rasvan poltto kauan menisi minun kohdallani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja andyhe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulin tänne pyytämään apuja, koska täällä luultavasti on ihmisiä jotka tietää paljon kyseisestä aiheesta. Suomi24 tuskin saa mitään oikeaa tietoa.

Täälä on varmaan 100kertaa jo kysytty samantapaista, mutta haluan kysyä myös itse omassa tilanteessa.

Olen 18 vuotias tyttö n.175 pitkä ja painan n. 60kg. Olen pienestä asti harrastanut jonkin verran urheilua. Yläaste aikoihin kävin paljon salilla ja lenkillä. Nyt viimeiset puolitoista vuotta olen lipsunut ja vain silloin tällöin alottanut tai yrittänyt alotaa ns "terveellisen elämän" mihin kuuluu liikunnan lisäksi myös hyvin terveellinen ruokavalio. (Ei siis mikään paasto tai hiilarittomuushömpötys mihin ennen olen uskonut, vaan ihan oikeasti terveellinen mihin kuuluu proteiinia, hyviä rasvoja, jonkin verran hiilareita, paljon vodaa, kuituja, 3 tunnin välein syömistä)
vaikka olenkin ihan suht hyvässä kunnossa, tavoittelen parempaa. Haluan kesäkuntoon. Olen tajunnut että minulla on paljon pirteämpi olo ja kaikki asiat ovat muutenkin paremmin kun olen urheillut ja syönyt terveellisesti. Aloittaminen o vaan vaikeata. Nyt ajattelin kuitenkin OIKEASTI aloittaa. mutta Mitäs sanotte, saanko ylimääräisen rasvan pois ennen kesää vai sitä ennen? ja kuinka paljon aikaa siihen suunnilleen menisi jos Joka päivä syön terveellisesti ja liikun? paitsi yksi välipäivä per viikko)poltanko rasvat eka pois ennenkuin alan kasvattamaan lihaksia vai miten se nyt menisi? ja onko se teidän mielestä totta, että 20 min intervallitreeni 3 kertaa viikossa kuluttaa paremmin kuin tunnin lenkki?
vielä sellaista että olen jo pitkään yrittänyt saada selville tehokkaan ja HELPON pakaratreenin? jos jollain on vinkkeja ni ois kiva... ja että kuinka kauan siinä menis että tulisi tuloksia suurinpiirtein
tahtoisin apuja kiitos, ei tarvitse tulla dissaamaan tietämättömyydestäni:D siksi tulinkin kysymään.

Jatka samaan malliin :) Kyllä se ajan kanssa kiinteytyy. Proteiinit 100g ja rasvat jossain 60g.
HIIT vai aerobinen? Ikuinen kysymys... Toiset tykkää toisesta toinen toisesta, itse suosin aamuaerobista tyhjällä vatsalla.
Aivan varmasti näet muutoksen kesään mennessä.
Suorin jaloin maastavetoa voisin suositella pakaroille ;)
Katsele vähän enemmän juttuja tuolta aloittelijoiden osiosta. Tsemppiä treeniin!

silti ylimääräistä rasvaa löytyy ja haluan ne pois..
Ei sitä voi tietää tarkalleen kun se on niin samperin yksilöllistä, jos oisit selaillu yhtäkään niistä threadeistä ensimmäistä kommenttia pidemmälle niin tietäisit! Proteiinia 1,5-2g/painokilo, ja kulutetut kalorit > syödyt kalorit, vähän aerobista päälle, niin kyllä ne rasvat siintä lähtee usko pois! Mut niinku itekkin sanoit "Täällä on varmaan 100 kertaa jo kysytty samantapaista" mene nyt lukemaan niitä sataa muuta threadiä äläkä tee tälläsiä turhia enää sen enempää.

En usko että sinun kannattaa tuosta yhtään tiputtaa.. Oma naisystävä esimerkiksi on 173/68kg ja erittäin solakassa kunnossa, perus fitness misu.

Treenaa mielummin ja pidä paino vähintään tuossa, kyllä sitä muutosta tulee!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suomi24 tuskin saa mitään oikeaa tietoa.

no se on kyllä täysin totta :D

Nuilla mitoilla en lähtisi turhaan tuijottelemaan liikaa sitä mitä vaaka näyttää.

Painohan saattaa alussa jopa hieman nousta, kun kunnolla treenaamaan aloittaa, mutta sitähän ei kannata säikähtää. Mieluiten vaikka vaaka piiloon kaappiin vähäksi aikaa. Peili kertoo paljon enemmän kuin vaaka. Kannattaa muistaa myös, että kulutus kasvaa liikuntaa lisättäessä niin syömiseen pitää kiinnittää enemmän huomiota että jaksaa.

Jep, tossa on nyt vaarana jos ei liikuntaa ole harrastettu että kun yrität tiputat nopeasti painoa lähtee paino vääristä kohdista ja jäljelle jää ns laihaläski joka ei varmasti ole kenenkään ihanne. Painoa turha katsoa, syöt fiksusti ja käyt treenaamassa. Tulokset vaikka mittanauhalla mitattuna!

Siis tuo kuva juttu nyt ei ollut mikään pervo vitsi, vaan ihan oikeasti kiinnostaisi katsoa kuvasta että missä sitä ylimääräistä on. Noilla mitoilla kun sitä ei todennäköisesti ole muualla kuin korvien välissä.

kuvan ottaminen ei onnistu ilman kameraa... lantion ja vatsan alueella selvästi ihraa ja vähän sisäreisissä. ei sitä varmaan kukaan huomaakkaan vaatteet päällä mutta tiedän että itelle tulee parempi olo ku ylimääräset on pois.

Ruokavalio ja liikunta, riippuen taustasta(paljon urheillut ennen, oma aineenvaihdunta ja syömätottumukset) mutta noi on niitä "ongelma" alueita minne kertyy kun passivoituu liikaa eikä muutos tapahdu nopeasti.

Olo paranee varmasti ja itsetunto nousee, itselläni menee usein se 1-2kk että saa riisuttua extrat pois mitä nyt harvemmin montaa kiloa on enemmän mutta tietenkin pitää muistaa että urheilu taustaa on sitten jo 10v eikä ongelma kohtia ole kertynyt.

helposti ehit päästä kuntoon kesäks. sun suurin ongelma on se ettet ole aloittanut, puhut vaan siitä. lopeta siis postaaminen ja mee sinne salille jo

Itsellä on jokseenkin samanlainen ohjelma menossa. Jos on tarkotus saaa vähän lihasta luiden ympärille samalla niin painon tarkkaileminen ei välttämättä kerro ihan koko totuutta. Silmä määräisesti kun arvio hyvässä valossa rasvan määrää vatsan alueella on ehkä parempi tie. Harjotuksen määrähän ei vaikuta painonpuotukseen vaan syömisen määrä.

Suositut

Back
Ylös Bottom