rasvantiristys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
olisi tarkoitus mennä matkoille syyskuun puolessavälissä ja lihat pitäisi saada paremmin esille siihen mennessä.
en ole ennen dietannut (muuta kuin vahingossa) ja olisi haluja opetelle tuotakin bodauksen alaa.

pyydän siis apuja diettiohjelman tekoon.
olen lueskellut tuota "ekaa kertaa dietillä.." trediä jossa aiheesta on. ekassa postauksessa luki kiistelty aihe, "aamuaerobinen" josta on monia mielipiteitä. tämä yhtenä esimerkkinä siitä että olen asiasta ja tiedosta hämmentynyt, en osaa enää kasata kaikkea yhteen ja järkeväksi paketiksi.

painoa on tällää hetkellä reilu 80kg ja vatsapalikat näkyvät kun niitä jännittää, muuten ei erikoisemmin erotu.
tavoite olisi saada rasvat sen verran alas että hauiksenhuippua halkova iso suoni näkyisi hyvin (muutenkin kuin väriltään)

kuinka ajoissa dietti kannattaisi aloittaa, pitäisikö dietti lopettaa hiukan ennen h-hetkeä (vko / kaks) ?

töissä ei lomaa ennen tuota ole. työ on fyysistä ja keskimäärin kerran vkossa todella raskasta. (tämä ilmoitus siksi että vie mehuja rakkaasta harrastuksesta ja kun muutakin tehtävää on niin joskus on loppu).

aerobinenkunto mulla on huono, suosituksia kuinka usein sitä kannattaisi tehdä ja kauanko kerralla ?
muita dietti vinkkejä? kalorit lasketaan, kyllä, mutta miten, päivittäin / viikoittain? kannattaako pitää mässypäiviä jos niin kuinka usein?

he jotka viitsivät vastata ja auttaa, kiitos teille !!

te jotka aiotte sanoa käytä hakua tai muuten vaan saivarrella, älkää vaivautuko, kiitos siitä heille !!

Mitä nyt tota profiilikuvaa kattoo ja antamiasi tietoja lukee niin sopiva määrä dieetata voisi olla noin 5kg? Eli jos vaikka 8 viikkoa dieettaat -500kcal kalorivajauksella + nesteet niin paino saattaisi olla siellä 75kg tienoilla ja siinä saattais olla about toi sun tavotekunto. Tosta aamuaerobisesta ja sen tärkeydestä en sinuna stressaisi... tärkeintä on pitää vaan tarkkaa huolta siitä mitä syö ja minkä verran ja milloin. Liikuntaa sitten sopivasti siihen päälle. Tosin toi sun duuni varmasti ajaa saman asian, mulla on myös raskas fyysinen duuni eikä aerobista kauheesti ole tarvinnut dieetilläkään tehdä. Aluksi alottaa vaikka vaan karsimalla kaiken paskan pois ruokavaliosta ja siitä sitten viikko kerrallaan rupee pudottelemaan kaloreita esim. hiilareista. Ei se dieettaaminen kuitenkaan mitään niin vaikeeta ja monimutkasta ole. :) Ite dieettasin juuri tässä tollasen 8 viikkoa 74 kilosta karvan alle 70 kiloon. Nyt on siis vika viikko dieettiä menossa ja lauantaina laitan kuvaosiolle uudet kuvat dieetin loppukunnosta jos kiinnostaa. Mulla on pituutta pikkasen vähemmän ku sulla, 173cm, mutta muuten toi sun projekti vaikuttais aika vastaavalta. Mässypäiviä pidin ite ton 8 viikon aikana vain yhden ja sekin vain sen takia, koska aineenvaihdunta rupesi vähän hidastumaan eikä paino tuntunu enää putoavan niin hyvin vaikka kuinka laski kaloreita alemmas. Tietenkin rupes kaikki roskaruokakin himottamaan aika huolella kun ankarasti noudatin dieettiruokavaliota. Välillä kannattaa kuitenkin nostaa hiilareita vaikka pikkasen korkeammalle kuin yleensä, mutta pitää kalorit silti saman verran alle kulutuksen eli hieman syklitellä niiden hiilareiden kanssa ettei kokoajan mene matalilla hiilareilla. Dieetin voisit ajottaa siten, että se loppuu vaikka viikko ennen matkaa. Viikossa ehdit sitten saamaan nesteet ja paineet takasin lihaksiin ja jos dieetti on menny nappiin niin kunto on varmasti näyttävämpi kuin ennen dieettiä. Eli 9 viikkoa ennen matkaa pitäis alottaa dieetti ton mun suunnitelman mukaan. Toivottavasti tästä mun sekavasta selityksestä oli jotain apua. :) Tsemppiä dieetille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom