Saliperuna
Banned
Kertokaas hyviä ideoita ja ruokia mitä rasvakeittimellä voisi tehdä? Nugetit ja ranskalaiset testailtu ja hyvää on toki hieman työlästä kun syö niin paljon öljyä se kone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lihapiirakoita. Ihan itse tehtynä. Tulee tehtyä ehkä kerran vuodessa eikä niin hyviä saa mistään.
Tää on muistaakseni kotikokista joskus repäisty. Noihin mausteisiin en osaa antaa muuta ohjetta, kun nekin aina vaihtelee fiiliksen mukaan, eikä ole välttämättä edes tuonnepäin. Joskus jätän riisin pois ja laitan tilalle munaa. On muuten hiton hyvää myös niin. Joskus on tullut leivottua sisään jotkut chilisoosit, niin ei tarvitse kuin ottaa käteen ja syödä, eikä tarvitse maustaa jälkikäteen jos ei välttämättä halua. Joskus en laita sipulia ollenkaan ja joskus laitan punasipulia. Näitä nyt keksii vaikka mitä. Tämä on se perusrunko ja se sitten vähän vaihtelee aina. Kuoreen en ole uskaltanut vielä koskea, koska toi on tuollaisenaan täydellinen.Saako reseptin? Mulla ei oo noi koskaan onnistunut niin hyvin, että viitsisin hehkuttaa. On toki aina tullut syötyä pois.
Itseltäni exä vei kyseisen vekottimen mennessään, mutta hitusen on houkutellut hommata uusi tilalle. Eikös joskus maailman aikaan ollut tutkimus että kunnolla uppopaistettu safka olisi osittain jopa terveellisempää kuin pannulla voissa paistettu tavara? Jotain perus rypsäriä me tuossa käytettiin.
No perhana. Mulla on ollu jonkun vuoden verran jo yksi resepti jemmassa kun sain päähäni, että vois tehdä corn dogeja ja etsin hyviä reseptejä. Ei tullut kuitenkaan koskaan tehtyä. Ehkäpä nyt teen joku päivä, kun kerran muistutit.Corndogit. Niitä ei meinaa saada Suomesta kuin joskus äärimmäisen harvoin tapahtumia kiertelevistä nakkikojuista, joten täytyy tehdä itse, kun tekee mieli sellaisia porsastella.
mä muuten tajua, että mikä tuosta uppopaistamisesta niin epäterveellistä tekisi? Rypsäriähän se on. Ehkä se ruuan laatu mitä sinne laittaa (nugetit/pakaste-einekset jne) voi tehdä ruuasta "ei soveltuvan" meille "bodareille".
Ei ku kova lämpötila muuttaa tyydyttymättömät rasvahapot huonoiksi. Kova lämpö aiheuttaa paljon energiaa joka muokkaa kemiallisia yhdisteitä, eli just niitä rasvahappoja. Siitä voi muodostua akryyliamidia, transrasvoja, yms katos. Tietty jos sä sinne heität Mars-patukkoja, niin ei se kyl sitä sen terveellisemmäkskään tee.
Rikoin vanhan keittimen, pitääkin ostaa uusi kun tätä ketjua luki..