Raksa ja treeni?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli oon päässy raksalle appariks eli tulee päivittäin nosteltuu kaikenlaista. Ja haluisin tietää et kannattaako toho ottaa jotai reenii viel vaik himassa päälle? Käytössä on soutulaite, "kuntopyörä", levytanko ja kässäri... Ja aattelin viel ottaa jonku protsku juoman ja creatiinin mukaan, syötyä kyllä tulee nyt iha hyvin...

puhdas MUTU

Eli oon päässy raksalle appariks eli tulee päivittäin nosteltuu kaikenlaista. Ja haluisin tietää et kannattaako toho ottaa jotai reenii viel vaik himassa päälle? Käytössä on soutulaite, "kuntopyörä", levytanko ja kässäri... Ja aattelin viel ottaa jonku protsku juoman ja creatiinin mukaan, syötyä kyllä tulee nyt iha hyvin...

Joskus kanssa raksalla olleena ne nostelut tuppaa kohdistumaan aikalailla selälle ja vähän jaloillekin. Alaselkä eritoten on kovilla kun ei aina noissa olosuhteissa tajua ajatella nostotekniikoita.

Jos kotiin asti riittää virtaa niin voithan punnertaa :) Se ottaa vähän eripaikkoihin(rinta, olkapää, ojentaja) kuin nuo nostelut.

edit. Niin tietty jos löytyy levytanko ja penkki niin penkkiä voi tehdä punnerruksien ohella.

Viimeksi muokattu:
Raksahommia pitkään itse tehneenä voin sanoa, että jos lihasta/voimaa haluat, niin ilman muuta treenit (myös selälle) duunin päälle. Rankan päivän jälkeen toki väsy saattaa iskeä, mutta ei muuta kuin itteä niskasta kiinni ja puntille. Tuleepahan yöllä hyvin uni silmään.

Itse teen työkseni raskaita raudoitus ja betonihommia. Sen lisäksi tulee tehtyä 4-5 punttitreeniä viikossa, sekä 1 jalkoapallotreeni. Toki välillä väsyttää töitten jälkeen eikä oikein jaksais mennä salille silloin otan pienet torkut, auttaa kummasti ja tulee heti energisempi olo.

Joo, aattelin himassa alkaa pikkuhiljaa tekee aina ees jotai duunin jälkeen...Ja aattelin kattoo miten toi protsku ja creatiini "vaikuttaa" tossa samassa.

Mielestäni turha siellä kotona yrittää jotain puntin tapaista tehdä jos ei kerran ole oikein välineitäkään... Mene samalla salille niin saat treenattua kunnolla.

Jos pystyt kotona tekemään penkkiä, kyykkyä, pystypunnerrusta, leukoja, hauista ja vatsalihaksia, niin ala treenaamaan esim. golden six ohjelmalla (löytyy haulla). Levytangon painot tosin loppuvat auttamatta kesken.

turhaa sitä creatiinia syöt jos et reenaa kunnolla, ite oon tehnyt raksa hommia 3v ja viisi kertaa viikossa reenaan salilla ja kaks kertaa viikossa combat karatessa.. kyse on vaan tottumuksesta eli pirusti reeniä niin kyllä se elimistö siihen tottuu ja rupeaa jaksamaan :)

turhaa sitä creatiinia syöt jos et reenaa kunnolla, ite oon tehnyt raksa hommia 3v ja viisi kertaa viikossa reenaan salilla ja kaks kertaa viikossa combat karatessa.. kyse on vaan tottumuksesta eli pirusti reeniä niin kyllä se elimistö siihen tottuu ja rupeaa jaksamaan :)

"Jos et treenaa kunnolla" Toi on jo aika lailla pelkkää shaissea... Sehän tarkottaakin että ihan sama missä muualla treenaat ku salilla ni sit et treenaa kunnolla :D:D 100% varmasti himassa pystyy saamaan ihan samanlailla tuloksia kun salilla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä se vaatii hyvät vehkeet himaan, jos haluaa samaa tulosta ku salilla. Tosin himassa on hyvä rauha treenata ja saa päättää musiikin

Puoli vuotta olin aikoinani Arabian rannassa rakennusapumiehenä. Työpäivät oli niin helvetin rankkoja että treeni niiden päälle olisi ollut järjetöntä. Olin niin helvetin tunnollinen ja ahkera että sain pitää 2-3 päivän "saikkuja" ilman mitään todistuksia. Joulukuussa lapion hiekkaa t-paita päällä ja höyry vaan nousi selästä. Kovaan kuntoonhan mä siellä duunissa tulin, 75kg luuta, nahkaa ja vähän lihasta, pituus 184. Nyt on painoa 97kg mutta jos joutuisin silloisen minäni kanssa painimaan niin en tiedä kumpi voittaisi. Tää ei ole mitään metsurilegendaa mutta kyllä tuli raksalla raakaa voimaa, ainakin mulle kun juoksin siellä pää kolmantena jalkana. Periaatteessa 40h viikossa treeniä.

edit. ota pari malto/protsku moukkua eväsleipien,makkaran yms. lisäksi koska ei 15min kahvitauolla kerkiä syömään kulutusta vastaavasti. Mäkin vedin vaan kahvia ja leivän,pari. Noh tuloksena olikin sitten 75kg rautakanki:puntti: Mielummin olisin ollut 80 kg rautakanki.

Puoli vuotta olin aikoinani Arabian rannassa rakennusapumiehenä. Työpäivät oli niin helvetin rankkoja että treeni niiden päälle olisi ollut järjetöntä. Olin niin helvetin tunnollinen ja ahkera että sain pitää 2-3 päivän "saikkuja" ilman mitään todistuksia. Joulukuussa lapion hiekkaa t-paita päällä ja höyry vaan nousi selästä. Kovaan kuntoonhan mä siellä duunissa tulin, 75kg luuta, nahkaa ja vähän lihasta, pituus 184. Nyt on painoa 97kg mutta jos joutuisin silloisen minäni kanssa painimaan niin en tiedä kumpi voittaisi. Tää ei ole mitään metsurilegendaa mutta kyllä tuli raksalla raakaa voimaa, ainakin mulle kun juoksin siellä pää kolmantena jalkana. Periaatteessa 40h viikossa treeniä.

edit. ota pari malto/protsku moukkua eväsleipien,makkaran yms. lisäksi koska ei 15min kahvitauolla kerkiä syömään kulutusta vastaavasti. Mäkin vedin vaan kahvia ja leivän,pari. Noh tuloksena olikin sitten 75kg rautakanki:puntti: Mielummin olisin ollut 80 kg rautakanki.

Mitä tarkotat tolla malto/protsku moukulla? :D

No. esim. jos olisin tuolloin lisäravinteita harrastanut olisin laittanut varmaan 15g heraa ja 15g maitoprotskua+ 60g maltoa shakeriin.

Ja onko toi ok jos ottaa vaik heti aamusta ennen ku menee töihin vai miten kannattaa? Koitan tossa viel ettiskellä noit settei :D

Ja onko toi ok jos ottaa vaik heti aamusta ennen ku menee töihin vai miten kannattaa? Koitan tossa viel ettiskellä noit settei :D

Toi drikki oli lähinnä tarkoitettu kahvitauoille siihen leivän lisäksi, pyri aamulla syömään runsas kalorinen aamupala perus ruokaa.

Tulee herättyy nii aikasin et ei tee koskaa mieli syödä heti, syön siinä 9 aikaa ekan kerran. Eli jos duunaan tommosen drinkin ni jaanko sen kahelle kahvitauolle ku 2 niitä on vai miten? Ja voitko linkittää jonku mis ois noi setit ku noitaki näkyy olevan aika montaa erinlaista, enkä kauheesti oo noihi perehtyny... Protskuu ja creatiinii oon vetäny joskus naamariin...

Tulee herättyy nii aikasin et ei tee koskaa mieli syödä heti, syön siinä 9 aikaa ekan kerran. Eli jos duunaan tommosen drinkin ni jaanko sen kahelle kahvitauolle ku 2 niitä on vai miten? Ja voitko linkittää jonku mis ois noi setit ku noitaki näkyy olevan aika montaa erinlaista, enkä kauheesti oo noihi perehtyny... Protskuu ja creatiinii oon vetäny joskus naamariin...

Miten mä arvasin että tähän tullaan:rolleyes: Ei itsellekkään putoo mikään kiinteä ihan heti aamusta. Eli idea tässä mun hommassa että noita driksuja 30g prot. /60g hh. otettaisiin kummallakin kahvi tauolla, siis yht.2. Jos aamupalaksi vedät pelkän driksun kaada sekaan oliiviöljyä joku 5 ruokalusikallista. Joo ei ole mitään linkkejä näihin mun ehdotuksiin. Punttia vääntänyt kuitenkin 18v. ja 4v. toiminut täysipäiväisenä ja päisenä personaltrainerina, eli ei ole ihan hatusta vedetty mun jutut. Tässä nyt vähän vaikea neuvoa kun en tiedä mitään sun aineenvaidunnasta?

Itse teen työkseni raskaita raudoitus ja betonihommia. Sen lisäksi tulee tehtyä 4-5 punttitreeniä viikossa, sekä 1 jalkoapallotreeni. Toki välillä väsyttää töitten jälkeen eikä oikein jaksais mennä salille silloin otan pienet torkut, auttaa kummasti ja tulee heti energisempi olo.

:worship::worship::worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom