Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se Scott-hauiskääntö ottaa hauikseen ja on erittäin hyvä yleisliike hauiksille.Originally posted by makew
no miks teet scottia eihän se habaan varsinaisesti ota vain siihen haba alla olevaan lihakseen
Kyllä scotti on perushauisliike.Originally posted by makew
no miks teet scottia eihän se habaan varsinaisesti ota vain siihen haba alla olevaan lihakseen jos en väärin muista. mun mielestä jos sitä lihasta treenaa niin tekee mielummin arska tyylillä keskitetyn seisten pienillä painoilla
Originally posted by Tpo
Mikähän mulla on ranteissa vikana kun niitä vihloo niin perkeleesti.Jos teen hauiksia esim Scott penkissä niin sen jälkeen ne pitkän aikaa tosi kipeät.Ja samaten jos nostaa penkissä painoja.Mikähän tähän auttaisi??
Originally posted by Ced G
Minkälaiset/merkkiset rannesiteet on hyvät? Miten niitä käytetään? Voisinpa hankkia sellaset ennen kuin rupeaa paukkumaan..
ennen ei ainakaan auttanut isompiin rautoihin, mutta pitääpä kokeilla. jospa tilanne olisi muutunut...Originally posted by tappara
Rannesiteistä btw, ootteko huomannu et saatte _enemmän_ painoa ylös esim. penkissä siteillä? Mulla ainakin placebovaikutus on kova kun on siteet vrt. ettei ole, oli siitä sitten varsinaista hyötyä tai ei.
Minkälaiset/merkkiset rannesiteet on hyvät? Miten niitä käytetään? Voisinpa hankkia sellaset ennen kuin rupeaa paukkumaan..
Originally posted by Punnus
Ranteiden ja sormien vahvistaminen. Rannesiteet korjaavat oireen eivät syytä miksi ranteet eivät kestä.