Rasvaprosentin mittaus - humpuukia vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
No nyt päästään takas aiheeseen! Kuopio hallilla 6,5 opiskelijalta. Muuten 11 e. Ei ole pihtejä, mutta hankkii ne. Minun olis pitäny soittaa sille ukolle. Akku oli lopussa ja olin kaupungilla asioilla. Mietin vaan onko liian kallista mennä mittauttamaan....

tässä on mun mailiossa: Mailaa: huiskula@netti.fi

Onko kukaan foorumilainen mitannut rasvaprosenttia uudella Omron BF-500 -mallilla?

Aikaisemmin (samalla kerralla mitattuna):
pihdeillä ~15%
Omron BF-300 ~16%, eli hyvin linjassa pihtien kanssa.

Nyt BF-500 (mittaa jaloista ja käsistä) ja rasvaprosentiksi tulee toistuvasti ~25% :wtf: En uskonut tulosta ja kävin mittaamassa uudestaan samalla BF-300:lla ja tulos oli mittaustavasta riippuen 15.6% ja 17.4%, joista varsinkin jälkimmäinen tuntuisi olevan enemmän linjassa totuuteen.

Painoa yritän kasvattaa ja keskivartalossa onkin hieman ylimääräistä, mutta silti niin, että ylimpien vatsapalkkien vaakaviivat vielä häilyvästi näkyvät. Luetun perusteella jo 20% tasossa pitäisi vatsan yms. lihaserottuvuuden olla pitkään mennyttä, puhumattakaan 25% tuloksissa.

Eli verrokkituloksia kaivataan.

nimimerkillä "sittenkinkö läski?"

unohtakaa edellinen, kysymys on väärällä puolella. Threadi löytyi searchillä, enkä huomannut että se oli punttimimmien puolella.

Ps. modet, voiko viestejä jotenkin deletoida?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom