Hullu inkkari sanoi:
Muistan, että Rantalainen riiteli Samantha Foxin kanssa suorassa lähetyksessä..
Nyt tuli todella voimakas flashback. Muistan, että Samantha otti sille skitsot jostain Simon tahallisesta provoilusta. Vittu, kun en muista mitä se Simo sille heitti. Sen sijaan muistan tämän:
Simo Rantalainen kysyi Tasavallan Presidentti Martti Ahtisaarelta: "Onko totta, että olette olleet koneessa niin humalassa, että olette laskeneet allenne?" Mun mielestä Ahtisaari oli monessa suhteessa epämiehekäs, epäauktoriteettinen nössö, mutta TOLLASTA EI KYSYTÄ PRESIDENTILTÄ! Mun mielestä siinä ei ollut mitään "hienoa". Ja mä nyt tunnetusti rakastan auktoriteettien haastamista ja provoilua, joten voin vain kuvitella mitä tunteita toi kysymys on jossain veteraaneissa herättänyt. Kaikkein eniten minua vitutti silti se, että sen sijaan, että Martti olisi hermostunut/suuttunut tai vaatinut Simoa analysoimaan käsityksiänsä journalismista, niin se vaan hymyili ja lässytti, että "ei pidä paikkaansa". Oksetti se tilanne, kunniantunto ja kunnioitus molemmissa päissä tasan nolla.
Eugen: Mä en muistantu tota Sahara Anderson juttua. Todellakin; mä olin jotain kaksi viikkoa sen jälkeen, kun se Sahara oli tullut Suomeen niin Nova-hallissa Pasilassa katsomassa yhtä Thai-boxing iltaa. Siellähän se Rantalainen istui Saharan vieressä, ylimpänä ystävänä.
Se on se sama luonteenpiirre, mikä on joillakin suhteessa jonkinasteista nimeä saaneihin bändin muusikoihin. Ne on automaattisesti hyviä jätkiä, ja ne halutaan tuntea. Semmoinen ei ole mahdollista, että joku muusikko ei olisi hyvä jätkä, koska muusikot ovat kategorisesti hyviä jätkiä.