ranteisiin kokoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j.nu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
... miten? rannenostot ei näytä auttavan ranteisiin ainakaan mulle, ei sitten yhtään..

Jepujee, ranteisiin ei taida tulla kokoa millään mutta kyynärvarsille riittää vetoliikkeet ilman remmejä. Jos niille vielä tekee omat treeninsä taitavat mennä melko jumiin. Nimimerkillä *ei kyynärvarsiliikkeitä since 1997*

taas tästä aiheesta...

koko kropan treeniä vaan niin ranteet saattaa kasvaa mukana, erikseen treenamalla sain ainakin itse vaan helvetin kipeiksi..

edit: niin siis kyynärvarret

Originally posted by goodolmob
... miten? rannenostot ei näytä auttavan ranteisiin ainakaan mulle, ei sitten yhtään..

Tarkoitatko rannekääntöä? kokeile käsipainolla ja tangolla, kyllä luulis saavan kivan poltteen aikaseks. Ite teen rannekääntöä kulmatangolla, asento hyvä ja forkut kärsii.

Jos haluat kehittää kyynärvarsiasi niin älä kuitenkaan jätä rannekääntöjä pois. Rannekääntö tangolla penkin päässä tasapenkillä ja ajoittain lievällä alaviistokulmalla(käy ehkä paremmin lihaisiin yläosan lihaksiin) on erittäin tehokas ja helppo liike tehdä. Käytä joskus myös raskaita painoja kun kyynärvartesi ovat lämmenneet. Näissä raskaimmissa noin 8-10 toiston sarjoissa älä laske tankoa sormien päähän vaan liikuta vain ranteitasi. Jotkut äijäthän tekevät rannekääntöjä jopa sadalla kilolla ja ovatpa näiden kavereiden forkutkin sitten paksut.

Kyynärvarsien toiselle puolelle ehkäpä paras liike on reisien päältä tehdyn rannekäännöt (myös) tangolla. Käsipainoilla ei mitenkään saa tässä liikkeessä samaa tehoa kuin tangolla, eikä myöskään perinteisessä rannekäännössä.

Tietysti maastavedot, hauiskäännöt, soudut, leuanvedot jne kehittävät forkkuja, mutta on täysin selvää, että jos todella haluaa panostaa miesmäisiin kyynärvarsiin ja treenaajalla on siihen huonot lähtökohdat niin rannekäännöt ovat must!

Rannekäännöt käsipainoilla ovat mun suosikki liike!
Ehkä mä olen masokisti mutta musta on kivaa ja tuntuu hyvältä tehdä niitä kunnes saa aina helvetilliset pumpit käsivarteensa. Sen jälkeen ei heti tee ainakaan mieli runkkaamaan:blow:
Onko muita joilla on sama häiriö?

Mun suosikki rannekääntö on seisten selän takaa tangolla, kyllä ottaa ja hyvin :thumbs:

noilla käsipainoilla on orkkuu tehdä pitkä sarja niin et painot tippuu väkisin käsistä.

noilla käsipainoilla on orkkuu tehdä pitkä sarja niin et painot tippuu väkisin käsistä. [/B][/QUOTE]
Sanoppa muuta :thumbs: kyllähän meitä löytyy

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomi
Kyynärvarret? Ranteet? Kummasta tässä puhutaan?

ranteista lähinnä. kyl noi kyynärvarret on alkanu kasvamaan rannekäännöillä

Meitsi on ottanu vähä aikaa sitte tähä koneen viereen jonkun ihme pehmeen pallon jota puristelen, ku nördeilen. Kyllä papu kasvaa:whip:

ranteista lähinnä. kyl noi kyynärvarret on alkanu kasvamaan rannekäännöillä

Mitähän sä meinasit kasvattaa niissä ranteissa, jänteitä vai luita? Eikö se ole hyvä, että ranteet ovat kapeat, on suurempi kontrasti sitten forkkuihin.

Nimenomaan. Sama kuin haluaisit vähän paksummat nilkat tai vyötärön (siis lantion leveyttä, ei rasvaa). Kaikki vaan huonontaa symmetriaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom