Rantalainen sai köniinsä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vai on noi jengiläiset "pieniä"...ainakin Rogues Galleryn pojista iso osa on aika helvetin isoja...muista en tiedä....

nigster sanoi:
Kerran nyrkistä? linkki
mjoo on se näköjään saanu pleksiin ihan kunnolla...siitä eilisestä ilta-lehden jutusta sai sellasen käsityksen että ois vaan kerran täräytetty mut...
kerrankos sitä erehtyy :D

Pahasti on rantalainen saanu pataan. Näyttää ihan siltä Karate Kidin vanhalta äijältä:

Simo Rantalainen
DPT1602_1040119134025.jpg

Pat Morita
1011536-G67GPF49.jpg

savonsonni sanoi:
Minulla on selleinen tieto asiasta, ettei motoristit olleet osallisia "pahoinpitelyyn". Rantalaista mätkäiseen henkilön on sanottu olevan n.50 vuotias, laiha, lyhyt mieshenkilö. Mies oli menossa seuraamaan nyrkkeilyottelua, jonne kuitenkaan ei päässyt humalatilansa vuoksi. Mies oli kyllästynyt Rantalaisen suunsoitosta ja täräyttänyt kerran kohti naamaa.

Paikalla oli monia silminäkijöitä. Minulla on ainoastaan tietoa lyöjältä itseltään. :hyper:

Jepjep... :lol2:

Lateee sanoi:
Ja missäs vaiheessa väitin että RG on moottoripyöräkerho?

Et suoranaisesti missään vaiheessa, mutta kun topikissa puhutaan moottoripyöräkerhoista (tai -jengeistä), niin lausahdus "Vai on noi jengiläiset "pieniä" " viittaisi siihen että puhutaan edelleen moottoripyöräjengeistä. Halusin vaan oikaista tämän epäkohdan, jos joku ei tätä tiennyt.

savonsonni sanoi:
Minulla on selleinen tieto asiasta, ettei motoristit olleet osallisia "pahoinpitelyyn". Rantalaista mätkäiseen henkilön on sanottu olevan n.50 vuotias, laiha, lyhyt mieshenkilö. Mies oli menossa seuraamaan nyrkkeilyottelua, jonne kuitenkaan ei päässyt humalatilansa vuoksi. Mies oli kyllästynyt Rantalaisen suunsoitosta ja täräyttänyt kerran kohti naamaa.

Paikalla oli monia silminäkijöitä. Minulla on ainoastaan tietoa lyöjältä itseltään. :hyper:

:hyper: :hyper:
Niinpä niin... Kysäiseppäs Sonni siltä "lyöjältä" uudestaan et miten se homma oikein menikään :jahas:

Ja suurin osa motoristeista on :thumbs: porukkaa.

savonsonni sanoi:

Varo ettet vahingossa hukuta meitä faktoihin... :david:

savonsonni sanoi:

Mikä helvetin tarve näillä ääliöillä on postata valheita tänne. Varmaan laskit alles ku keksit juttua lyöjän tuntemisesta. Noin lapsellisen kaverin jutut voiki sit jatkossa ohittaa suosiolla.

Huge Juge sanoi:
Mikä helvetin tarve näillä ääliöillä on postata valheita tänne. Varmaan laskit alles ku keksit juttua lyöjän tuntemisesta. Noin lapsellisen kaverin jutut voiki sit jatkossa ohittaa suosiolla.

Ei ei... kyllä toi savonsonnin juttu ihan totta oli. Minäkin tunnen tuon n. 50 vuotiaan, laihan, lyhyen mieshenkilön. Alan miehet kutsuu sitä Laihaksi. Se on Suomen kuuluisimpia ammattitappajia. Semmonen torpeedo. Vähän niinkun Raid.

No, siis Laihalta oli tilattu Rantalaiselle vähän kuritusta. Koska kaikki tietää, että eihän noi nössömotoristit ketään pysty hakkaamaan, niin Laiha palkkas ne pitämään hämäykseksi pientä älämölöä siinä nakkikioskilla. Heitteli lihaville pojille pari nakkisämpylää siitä hyvästä. Siinä sitten rytäkän keskellä Laiha meni ja pieksi Rantalaisen kuin kuusi miestä. Laihalta irtoo aivan uskomattomia lyönti- ja potkusarjoja. Jopa 180 lyöntiä/potkua minuutissa. Alan miehet tietää!

Että tämmönen tapaus tää todellisuudessa oli.

reino sanoi:
Ei ei... kyllä toi savonsonnin juttu ihan totta oli. Minäkin tunnen tuon n. 50 vuotiaan, laihan, lyhyen mieshenkilön. Alan miehet kutsuu sitä Laihaksi. Se on Suomen kuuluisimpia ammattitappajia. Semmonen torpeedo. Vähän niinkun Raid.

No, siis Laihalta oli tilattu Rantalaiselle vähän kuritusta. Koska kaikki tietää, että eihän noi nössömotoristit ketään pysty hakkaamaan, niin Laiha palkkas ne pitämään hämäykseksi pientä älämölöä siinä nakkikioskilla. Heitteli lihaville pojille pari nakkisämpylää siitä hyvästä. Siinä sitten rytäkän keskellä Laiha meni ja pieksi Rantalaisen kuin kuusi miestä. Laihalta irtoo aivan uskomattomia lyönti- ja potkusarjoja. Jopa 180 lyöntiä/potkua minuutissa. Alan miehet tietää!

Että tämmönen tapaus tää todellisuudessa oli.

No johan tässä threadissä on tullut monenlaista infoa tosiseikoista, mutta Reinon tarina on mun mielestä ylivoimaisesti vakuuttavin . :thumbs:

Ja viihdyttävin :lol2: .

Reino: :D :D :D :5:

Mun mielestä on suuri ihme, että Rantalainen ei ole saanut useammin pataan. Mä olen noissa Fight Festival ja Muay Thai -illoissa joutunut sen mikkihiirihabitusta katselemaan, ja se on ÄRSYTTÄVIN jätkä (itseni lisäksi) ketä tiedän. Muistaakseni Lumpinee Muay Thai gaalan juontamisen se aloitti tunnin myöhässä, koska sitä ei huvittanut. Jätkä oli ajoissa paikalla, mutta siellä se vaan länkytti pääottelijoiden kanssa bäkkärillä. Hyppii ja pomppii siellä kehässä, esittää jotain buddhakumarruksia, osoittelee thaimimmeille jotain koodikieltä, hakkaa ottelijoiden kanssa nyrkkejä yhteen, sinkoilee Jomhodin, Niinikedon ja Halmeen väliä, kun ei tiedä, ketä niistä nuolisi eniten. Koko shown tarkoitus on viestittää yleisölle: "Tsiigatkaa, mä TUNNEN nää jätkät!" Ainoa matsi minkä se on ikinä ottanut, tuomittiin tasuriksi, vaikka koko yleisö näki, että se otti pataan joltain perusharrastajalta.

Vittu, että mä vihaan sitä. Hyvä, että sai pataan. En edes tunne koko jätkää. Saatanan pelle.

Simolla on miehisyyden fetissi ja pakonomainen tarve todistaa, että lyhytkin mies voi olla katu-uskottava. Vähän niinkuin pienimunaiset miehet puolustavat mitätöntä koko käyttötaidolla. Simo on pyörinyt niin Tarmo Uusivirran, Sahara Anderssonin kuin Jomhodinkin kanssa. Hän rakastaa ylivertaisia miehiä ja seuraamalla heitä, hänestäkin voi kenties tulla ylivertainen. Simon käyntikortissa luki joskus Ongelmanselvittäjä, mutta näytöt ovat olleet ongelmanaiheutuksen puolella. Omat näytöt ovat vaatimattomat, ainoat meriitit ovat lukuisat kovien äijien puhelinnumerot, joissa vastapuolella Simon numeron kohdalla vilkkuu ÄLÄVASTAA. Simo on kuitenkin lyönyt kerran jotain "turpaankin", kuten miesten kerääntyessä todistelemaan toisilleen on tapana sanoa. Väliäkö sillä, että Lontoolaisen yökerhon jonossa Simon nyrkin eteen kävellyt sattui olemaan toimittaja, joista ei montaa pistettä saa mustanahkatakkisten miesten selkääntaputteluilloissa. Eikä siitäkään, että hän haluaa kumartaa Mekkaan.

Eugen sanoi:
Simo on kuitenkin lyönyt kerran jotain "turpaankin"

Äläs nyt, on se ainakin kahesti lyöny, pikku hukkaa aka Varassuota iski nenään ja nenästä irtosi VERI !! tai ainakin se punersi, tai sitten arvon elämäkonsultilla oli nuha tai jotain.. :worship:

Tässä on taas oppitunti Karate Kidin nähneille kotininjoille, jotka haluavat oppia tehokasta itsepuolustusta. Salilla hankaaminen, kaljupää, leijonavaakunaketju ja paha setä - pipo ei auta jos suu kirjoittaa vekseleitä, joita kroppa ei pysty lunastamaan. Mikä on Aven kanta asiaan, kuitenkin hänen lajinsa mediassa tunnetuin oppilas otti pataan? Vai oliko Simo vain salin vähä-älyinen mies-tatuointeja ihaileva katusotajuttuja kertoileva maskotti, joita pyörii joka salilla niinkuin paskakärpäsiä tunkiolla? Siinäpä se vastaus olikin.

melkoista mopo jengien ihannointia on havaittavissa muutamista kommenteista! kaikkiin keneen olen tähän mennes törmänny ollu aika naurettavia! mutta ei tarkoita että kaikki muutkin välttämättä olisivat! rantalaisen lätty kyllä tosi nätissä kunnossa! toista sataa iskua ja potkua? jos niin olis ollu se ei olis lausuntoja antamassa!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom