"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan siinä rintalihaksen vieressä kainalon kohdalla sellainen iso paksu arpi. Vähän pienempiä on hauiksen yläosassa, nekin lähellä kainaloa.
Niin ja olkapäissä ja hartioissa sellaista pientä harmittomampaa.

Rinnasta lähtee ja jatkuu (oletetun) hauiksen päälle. Takana lavoissa on ollut jo vuosia vaihtelevan levyisiä jälkiä. Alaselästä löytyi muutama lisää ja reisissäkin taitaa olla pari. Kyllä on meikäläisen nahka hidasta...

Emäntä on synnyttänyt lapset ja minä kannan arvet :eek:

Meikäläisellä niitä on hauiksissa ja rintalihaksissa siellä kainalon vieressä. Alaselässä ihan perseen yläpuolellakin näyttää olevan. En tiedä mistä se johtuu. Olin ennen aika ylipainoinen, johtuukohan siitä. Mitä luulette?

Suunnilleen keskellä selkää on sellaiset arvet, että näyttää todellakin aivan ruoskitulta. En kyllä ymmärrä, muualla kehossa ei ole minkäänlaisia, enkä ole kasvanut kovinkaan paljon.

Sairasta touhua.

En jaksanut millään kahlata koko ketjua läpi joten kysäsen suoraan vaikka vastaus saattaisi löytyäkin jostainpäin ketjua.

Eli onko teille tullut raskausarpia nivusten alueelle? Mulla näyttäis olevan jotain sen suuntaista tulossa tuohon melkein kuugelssien viereen sisäreiteen. En sulje minkään hankautuman mahdollisuutta pois, mutta näyttäisi aika selkeesti alkavalta raskausarvelta. Ei tunnu kovinkaan tyypilliseltä paikalta, vai kuinka?

trebla sanoi:
En jaksanut millään kahlata koko ketjua läpi joten kysäsen suoraan vaikka vastaus saattaisi löytyäkin jostainpäin ketjua.

Eli onko teille tullut raskausarpia nivusten alueelle? Mulla näyttäis olevan jotain sen suuntaista tulossa tuohon melkein kuugelssien viereen sisäreiteen. En sulje minkään hankautuman mahdollisuutta pois, mutta näyttäisi aika selkeesti alkavalta raskausarvelta. Ei tunnu kovinkaan tyypilliseltä paikalta, vai kuinka?

Täällä noita on kanssa eli hyvinkin saattaa olla raskausarpia nivusissa.

Itse kanssa trediä lukematta ja söötsiä käyttämättä kysäisen, että miten näitä mahdollisia tulevia raskausarpia voisi pitää loitolla? Pitäiskö juoda tarpeeks vettä, käyttää jotain kosteusvoiteita, B-vitamiineja riittävästi, rasvoja lisää vai miten tää homma näitten kans toimii?
Itse oon nyt pari kertaa parin viikon tauon pitäny salilta erinäisten syiden takia ja siinä samalla on ainakin venyttelyt jääny vähemmälle ja näillä tauoilla näitä itselleni ilmestyny kainaloista rintaan asti ja jaloista ne ainakin mulla "katoo"(väri muuttuu normaaliks) nopeesti itestään. Elikkäs venyttely ainakin vois olla yks, millä vois näitä ehkästä. :)

edit : joku sanoo jossain vaiheess, että vastasin jo omaan kysymykseeni. onko mahdettu tutkimuksia tehdä näistä miten mikäkin juttu raskausarpien ilmestymiseen vaikuttaa?

Tuossa kuva omasta vaatimattomasta kätösestäni noin 43 cm:n mitassa. vaatimattomastia 30:sta lähdettiin liikkeelle ja joka vuosi koitettiin saada vähän lisää. Raskausarvista voin sen verran sanoa, että alkuvaiheessa niitä kyllä tulee melkein kaikille, varsinkin hauiksen ja rintalihaksen tienoille. Raskausarvet häviävät pikkuhiljaa vuosien saatossa, ei siis kannata olla kovinkaan huolestunut tästä asiasta.

Josko sais linkin toimimaan: http://img16.imagevenue.com/img.php?loc=loc134&image=39734_Kuva007.jpg

-EDIT-

-oon vähän jurrissa taasen-

Kyllä niitä on hauiksen yläosaan kertynyt ja kainaloon. Molemmissa käsissä melkein identtisesti samassa kohdassa. Alavatsassa on myös, mutta se taas johtui lähemmäs sadan kilon painosta puoli vuotta sitten. Onneksi löytyi pakkis josta sai hirveän motivaation. Isot kädet pakkikselle ja sen väelle! 15 kiloa lähtenyt. Puoli kiloa viikossa on tahti ollut ja vielä muutaman kilon voisi poistaa.

No ei ne arvet häviä mutta haalistuu eli "häipyy". Tuo "arpi" on siis repeämä ihon alapuolella olevissa kudoksissa ja siksi iho tavallaan venyy siihen päälle ja on ohutta, sekä jos tarkkaan kattoo niin "arvet" on yleensä hieman kuoppamaisia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla armeija aikana "häipy" ne arvet(eipä juuri huomannut), sit kun pääs kunnolla taas tekeen punttia nii ne tuli takas 2 kertaa isompina ja aika nopeesti..

Mulla alkoi tulemaan nyt selkään :P Kainaloiden liepeet ovat ihan täynnä. Mutta mikäs siinä, tietää ainaki et kasvaa :P

Tost rintalihaksen sivust löytyy...Rupesin ihmettelee, et mitä helvettii noi on ja nyt ku näin tän tredin ni tajusin....:rock:
Mistä noi muuten aiheutuu, ihan kasvusta vai???

Arvet saattaa olla ihan miehekkäitäkin, mutta jos niitä ei halua niin juuri hyvät rasvat rypsärit yms. ja edellämainittu kalaöljy on poikaa. Kun nahka ei pääse kuivumaan niin ei repeile liian herkästi bulkatessa. Itsellänikin aikoinaan tuli teinin innolla repäistyä komeat arvet rintalihoja ja haukkareita koristamaan :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom