Rasvaprosentin pieneneminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka tulisi syödä jotta rasvaprosentti pienenisi, kun viikossa on noin 6 tunnin mittaista suht kovaa treeniä painoa on noin 85kg ja ikää 19 rasvaprosentti on nyt arviolta 17%?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Rasvaprosentti pienenee, kun lihasmassan määrä kasvaa ja/tai rasvaa palaa pois. Rasvan määrä taas pienenee laihtumalla, eli syömällä vähemmänkuin kuluttaa.

Kuinka paljon jo ennestään tiedät? Ihan perus neuvothan on syödä monta kertaa päivässä kohtuullisia annoksia ja pitää kalorit noin 500 alle kulutuksen päivässä. Rasvana öljyjä, hiilihydraattina kuitupitoisia tuotteita ja proteiinina vähärasvaisia lihoja ja maitotuotteita. Useat suosivat energiajakaumaa 30/40/30 (hh/prot/r). Aamuaeroobista liikuntaa tyhjällä vatsalla normaalien treenien lisäksi.

Lisäksi voi ottaa kalorien vaihtelua, tankkauspäiviä yms. Mutta vasta sitten kun on perusasiat hallussa. Haitko jotain tällaista?

:thumbs: sulle

Kaikkihan riippuu lähinnä siitä mitä/miten syöt. Syötkö karkkia ym vaalealeipä limu shaissia... Jos näin on niin tietenkin ne helvettiin ja kunnon mättöä tilalle ruisleivästä vihanneksiin. Itelle ei ikinä karkit oo maistunu mut limua sitäki enemmän ja huomas kyl hyvin miten sekin vaikutti kun jätti pois. Jos oletetaan et syöt hyvä laatusta mättöä niin kysymys kuulu kuinka paljon ja milloin syöt. Ite syön/söin 5000-6000kcal päivässä sit jätin iltapalan/aamupalan pois joko kokonaan tai sit pelkkä ruisleipä ja protsku drinkki niin sekin jo vaikutti. Toimivaks systeemiks oon kans huomannut sen et syö vähän 2h välein eikä ikinä läheskään ähkyyn. Ite söin ennen itteni karseeseen ähkyyn lounaalla ja seuraavan kerran maistu ruoka vasta 3-4h pääst. Mut nykyään saatan syödä saman määrän tai jopa enemmän mut ripoteltuna pitkin päivää niin keho ehtii kuluttaa safkan eikä mikään kerry vyötärölle. Jos syöminen on muuten kohallaan ja aerobinen ei maistu niin ei siinä auta muuta kuin pudottaa 500kcal pois ja tarkastella hetken miten keho siihen suhtautuu.. Jos ei tapahdu mitään niin toiset 500 kaloria veke.. Tosin kannattaa pitää huoli et saat kumminkin päivässä tarvittavan protsku määrän ym. Ite pidän rasvaprosentti mittaria hyödyttömänä koska luotan mielummin siihen milta peilistä näyttää ja omat sormet toimii parhaiten mittarina. Jos jää liikaa fläsää sormien väliin niin dietille vaan tai unohdetaan ja uskotellaan itselle et nyt ollaan bulkilla. Rasva%mittari löytyy mutta päältä löytyy pölyä. Vaikea sanoa miten rasva% sulla pienenisi kerta et hirveesti infoa syömisestä antanu.

Zone-sarja -42%
Originally posted by d0n
Itelle ei ikinä karkit oo maistunu mut limua sitäki enemmän ja huomas kyl hyvin miten sekin vaikutti kun jätti pois.

Tähänhän on yksi hyvä ratkasu...LIGHT...sitä voi mättää melkolailla rauhassa...ainakin kaloreiden puolesta...

Kaikkeen tottuu...noin minäkin pitkään aattelin, mutta kummasti maistuu kun on jonkin aikaa jounut. Ja onhan se toisaalta mukavampi vaihtoehto kun olla vailla limpparia ollenkaan...siis jos siitä sattuu niin paljon pitämään, minulle kyllä maistuu erilaiset kivennäisevedet ja vastaavat paljon paremmin.

Vissy janoon ja avot ku on hyvvee! paljon parempaa janojuomana, kun kokikset tai jaffat. Light mallisia juomia olen juonut monta vuotta ja esim. tavallinen cokis maistuu :urjo: :urjo: verrattuna light versioon. Suosikkina light Jaffa :kuola:

Ja sitten kaikki kertomaan miten aspartaami kutistaa kikkelin ja mitä kaikkea lisäaineet juomissa tekee:wanha: :zzzz:

Hankkimalla joku perkeleellinen kuumetauti lähtee rasvat pois kuin itsestään! Ainakin iteltäni. Lihasta ei lähde kun sitä ei ennestäänkään ole. En kyllä suosittele.

Hmmjoo... Huomenna möykky86 (vai mikä se oli) on varmaakin pyrkimässä keskussairaalan tartuntatautiosastolle vierailulle...

Noista ligt limuista viel.. Normaalisti juon kyl ihan peruskamaa,
mut jos siinä on iso ero niin oon kyl valmis vaihtaa lighteihi..
Onko se ero kuinka iso?:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Jakob
Vissy janoon ja avot ku on hyvvee! paljon parempaa janojuomana, kun kokikset tai jaffat. Light mallisia juomia olen juonut monta vuotta ja esim. tavallinen cokis maistuu :urjo: :urjo: verrattuna light versioon. Suosikkina light Jaffa :kuola:

Ja sitten kaikki kertomaan miten aspartaami kutistaa kikkelin ja mitä kaikkea lisäaineet juomissa tekee:wanha: :zzzz:

Kysymys kuuluu mitä on sokerilitku ilman sokeria? :D

Originally posted by Jonu
Noista ligt limuista viel.. Normaalisti juon kyl ihan peruskamaa,
mut jos siinä on iso ero niin oon kyl valmis vaihtaa lighteihi..
Onko se ero kuinka iso?:rolleyes:

no vaikkapa light Cokista vois melkein verrata veteen. Eli ei siinä ole kaloreita nimeksikään.

Pepsi Maxista lunttasin 100ml sisältää 0,6kcal. Kokiksessa on muistaakseni vielä vähemmän.

Mausta sen verran, että totuttelu vie aikansa, mutta sen jälkeen tavalliset sokerilitkut maistuu ällötävälle (ainakin mun suussa).

Originally posted by Jakob
no vaikkapa light Cokista vois melkein verrata veteen. Eli ei siinä ole kaloreita nimeksikään.

Pepsi Maxista lunttasin 100ml sisältää 0,6kcal. Kokiksessa on muistaakseni vielä vähemmän.

Mausta sen verran, että totuttelu vie aikansa, mutta sen jälkeen tavalliset sokerilitkut maistuu ällötävälle (ainakin mun suussa).

Juuri näin se menee, melkein on kaloreiden kannalta sama juoko vettä vai light-limpparia. Ja minä ainakin totuin tohon makuun nopeesti, enemmän ne oli niitä ennakkoluuloja että light = :urjo: kannattaa ainakin kokeilla!! ja on niitä muitakin limppareita kun se cokis jos se nyt ei lightina maistu...

Timba on nyt vakuuttanut sen verran hyvin et uudenvuoden toiseks lupaukseks voisin kokeilla juoda light limuja vaikka väkisin jos se sit jossaki vaiheessa rupeis maistumaan. Sama se varmaan on ku joskus skidimpänä kaato ämpärillisen sokeria kahviinsa ja kahvi ilman sokeria maistu uskomattoman pahalta.. Sen jälkee rupesin juomaa kahvini väkisin ilman sokeria (11v sit) ja nyt kahvi maistuu mut jos sokeria on yksikin teelusikka niin ei pysty juomaa ollenkaa.. Ehkä seuraava harppaus on light limun jälkeen tee ilman sokeria.

Originally posted by d0n
Timba on nyt vakuuttanut sen verran hyvin et uudenvuoden toiseks lupaukseks voisin kokeilla juoda light limuja vaikka väkisin jos se sit jossaki vaiheessa rupeis maistumaan.

Jeah....:kippis1: Meikäläisestähän vois olla tähän käännytystyöhön kun oon saanut vaimonkin pikkuhiljaa lämpeämään noihin lighteihin kun se sitä limpparia tykkä litkiä iltasin...:D

mitä mieltä ootte tähän: ikä 17, pituus 187cm, paino 81kg ja rasvaprosentti 10 (mitattu instrussa), lemmikki koira

Originally posted by rafael30
Hankkimalla joku perkeleellinen kuumetauti lähtee rasvat pois kuin itsestään! Ainakin iteltäni. Lihasta ei lähde kun sitä ei ennestäänkään ole.

Juu tämä on muuten hyvä konsti!

Vielä parempi on hommata kunnon oksennustauti. Ei tarvitse pelätä että syö liikaa kun kaikki tulee ulos samaa tahtia kun syö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom