"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
PeeP sanoi:
Hauiksiin tuli melko pahat jäljet tos vasta mut kyllä ne ajan kanssa pois lähtee.. :rock:

http://undead.biz/raskausarvet.jpg <-- :jahas:

No ei tossa onneks paljon oo vielä. Jos mun postauksen luit vähän ylempää niin voit olla kiitollinen miten vähän itelläs on. :D Mut tosiaan ne ajan kans pois lähtee ja sit ei enää näy joten ei hätää.

ZweCCo sanoi:
No ei tossa onneks paljon oo vielä. Jos mun postauksen luit vähän ylempää niin voit olla kiitollinen miten vähän itelläs on. :D Mut tosiaan ne ajan kans pois lähtee ja sit ei enää näy joten ei hätää.
:D Juu eiköhän ne siitä lähde eikä ne mua oikeestaa ees haittaa... :anssi:
:lol2:

Eipä ole mulla, kun olen päättänyt kasvaa maltillisesti, ettei tulisi rumia arpia.

...

Tai sitten en vaan kasva. :itku:
Itse asiassa alaselässä on muutama pitkä viiva, en oikein tiedä ovatko tulleet treenaamisen tuloksena, vai ihan vain normaalin kasvun seurauksena, kun en tarkalleen tiedä milloin ne ovat sinne muodostuneet.

Joo on ja pahat arvet onkin. Onneks ovat tossa kainalon ja rinnan taipeessa niin eivät näy, jos en käsiäni nostele ilmaan. Jäljet näyttä lähinnä siltä että ois paloja lähtenyt ihosta. Punaset ja paksut. Kovasti olen ihmetellyt että miks ne on siihen kohtaan tullut, kaippa iho siitä kohin sitten eniten kirenee?
Pienempiä jälkiä on sit jaloissa ja haukkarissa.

oiskohan mitään keinoa millä estää noita raskausarpien tulemista? :( pitäiskö vähän vähentää syömistä? molemmat kainalot ihan täynnä ja koko ajan tuntuu leviävän :jahas: alkaa olla jo aika karunnäköset noi arvet

La-resistance sanoi:
oiskohan mitään keinoa millä estää noita raskausarpien tulemista? :( pitäiskö vähän vähentää syömistä? molemmat kainalot ihan täynnä ja koko ajan tuntuu leviävän :jahas: alkaa olla jo aika karunnäköset noi arvet

Onhan tähän jotain rasvoja olemassa. En tiedä sitten saako niitä esim. apteekista hakemalla, vai pitääkö ihan iholekurilta hakea joku resepti. Mutta aina kannattaa kysyä apteekista. Luulisi että palstan mimmit tietäisivät asiasta jotain, kun ovat vähän useammin raskaana mitä me miehet ja siitähän tuo nimikin tietysti tulee.

Orionin avitcidilla (vai miten se kirjoitetaan?) saa ainakin punaiset arvet suht nopeasti valkoisiksi, vaatii ressun... tais olla finnilääke, mutta pelittää raskausarpiinkin.

La-resistance sanoi:
Kyllähän noita varsinaisesti raskausarpiin tarkoitettuja voiteita saa niin apteekista kuin hyvinvarustetuilta kemikaaliosastoilta (sieltä selluliittivoiteiden viereltä;) )...mutta mitä olen kuullut, niin sekin jo auttaa kun rasvaa säännöllisesti ihan perusvoiteilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Exä aina voiteli itteensä semmosella firming lotionilla. Ei varmaankaan ois ihan paras mahdollinen raskausarpien ehkäisyyn? :D Kumma muuten miks telkkarissa ei koskaan mainosteta voidetta mikä tekis ihosta veltomman. Aina vaan jauhetaan että kiinteytyy ja kiinteytyy. Tekisvät semmosen millä saa löysemmän ihon. ;)

no, apteekista saa ainakin Arbutin nimistä voidetta, joka on oikeen raskausarpiin tarkoitettu. Sillä luulis ainaki lähtevän. Kenellään kokemuksia?

ZweCCo sanoi:

Pitääpä tuota hiukan kommentoida, kun noita arpia löytyy kohtuullisen komeita ympäri kehoa. Ja varsinkaan isoimmat niistä eivät ole kadonneet mihinkään vajaassa kymmenessä vuodessa. Lomakuvasta viime elokuulta näkyy olkapäissä arvet, jotka ovat olleet samanlaiset ainakin 7 vuotta: http://koti.mbnet.fi/ola_/arvet.jpg. Eli olkaa onnellisia, jos arpia ei tule tai ne lähtevät poiskin joskus.

Välissä on vielä 5 vuotta lähes totaalista treeni-taukoa salilta, mutta eipä ne arvet siitä paljoa ole silonneet :wall: . Toki rusketus saa ne hiukan huomaamattomammiksi :jahas: .

Onhan se vähän karua, kun viidessä vuodessa lihakset katoavat ja läskiä kertyy, mutta arvet vaan pysyvät. Senpä takia on taas alkanut pitkän tauon jälkeen armoton, treenaus, jotta tollaisia arpia edes "ansaitsee" kantaa :hyper:. Nyt vaan jännittää että tuleeko vanhojen arpien sisään kohta uusia repeämiä :wall: .

Ei ne raskausarvet mihinkään häviä vaikka sen treenaamisen lopetteisi tai laihtuisi. Jos ihotyyppi on sellainen että niitä tulee ja ne on näkyviä, niin sitä ei voi kuin yrittää ehkäistä sillä rasvaamisella ja sitten vain kärsiä. Ei kannata ainakaan bulkata rajusti jos on taipumusta noin pahoihin arpiin.

Mulla on tossa rintalihaksen päässä ja etuolkapäissä semmonen 15cm pitkä ja 1cm levee arpi ja pienempiä aivan täynnä. Nivusista lähtee myös semmoset 2cm leveet ja yli 5cm pitkät. Lisäksi kainaloissa pikku vekkejä. Mutta hei: Our scars remind us hat the past is real.

Mulla on semmoisia lyhyitä punaisia-arpia oikeassa jalassa kauheana, raskausarpia todennäköisesti, kun ovat olleet jo montakuukautta eivätkä ole lähteneet.

Tissiin tullut yx! :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom