Rasvanpoltosta vielä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Luin noita vanhoja viestejä ja niissä sanottiin monia eri mielipiteitä rasvanpoltosta.

Monet sanoi että kannattaa mennä ennen aamiaista joko juoksulenkille tai sitten kävelylenkille!

Nyt kysynkin:kumpi olisi suositeltavempaa kehonrakennuksen dieettikaudella rasvanpolttoon,kävelylenkki vai juoksulenkki ennen aamiaista?

olen kävelyn kannalla etenkin dieettikaudella. dieetillä pienenee muutenkin masentavan paljon (ei tosin omakohtaista kokemusta), ei sitä lihasta kannata alkaa tieten tahtoen polttamaan

Millos kannattais juoksulenkkejä tehdä vai kannattaako niitä kehonrakentajan tehdä ollenkaan?

Mitäs vikaa juoksulenkeissä on :confused:
Jos jalat kestää juoksemista niin en kyllä vaihtaisi kovaa lenkkiä mihinkään kävelyretkeen. Ainakin meikäläisellä lenkkipolulta hankittu kunnonkohotus antaa ihan uutta puhtia salitreeniin, varsinkin jalkakyykkyyn, mutta tämäkin asia on varmaan kiinni siitä mikä itselle parhaiten sopii. Kokeilemalla se selviää.

Kyllä se juoksu vaan jo keskivertokehomiehelle alkaa olla turhan rankka aerobisen muoto, jos aerobinen ollenkaan.

Jos haluaa rautaisen yleiskunnon, niin siihen painoharjoittelun ja juoksun yhdistämistä parempaa metodia vaikea keksiä, mutta maksimilihasmassaa hakeva riskeeraa aina optimaalisen kehityksensä jos kovin juoksentelee pitkin metsiä.
Tai jos haluaa parantaa aerobista kuntoaan niin toki kannattaa juosta. Mutta rasvanpolttoon lihasmassaa säilyttäen se ei varmasti ole kiitollisin muoto.

Reipas kävely kohtuusykkeellä lienee massaystävällisin aerobinen harjoitus.

Eri asia on nämä HIIT-treenit, joissa ehkä juoksullakin voi olla paikkansa, vaikka itse preferoisinkin niissä muuta liikuntamuotoa.

;)

totta S225T.
on ehkä hieman eri asia käykö niillä juoksulenkeillä 120kg bodari, vai tälläinen 80kg:n natku kuten allekirjoittanut..
Eli ite juoksentelen varsinkin kesäisin.
Jos polvet kestävät ja palautuminen kunnossa, niin lenkille vaan.
Mutta jos tavoitteet massanhankinnassa, niin voipi tuon juoksentelun unohtaa..

Jeps, eli taitaa olla vähän kiinni tavoitteistakin. Minä kun en ole kilpalavalle pyrkimässä, niin olen mieluummin hyväkuntoinen ja ei maksimilihasmassaa omaava, kuin suht huonokuntoinen ja maksimilihasmassan omaava. Dieetillä kadonneet lihakset taitavat kuitenkin tulla suht nopsaan takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom