Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro se postimyynnille.kahlaajalintu sanoi:Sitä saa mitä tilaa....
Juonsi joskus takavuosina napakymppiä televisiossa.josku3 sanoi:Siis kuka tuo jätkä on?
MrDeca1 sanoi:Yksin säkin mesoat näytön takana anonyyminä. Se jos mikä on hiirulaisen toimintaa
Ole hyvä ja näytä rohkeudestasi esimerkkiä ja mene sama t sanat lausumaan vaikka Cannonballin kerholle :kippis1:
Eiköhän joku sieltäkin sinne häkkiin uskaltaudu.
Pinky sanoi:Kuinka moni EI ottais selkäänsä prätkäjengin käsittelyssä.
protsku sanoi:Hyvät, Pahat ja Rumat -ohjelmasta taitaa olla jo liki kymmenen vuotta aikaa vai kuinka? Sarasvuo on mennyt elämässä eteenpäin, tällä Rantalaisella on sitten jäänyt sellainen uhoaminen päälle. Kun menee uhoamaan väärille tyypeille niin jälki on sitten sellaista mitä iltapäivälehdissä kerrotaan.
Halmeesta tuli kansanedustaja, Sarasvuo pyörittää miljoonabisneksiä, Rantalaisella taas ei mikään suju. Suurin osa 90-luvun staroista on mennyt elämässä eteenpäin.
skeema sanoi:Flashback: Sarasvuo otti myös pataan yhdessä toisessa jaksossa ko. ohjelmassa, kun hyökkäsi jonkun "maailmalla kova nimi" henkivartijakouluttajan kurkkuun kiinni takaapäin.
skeema sanoi:Flashback: Sarasvuo otti myös pataan yhdessä toisessa jaksossa ko. ohjelmassa, kun hyökkäsi jonkun "maailmalla kova nimi" henkivartijakouluttajan kurkkuun kiinni takaapäin.
ringside sanoi:Reino: :D :D :D :5:
Mun mielestä on suuri ihme, että Rantalainen ei ole saanut useammin pataan. Mä olen noissa Fight Festival ja Muay Thai -illoissa joutunut sen mikkihiirihabitusta katselemaan, ja se on ÄRSYTTÄVIN jätkä (itseni lisäksi) ketä tiedän. Muistaakseni Lumpinee Muay Thai gaalan juontamisen se aloitti tunnin myöhässä, koska sitä ei huvittanut. Jätkä oli ajoissa paikalla, mutta siellä se vaan länkytti pääottelijoiden kanssa bäkkärillä. Hyppii ja pomppii siellä kehässä, esittää jotain buddhakumarruksia, osoittelee thaimimmeille jotain koodikieltä, hakkaa ottelijoiden kanssa nyrkkejä yhteen, sinkoilee Jomhodin, Niinikedon ja Halmeen väliä, kun ei tiedä, ketä niistä nuolisi eniten. Koko shown tarkoitus on viestittää yleisölle: "Tsiigatkaa, mä TUNNEN nää jätkät!" Ainoa matsi minkä se on ikinä ottanut, tuomittiin tasuriksi, vaikka koko yleisö näki, että se otti pataan joltain perusharrastajalta.
Vittu, että mä vihaan sitä. Hyvä, että sai pataan. En edes tunne koko jätkää. Saatanan pelle.
Pinky sanoi:Eka täällä haukutaan vuorotellen Halme ja Sarasvuo maailman suurimmiksi pelleiksi - ja nyt Rantalaisen vuoro.
protsku sanoi:Hyvät, Pahat ja Rumat -ohjelmasta taitaa olla jo liki kymmenen vuotta aikaa vai kuinka? Sarasvuo on mennyt elämässä eteenpäin, tällä Rantalaisella on sitten jäänyt sellainen uhoaminen päälle. Kun menee uhoamaan väärille tyypeille niin jälki on sitten sellaista mitä iltapäivälehdissä kerrotaan.
Halmeesta tuli kansanedustaja, Sarasvuo pyörittää miljoonabisneksiä, Rantalaisella taas ei mikään suju. Suurin osa 90-luvun staroista on mennyt elämässä eteenpäin.