rasvan poltto kuntosalilla??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Miten voisin polttaa rasvaa kuntosalilla tai miten olisi syytä lenkkeillä olisiko lyhyitä spurtteja ja pieni tauko ja taas toistetaan sama. entäs sitten kuntosalilla minkälainen rasvanpoltto treeni olisi hyvä..????

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos siellä teidän salilla on näitä spinning tunteja niin sinne vaan, kyllä tulee hiki ja rasva palaa...eli aerobisella!!

Zone-sarja -42%
pollo sanoi:
Tuota spinnikiä kun saisi "aamiaiseksi", niin voi pojat!

Niinpä, aika harvalla salilla vaan taitaa aamusin tunnit olla ja vielä harvempi työssäkäyvä niitä pystyis hyödyntämään, mutta tehokkaita ovat joka tapauksessa.

Summerboy sanoi:
entäs sitten kuntosalilla minkälainen rasvanpoltto treeni olisi hyvä..????
HST-llähän jotkut ovat väittäneet painon laskevan vaikka miten söisi. Katso tätä threadiä tai kokeile vaikka vain tehdä koko kroppaa kerralla kolmisen kertaa viikossa pitkillä sarjoilla. Esim. kyykky, sjmv, penkki, kulmasoutu kp, pystypunnerrus, vatsat, alaselkä. 2-3 sarjaa jokaista niin ainakin hiki lentää.

Et maininnut syömisestä mitään. Rasva palaa kun syöt vähemmän kun kulutat, eli ota se järkevä syöminen ainakin jollain tavalla huomioon.

reenaat pienillä painoilla pitkiä sarjoja esim. 4*12-15 jokaista liikettä ja kävelylenkkiä n.120-130 sykkeellä aamuisin tyhjään vatsaan ni pitäs rasvan palaa!!!

Kaikki painoharjoittelu lisää aineenvaihduntaa.

Keho voi käyttää rasvaa suorana energianlähteenä vain suhteellisen alhaisella sykkeellä suoritetussa harjoittelussa esim. kävely. Juoksussakin energianlähteenä ovat lihasten ja maksan glukoosivarastot. Tietysti kaikenlaisen energian kulutus on rasvanvähennyksessä eduksi. Myös anaerobinen kuntosaliharjoittelu nostaa aineenvaihduntaa vielä moneksi tunniksi treenin jälkeenkin, eli kalorien kulutus suurempaa vielä treenin loputtuakin. Lisäksi mitä enemmän lihaksia, sen enemmän kuluttaa kaloreita myös levossa. Olen joskus treenannut kuukausien ajan joka päivä ja saanut siten laskettua huomattavasti rasvaprosenttiani ja lisättyä lihasten erottuvuutta ilman minkäänlaista aerobista harjoittelua. Lihasvoiman ja kasvun kannalta kyseinen tapa treenata ei ole niin hyvä. Kolmesti viikossa treenaamalla saa hitosti voimaa ja kokoa, mutta siten kertyy helposti rasvaakin. Vaikka elämäni parhaat voimat ja koon omasin treenaamalla 2-3 krt/vka ja syömällä kuin hevonen, niin voimat suhteessa painoon ja rasvaprosenttiin eivät minua miellyttäneet alkuunkaan. Miellyttävimpiä tuloksia olen saavuttanut treenaamalla n. 5 krt viikko.

v-selkä76 sanoi:
Miellyttävimpiä tuloksia olen saavuttanut treenaamalla n. 5 krt viikko.
Voitko kertoa lisää ohjelmastasi? Esim. treenikierto / jako, sarjamäärät per treeni, toistot, syöminen (plussakaloreilla vai ei) jne. Voisi olla mieluisampaa käydä useammin salilla kun lähteä aamuaerobiselle.

Itsekin rupean olemaan sillä kannalla että alhainen rasvaprosentti on mulle tärkeämpi kun isot lihakset. Etenkin kesää 2004 ajatellen ...:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom