Niin, ehkä tälläisiä asioita ei kuitenkaan pitäisi pelkästään miettiä oman kokemuksen kautta. Tai, toki jos tunnet kaikki Suomessa asuvat parit niin sittenhän postauksesi on täysin perusteltu.
Eikö kyseessä nyt juuri ollut nämä tapaukset joissa "keittää vaan yli"? Kyseessä on siis mielestäsi olematon ongelma ja samaan hengenvetoon myönnät ettet ihmettelisi jos joskus vaan keittää yli.
Olkoon se perustava syy nyt kummassa parisuhteen osapuolessa tahansa, niin täytyy myöntää että multa meni hieman tuo logiikkasi ohi.
niin tokihan itse lehtijutussa ei väitetty että suomalainen mies olisi vaimoaan huvikseen hakkaava sovinisti sika, mutta sellaiseksi vaimon kerran perseelleen tönäisijäki aikalailla mielletään get the point?
ja koska tämä perheväkivalta ei ole ainakaan läheksikään suurimmaksi osaksi sitä jatkuvaa nyrkittelyä vaan pelkkää riitelemistä molemminpuolin (paitsi niissä helvetin harvinaisissa tapauksissa) niin en näe tässä mitään ihmeellistä ongelmaa, johtuen siitä että esimerkkinä olisi rasismia ja paha homma jos me suomalaiset miehet vedeltäis vaikka neekereitä turpaan ihan huvin vuoksi, mutta ongelmaa en näe siinä touhussa sitten ku molemmat tönii molempia ja aukoo päätään ja sit vähä myllytetään puolin ja toisin. tosin paska vertaus sillee koska suurin osa pakkislaisista minä mukaanlukien pitää neekerin lyömistä oikeutettuna :D *läppä* mut get the point?
tokihan itse väkivalta nyt on tavallaan ongelma on, mutta kuten yritin havainnollistaa tossa niin kyseessä ei ole mitään *toi on nainen sille turpaan* tyyliä, eikä lähelläkään sitä, me miehethän täällä turpaamme saadaan reilusti enemmän, miehiltä ja naisilta. miehiltä vähä enemmän.
ja niin kauan ku homma on molemminpuolista niin se on aikalailla niinku reilu peli. vaikka eihän se sillee reilua ole koska naista ei saa lyödä, mutta tässä nyt ei ole oikeasti sitä mies on paha naisia hakkaava sika ja nainen on viaton uhri asetelmaa, vaikka sitä feministit niin yrittää väittääkkin.
ja tästä nyt voi sitte väärinkäsittää tahallaan vitusti ja takertua moniinki sanomisiini joten suojakilpeä:
-en puolla naisiin kohdistuvaa väkivaltaa
-en pidä väkivaltaa muutenkaan hienona juttuna
-en ole sovinisti, mutta vihaan lähes kaikkia nistejä, myös feministejä.
-kannatan oikeaa tasa-arvoa
-ym paskaa