Rasvapihdit ja voimapyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Mistäs tällaisia leluja löytyy? Urheilukauppoja olen täällä Tampereella yrittänyt epätoivoisesti kiertää, mutta eipä ole löytynyt kumpaakaan. Jotkut sanoivat, että Prismasta löytyisi, mutta kumpaakaan en löytänyt Kalevan Prismasta. Onkos siis kellään (tamperelaisella) tietoa siitä, mistä voisi noita löytää?

Kiitoksia vastanneille. :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
wrangella oli joskus, no alle vuosi sitten ja tais maksaakin vain 13€, mutta ei oo enää. :itku:
voisikohan noita tilata Wrangelle? siis Wrangen kautta? :hyper:

KäveleväRuumis sanoi:
Mistäs tällaisia leluja löytyy? Urheilukauppoja olen täällä Tampereella yrittänyt epätoivoisesti kiertää, mutta eipä ole löytynyt kumpaakaan. Jotkut sanoivat, että Prismasta löytyisi, mutta kumpaakaan en löytänyt Kalevan Prismasta. Onkos siis kellään (tamperelaisella) tietoa siitä, mistä voisi noita löytää?

Luulis prismasta löytyvän ainakin pihdit... tais olla vaan loppu silloin kuin kävit kattomassa.

KäveleväRuumis sanoi:

Koivistonkylän Euromarketissa on voimapyöriä.

janne321 sanoi:
Luulis prismasta löytyvän ainakin pihdit... tais olla vaan loppu silloin kuin kävit kattomassa.

Kait siellä sitten pitää joskus käydä taas. Onneksi ei ole edes kaukana.

helmeri sanoi:

Eipä ole tullut paljoa Koivistonkylässä pyörittyä, joten missäs tämä on? Eikös tämä ole se sama paikka, jossa on Kodin Ykkönen ja sellane pieni Hese vieressä?

KäveleväRuumis sanoi:
Kait siellä sitten pitää joskus käydä taas. Onneksi ei ole edes kaukana.

Eipä ole tullut paljoa Koivistonkylässä pyörittyä, joten missäs tämä on? Eikös tämä ole se sama paikka, jossa on Kodin Ykkönen ja sellane pieni Hese vieressä?

Ei, se on Turtolan Citymarket.
Euromarket on lempääläntien varressa.
Eruromarketin sivulla on jonkinlainen kartta:
http://www.euromarket.fi/euromarket.nsf/suomi/tampere.html

Fysiolineltä löytyy niin pihti- kuin elektroninenkin rasvaprosenttimittari. Hintavia tosin näyttävät olevan. Pispalan woimasta pihtimittari 9€, tuolla tarvii itsekkin poiketa kunhan kohdalle sattuu.

Tee-se-itse :o

voimapyora.jpg

Onko kukaan löytänyt Oulusta kumpaakaan kapistusta? Ja jos on, niin tarkempia koordinaatteja kiitos (mielellään ihan hyllyn tarkkuudella). Olen kyllä mielestäni lähes kaikki kaupat jo kolunnut vaan ei ainakaan vielä ole sattunut silmään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anttilastakin löytyy voimapyöriä.

Zone-sarja -42%
helmeri sanoi:

Nyt kun katsoin tarkemmin tuota vekotinta tuolla Euromarketissa, niin ei se ollutkaan voimapyörä. Luulin aluksi että se on voimapyöräksi tarkoitettu, tosin useammalla pyörällä varustettu laite, mutta lähemmässä tarkastelussa siinä näyttikin olevan jotain ihme jousihässäköitä sisällä.

Olenpa sitten käynyt kaikki mainitut paikat lävitse, eikä ole voimapyörää löytynyt(tuolla Koivistonkylän Euromarketista en oo käyny kattomassa, koska nähtävästi ei kannata?).

[avautuminen]Muuten, jokaisessa paikassa, josta olen käynyt katsomassa, löytyy kaikenmaailman Yooga Settejä vaikka jokinorsuille jakaa, mutta voimapyöristä ei ole tietoakaan. Mukavana yllätyksenä löytyy Body Sculpturen leuanvetotankoakin, joita moni on ettinyt viimeaikoina[/avautuminen]

viltteri sanoi:
Onko kukaan löytänyt Oulusta kumpaakaan kapistusta? Ja jos on, niin tarkempia koordinaatteja kiitos (mielellään ihan hyllyn tarkkuudella). Olen kyllä mielestäni lähes kaikki kaupat jo kolunnut vaan ei ainakaan vielä ole sattunut silmään.

Rasvapihtejä löytyy ainakin supplementsplanetista, eli siellä anttilan takana garagen lähellä.

Milo sanoi:
Rasvapihtejä löytyy ainakin supplementsplanetista, eli siellä anttilan takana garagen lähellä.

Kiitän ja kumarran! :worship:

Kävin hakemassa rasvapihdit. Näyttivät olevan viimeiset hyllyssä. Kyselin voimapyörää ja kaupan setä lupasi tilata ja ilmoitella vielä kun tulee. Hyvää palvelua.

viltteri sanoi:
Kävin hakemassa rasvapihdit. Näyttivät olevan viimeiset hyllyssä.

Höh!! Kai muistutit tilata pihtejä lisää, niin saan minäkin käydä
ensiviikolla ostamassa omani.. :D

Eikun luulin, että olen jo viimeinen hakija kun oli enää se yksi jäljellä...

Eiköhän noita tule lisää. Uusi lähetys on kuulemma tulossa piakkoin.

Voimapyörän do-it-yuorself: otat semmosen rautaisen, taivutetun tangon, joita pitäis löytyä salilitasi. Jos ei löydy, vaihda heti salia. Laitat levypainon per pää, ja voila. Voimapyörä valmis.

Suositut

Back
Ylös Bottom