rasvanpolttajista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aidan
  • Aloitettu Aloitettu

aidan

poissa
VIP
Tätä on voitu aikaisemminkin kysyä, searchilla en ihan vastaavaa löytänyt, mut anyway.

Erilaisista dieettivalmisteista olisin kysynyt ja lähinnä niiden tarpeellisuudesta/toimivuudesta. Eli mitä kokemuksia porukoilla CLA:sta ja muista rasvanpolttajista? Lähteekö rasvat paremmin vai onko kaikki pelkkää kusetusta? Itse olen pari kertaa dieetillä kokeillut CLA:ta ja Twinlabin diet-fuelia ja olen sitä mieltä, ettei niillä tee yhtään mitään. Aamulenkit ja järkevä ruokavalio eivät tarvitse tabuja avuksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihanko totta? :D

puoliksi off topic, satuin kotipuolessa selaamaan sport-lehteä (nimestä en oo ihan varma, naisille suunnattu lehti kuitenkin. saatto olla gloriakin...). Siinä oli sivun juttu uusista CLA-tuotteista jotka muuttavat rasvan lihaksiksi. Tämä ei kuulemma naisilla ole tietenkään paras vaihtoehto, sillä vaatekoko ei pienene. Parhaiten kuulemma toimii miehillä ja kalsiumpyruvaatti tehostaa CLA:n toimintaa.
EI j***lauta!#!¤ eipä voi sanoa että kaikenlaista p*sk** sitä saa totena kirjoitella, ja muuten ihan ok lehdessä vielä. Ei ihme että laihdutustuotemarkkinat voi hyvin ja kasvaa.

Mitä nyt olen lukenut viimeisimpiä tutkimuksia, niin niiden mukaan CLA auttaa enemmänkin painonhallinnassa kuin sen laskemisessa.

Eli se ei "polta" rasvaa (paitsi todella suurilla annoksilla, n. 40 g/pvä), vaan enemmänkin edistää ravinnon hyväksikäyttöä elimistössä ja näin estää rasvan muodostumista ja painon nousua.

Eli
HIIT + ECA + siistitty ruokavalio => rasvojen lähtö

ja sitte CLA:ta, jotta pysyy kesän loppuun asti hoikkana :D

Fatburnereista sen verran, etta ootteko saaneet vatsanpuruja / mahahaavaa / yms kayttaessanne ECA:aa, hydroxycut ,yms. -tuottteita ?

Nehan sisaltavat aspiriinia ja se ei liene hyvää mahalle.

Originally posted by jermy
Eli
HIIT + ECA + siistitty ruokavalio => rasvojen lähtö

ja sitte CLA:ta, jotta pysyy kesän loppuun asti hoikkana :D

Fatburnereista sen verran, etta ootteko saaneet vatsanpuruja / mahahaavaa / yms kayttaessanne ECA:aa, hydroxycut ,yms. -tuottteita ?

Nehan sisaltavat aspiriinia ja se ei liene hyvää mahalle.

Kumma juttu, mutta pelkän guaranan tai tavallisen kahvin juonti aiheuttaa minulle joskus vatsan poltetta, mutta nuo erilaiset Stackit eivät koskaan.

Originally posted by rocket
Hyvä!:) investoin siihen nimittäin juuri muutaman sentin..
paree toimia.

Stack Booster on hyvä, Mdy:n Stack II vielä parempi.

Jep jep

itsellä tuli sellainen tunne että jotain apua oli, mutta otin tietenkin 3 kertaista annosta purkin kyljessä olevaan annostukseen

Mutta mutta kyllähän nää MUTU tuntumat ovat vähän niin ja näin.

CLA:sta sen verran, että ne tutkimukset, joissa on jotain väitettyä tulosta saatu aikaan, on tehty aika suurilla annoksilla, ainakin verrattuna luotaistuotekauppojen tuotteiden suositusannostuksiin.

Suurina määrinä voi siis jossain määrin toimia, mutta kalliiksi tulee.

Fat Slimmer

Toimi mulla BIG TIME!!!!

Eli...luontaistuotekapasta saa tuotetta nimeltä Fat Slimmer..sisältää kalsiumpyruvaattia!! Voin suositella kokeilemaan!!
Kolme kertaa päivässä kax nappaa ennen ruokailua ja lupaan että läskit ja nesteet saa kyytiä suhteellisen hyvin!!!!!

Re: Fat Slimmer

Originally posted by tonika
[B
Kolme kertaa päivässä kax nappaa ennen ruokailua ja lupaan että läskit ja nesteet saa kyytiä suhteellisen hyvin!!!!! [/B]
Ja paljon noi 6 kapselia maksavat? Paljon maksaa 180 kapselia? Eli mitähän tuollainen tulee maksamaan kuukaudessa. Minulla on onneksi ruokavalion siistiminen ja aamulenkit aina toimineet (toivottavasti taas) joten säästän noi pennoset ruokaan.

halpaa..

muistaakseni kyseisii nappuloit saa 90 ja 180:n napin paketeissa!
Isompi makso jotai satasen vanhaa rahaa, eli ei mitään ylihintasta kamaa!! Vertaappa vaikka Muscletechin Hydroxycutiin, mikä varmaan toimii, mut on ihan törseen kallista!! Halvemmax tulee aito tavara..:evil:

Re: Fat Slimmer

Originally posted by tonika
Toimi mulla BIG TIME!!!!
Eli...luontaistuotekapasta saa tuotetta nimeltä Fat Slimmer..sisältää kalsiumpyruvaattia!! Voin suositella kokeilemaan!! Kolme kertaa päivässä kax nappaa ennen ruokailua ja lupaan että läskit ja nesteet saa kyytiä suhteellisen hyvin!!!!!
Nyt kiinnostaa, niin saisinko vähän taustatietoja:
- Montako kiloa putosi tai mistä näit tulokset (vatsat esiin?)
- Olitko samaan aikaan juuri aloittanut liikunnan?
- Yhdistitkö pillerit vähäkaloriseen / hiilarit pois- ruokavalioon?
- Kuinka kauan otit pillereitä?

Mitäs porukka on mieltä omenaviinietikasta?

Alkoipas kiinnostaa toi fatslimmer, halpaa jos on, mutta paljon tarvii kyllä todistusaineistoa ennenku meen ostamaan. Nuista ECA:sta ja Hydroxycutistakin vois laittaa kokemusta... Ajattelin nimittäin dieetin loppuviimeistelyyn kesän korvilla ottaa käyttöön jonkun valmisteen. Jos nuo alavartalon viimeisetkin ***PIIP*** lähtis... :p

lesitiinistä on ollut jo puhetta omassakin threadissa, mutta kertokaapa mitä mieltä olette siitä? Kaveri ainakin napsi kuukauden sitä ja sai rasvaa kuulemma aika hyvin pois. Ei kuulemma toimi ellei rasvat ole jo alunkin perin alhaiset.

jeh

"...alkoi kiinnostamaan..." paljonko teille maksetaan tästä jaarittelusta? Sulle sopii paremmin Adonis potenssinkohottaja <- laihduttaa meinaan tehokkaammin tollanen viiden minuutin HIITti muijan kanssa kuin pari pussia sitriiniä ja puruvaattia yhteensä...

Suositut

Back
Ylös Bottom