Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mjoo on se näköjään saanu pleksiin ihan kunnolla...siitä eilisestä ilta-lehden jutusta sai sellasen käsityksen että ois vaan kerran täräytetty mut...nigster sanoi:Kerran nyrkistä? linkki
Lateee sanoi:Vai on noi jengiläiset "pieniä"...ainakin Rogues Galleryn pojista iso osa on aika helvetin isoja...muista en tiedä....
savonsonni sanoi:Minulla on selleinen tieto asiasta, ettei motoristit olleet osallisia "pahoinpitelyyn". Rantalaista mätkäiseen henkilön on sanottu olevan n.50 vuotias, laiha, lyhyt mieshenkilö. Mies oli menossa seuraamaan nyrkkeilyottelua, jonne kuitenkaan ei päässyt humalatilansa vuoksi. Mies oli kyllästynyt Rantalaisen suunsoitosta ja täräyttänyt kerran kohti naamaa.
Paikalla oli monia silminäkijöitä. Minulla on ainoastaan tietoa lyöjältä itseltään.
paksi sanoi:Rogues Gallery ei ole moottoripyöräkerho.
Lateee sanoi:Ja missäs vaiheessa väitin että RG on moottoripyöräkerho?
savonsonni sanoi:Minulla on selleinen tieto asiasta, ettei motoristit olleet osallisia "pahoinpitelyyn". Rantalaista mätkäiseen henkilön on sanottu olevan n.50 vuotias, laiha, lyhyt mieshenkilö. Mies oli menossa seuraamaan nyrkkeilyottelua, jonne kuitenkaan ei päässyt humalatilansa vuoksi. Mies oli kyllästynyt Rantalaisen suunsoitosta ja täräyttänyt kerran kohti naamaa.
Paikalla oli monia silminäkijöitä. Minulla on ainoastaan tietoa lyöjältä itseltään.
Huge Juge sanoi:Mikä helvetin tarve näillä ääliöillä on postata valheita tänne. Varmaan laskit alles ku keksit juttua lyöjän tuntemisesta. Noin lapsellisen kaverin jutut voiki sit jatkossa ohittaa suosiolla.
reino sanoi:Ei ei... kyllä toi savonsonnin juttu ihan totta oli. Minäkin tunnen tuon n. 50 vuotiaan, laihan, lyhyen mieshenkilön. Alan miehet kutsuu sitä Laihaksi. Se on Suomen kuuluisimpia ammattitappajia. Semmonen torpeedo. Vähän niinkun Raid.
No, siis Laihalta oli tilattu Rantalaiselle vähän kuritusta. Koska kaikki tietää, että eihän noi nössömotoristit ketään pysty hakkaamaan, niin Laiha palkkas ne pitämään hämäykseksi pientä älämölöä siinä nakkikioskilla. Heitteli lihaville pojille pari nakkisämpylää siitä hyvästä. Siinä sitten rytäkän keskellä Laiha meni ja pieksi Rantalaisen kuin kuusi miestä. Laihalta irtoo aivan uskomattomia lyönti- ja potkusarjoja. Jopa 180 lyöntiä/potkua minuutissa. Alan miehet tietää!
Että tämmönen tapaus tää todellisuudessa oli.
Eugen sanoi:Simo on kuitenkin lyönyt kerran jotain "turpaankin"