuinka iso?
Originally posted by Jakob
no vaikkapa light Cokista vois melkein verrata veteen. Eli ei siinä ole kaloreita nimeksikään.
Pepsi Maxista lunttasin 100ml sisältää 0,6kcal. Kokiksessa on muistaakseni vielä vähemmän.
Mausta sen verran, että totuttelu vie aikansa, mutta sen jälkeen tavalliset sokerilitkut maistuu ällötävälle (ainakin mun suussa).
Originally posted by d0n
Timba on nyt vakuuttanut sen verran hyvin et uudenvuoden toiseks lupaukseks voisin kokeilla juoda light limuja vaikka väkisin jos se sit jossaki vaiheessa rupeis maistumaan.
Originally posted by fisu
mitä mieltä ootte tähän: ikä 17, pituus 187cm, paino 81kg ja rasvaprosentti 10 (mitattu instrussa), lemmikki koira
Originally posted by rafael30
Hankkimalla joku perkeleellinen kuumetauti lähtee rasvat pois kuin itsestään! Ainakin iteltäni. Lihasta ei lähde kun sitä ei ennestäänkään ole.