Ranteen ympärys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hei, olen 18-vuotias mies/poika ja ranteeni ympärys on tosi pieni, en ole mitannut, mutta silti.. jään melkein kakkoseksi kun vertaan tyttöystänäni ranteenympärysmittaa omaani, pitäisikö tässä huolestua? mennä lääkäriin? en haluaisi jäädä miksikään risuranteeksi ja itseäni alkaa huolestuttaa..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sinulla on ilmeisesti pienet luut, kuten minulla. Ranteen ympärysmitta on biologiesti määritelty, etkä sinä sille oikeastaan mitään voi tehdä. Toki voit forkkuja kasvattaa niin että lihas peittää muuten ohutta alakyynärvartta, mutta kohtaa missä luu loppuu ja kämmen alkaa (~ranne) et voi sen kummemmin suurentaa.

hei, olen 18-vuotias mies/poika ja ranteeni ympärys on tosi pieni, en ole mitannut, mutta silti.. jään melkein kakkoseksi kun vertaan tyttöystänäni ranteenympärysmittaa omaani, pitäisikö tässä huolestua? mennä lääkäriin? en haluaisi jäädä miksikään risuranteeksi ja itseäni alkaa huolestuttaa..

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2349352&postcount=281

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=77567&page=8

e: pakko mennä niillä avuilla mitä on saannut, ohuet rakenne on hyvä, kun tiedostaa että isot lihasmassat on jonkun muun heiniä...

Muijaa vaihdettava sirompaan jos häiritsee liikaa. :hyper: Tsoukki, ei herneitä hengitysteihin. :piis::haart: Kohtalotovereita ollaan, itekkin melkonen risuranne oon mutta ranteelle ei vaan oikeen voi mitään kun se on pelkkää luuta ja jännettä, ei voi ku sanoo faijalle aamiaispöydässä että "paskat geenit". :itku:

Geeneistähän ranteen paksuus käytännössä kokonaan johtuu.

Itselläni ranne on älyttömän paksu (vaikka rasvaa ei juurikaan ole), johtuu siitä että minulla sattuu olemaan isot ja paksut luut (kiitos geenien).

BTW.
Vaikuttaako luiden paksuus siihen, miten helposti luut voivat murtua? :D

Itselläni ranne on älyttömän paksu (vaikka rasvaa ei juurikaan ole), johtuu siitä että minulla sattuu olemaan isot ja paksut luut (kiitos geenien).

BTW.

ei itseasiassa vaikuta. vaan luun tiheys. tiheyttä voi kasvattaa treenaamalla.

ei itseasiassa vaikuta. vaan luun tiheys. tiheyttä voi kasvattaa treenaamalla.

Kyllä mä sanon että maitotuotteiden suosiminen vaikuttaa helvetisti ranteen paksuuteen..Itellä on naisen ranteet (18.5cm) enkä juo maitoa ollenkaan ja juustoakin syön aika vähän..,kun vastaavasti faijalla joka juo maitoa ja syö juustoa ranteen paksuus on jotain aivan käsittämätöntä.

Tuohon maitoon en kyllä usko ennen kuin jotain tutkimusta nään :D

Olen kuitenkin aina juonut paljon maitoa ja käyttänyt maitotuotteita. Ranteet on kuitenkin kun 3.luokkalaisella tytöllä. (18cm) Nooh...näyttääpähän tunppu isommalta helpommin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuohon maitoon en kyllä usko ennen kuin jotain tutkimusta nään :D

Olen kuitenkin aina juonut paljon maitoa ja käyttänyt maitotuotteita. Ranteet on kuitenkin kun 3.luokkalaisella tytöllä. (18cm) Nooh...näyttääpähän tunppu isommalta helpommin :D

menes vaikka paikalliselle ala-asteelle mittaamaan 3. luokkalaisten tyttöjen ranteita, voin vannoa että yhdelläkään ei ole 18cm rannetta :D.

Olen ihmettellyt sitä kun ukkolla on todella paksut ranteet ja isot nyrkit ja itellä ei ole läheskään samaa kokoa että kasvaako ne sitten vaan ajan kanssa. Kun aika monella yli 40v. äijällä on paljon isommat ranteet ja nyrkit kuin kellään tuntemallani noin 20 vuotiaalla.

BTW.
Kerros, kuin sinun luiden suuruus ja paksuus on mitattu?

Kyllä mä sanon että maitotuotteiden suosiminen vaikuttaa helvetisti ranteen paksuuteen..Itellä on naisen ranteet (18.5cm) enkä juo maitoa ollenkaan ja juustoakin syön aika vähän..,kun vastaavasti faijalla joka juo maitoa ja syö juustoa ranteen paksuus on jotain aivan käsittämätöntä.

geeneist se riippuu millasseet ranteet tulee, söi sitten kalkki pilereitä, maitoa ja juustoa päivässä yhteensä 1kg :)
Sama asia ku söis pelkkää proteiinia toosi paljon päivässä, ni ei ne lihakset siltikään kasva, vaan tarvitaan se treeni. luissa sama, niitten tiheyttä , huom! tiheyttä (eli luun sisälmystä) voidaan kehittää treenaamalla, ja siihen sit tarvitaan niitä rakennusaineita.:)

Ihanko totta? Matala rasvaprossa ja mittanauha... Sillä selvitetään ihmisen luiden massa :) Etsikääs vähän tietoja, kuinka paljon ihmisten luiden paino vaihtelee saman pituisilla henkilöillä :) Voi elämä teidän kaa aina välillä :) :)

Ihanko totta? Matala rasvaprossa ja mittanauha... Sillä selvitetään ihmisen luiden massa :) Etsikääs vähän tietoja, kuinka paljon ihmisten luiden paino vaihtelee saman pituisilla henkilöillä :) Voi elämä teidän kaa aina välillä :) :)
En ettiny, mut eikös se vaihtele jotaan 1-3kg samanpitusil henkilöillä?

Olen ihmettellyt sitä kun ukkolla on todella paksut ranteet ja isot nyrkit ja itellä ei ole läheskään samaa kokoa että kasvaako ne sitten vaan ajan kanssa. Kun aika monella yli 40v. äijällä on paljon isommat ranteet ja nyrkit kuin kellään tuntemallani noin 20 vuotiaalla.
Samaa ihmetellyt. Isällä on sormet yhtä lyhyet mutta tuplapaksut. Aivan kuin koko käsi olisi jäänyt jonkun puristimen väliin. Muuten ukko on melkein päätä lyhempi.

Eipä ranteessa paljoa lihasta ole.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom