Ranteen ympärys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä ranne 17cm, olkavarsi 40cm. On melko koomisen näköset narut noi ranteet, mutta se pitää vaan hyväksyä. Saa kyllä rannesiteitä käyttää isommissa painoissa jatkuvaan. Ja komppaan täysin, vieläkun pitkät kädet niin näyttää ranteet vielä ohuemmilta mitä voisi olettaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ranne 17-17,5 forkku jotain 34-38 sentin väliin mittaustavasta riippuen. Hyvin kestää ranteet isojakin rautoja, elkää turhaan totuttako ranteitanne siteille. Oon aina luullut että mulla on suhkot vankat forkut mutta täältä kun lukee niin lähes kaikilla 40 senttisiä pötyköitä.

vino käsipainopenkkiä videolla, kyseisessä liikkeessä meinaa vähän ranteet ja forkut aina väsyä noilla vähän isommilla hantteleilla, mutta yhäkään en rannesiteitä suosittele.

Liitteet

• mikeforkku2.webp
    mikeforkku2.webp
    27,1 KB · Katsottu: 2 688
No ei ihmekään, jos ei rannesiteitä tarvi. Luulis noilla forkuilla pysyvän raudan käsissä. Itelläni on ranteet se em. 17cm ja forkku hyvä jos 30cm, voi olla allekin. Ohuemmat kun veljellä, joka ei ole koskaan rautaan koskenut ja penkkaa sen 65kg. Naru ranteet+ naru forkut, niin ei ilman rannesiteitä kyllä pärjää. Kyllähän forkkujen pitäs kaiken järjen mukaan kehittyä, mutta ei ole itsellä kehittyneet mihinkään suuntaan koko punttaushistorian aikana. Taitaa ranne+ forkkukin kuitenkin olla aika paljon geeneistä kiinni, joillain näyttää luonnostaan olevan forkku paksumpi kuin olkavarsi. Se on melko koominen näky :D

No ei ihmekään, jos ei rannesiteitä tarvi. Luulis noilla forkuilla pysyvän raudan käsissä. Itelläni on ranteet se em. 17cm ja forkku hyvä jos 30cm, voi olla allekin. Ohuemmat kun veljellä, joka ei ole koskaan rautaan koskenut ja penkkaa sen 65kg. Naru ranteet+ naru forkut, niin ei ilman rannesiteitä kyllä pärjää. Kyllähän forkkujen pitäs kaiken järjen mukaan kehittyä, mutta ei ole itsellä kehittyneet mihinkään suuntaan koko punttaushistorian aikana. Taitaa ranne+ forkkukin kuitenkin olla aika paljon geeneistä kiinni, joillain näyttää luonnostaan olevan forkku paksumpi kuin olkavarsi. Se on melko koominen näky :D

forkut on paljon geeneistä kiinni. äitilläni on valtavat forkut eikä velipoikanikaan forkut pienet ole. Ei minunkaan haukkarin ja forkun välissä montaa senttiä ole haukkarin hyväksi.

Zone-sarja -42%
Mä en usko siihen paskaan, että ranteita pystyy loputtomiin totuttamaan isompiin rautoihin kun vaan jättää ne rannetuet pois. Teen nykyään kaikki raskaat sarjat tukien kanssa, sillä omat ranteeni eivät kestä ilman (ranne 21cm, forkku 33cm).

Ranteeni nivelet ovat niin yliliikkuvat, ettei niitä pysty kertakaikkiaan vahvistamaan.. Mulle on turha hanhenkaulaa ees yrittää. Treenatessa yritetty pitää ranteet suht suorana kyynärvarteen nähden niin osumaa tulee silti. Tuet otin käyttöön n. 6kk sitten kun (jollain alle 10kg kässäreillä) tehdyt vipunostotkin vihloivat niin jumalattomasti ettei paino tahtonut pysyä kädessä.

Käyttäkää niitä tukia jos se edistää treenimotivaatiota!

Mä en usko siihen paskaan, että ranteita pystyy loputtomiin totuttamaan isompiin rautoihin kun vaan jättää ne rannetuet pois. !

Nuorena poikana kun olin niissä 100-130kgn penkkiraudoissa minullakin oireili ranteet paljon mutta onneksi en koskaan saanut aikomuksista huolimatta hommattua rannesiteitä niin kyllä ne vaan painoihin tottui. viimeksi joskus 9kk takaperin vähän ranteet meinasi kipeytyä kun levensin 2 cm ote leveyttä mutta joutuin ranteet tottui lisärasitukseen.

Eli väitän ainakin omankokemuksen perusteella että ranteet tottuvat kuormiin kun ei niitä ala paapomaan turhilla siteillä.

Sama juttu ;P. Mittasin juuri omani ja se on 13 senttiä. Rannekoruja en ole voinut pitää pitkään aikaan ja kellot ja sykemittaritkin saa vääntää tosi piukkaan. Pienet ranteet ovat silti minusta ihan kivat.

I feel u.

T. 12cm risuranne

16,5cm ranne, 28cm forkku ja 34cm haukka. Ihan hyvät mitat näin pienelle miehelle. Luulins myös että tuohon ranteen paksuuten ei paljon voi millään lihaksilla vaikuttaa, se on mitä on sattunut saamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Faijalta saatu ohuet ranteet ja ektomorfinen kroppa, mutsilta jalkapohjat, joiden muoto on mallia "tiputettiin läjä savea jalkapohjan muotoiseen muottiin toisesta kerroksesta". Pelkkää voittoa siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom