Raksa ja treeni?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kirvesmies minäkin. Töissä tulee nosteltua paljon raskaita esineitä, nosteltua, pideltyä. Työ on fyysistä ja joskus oli minulla töiden takia paljon selkävaivoja, mutta kun oon keskittynyt selän treenamiseen ihan kunnolla. Selkäpenkki, ylätalja, soutulaite, maastaveto, muiden yläkropan ja jalkatreenien ohella niin minun selkäni on lopettanut reistailemisen. Kannattaa siis myös treenata selkää, vaikka työ on selälle raskasta. Itse Fast Creatiinin ja Muscle + tuotteiden käyttäjänä suosittelen lisäravinteita ja monipuolista treeniä!

Raksalla olin 2009 alkuvuoden. Pirun rankkaa hommaa. Ei vaan jaksanut salille lähteä sen jälkeen koska oli niin poikki. Päivätkin tosin venyivät pitkiksi koska pelkkiin matkoihin meni kolme tuntia päivässä. Pääsi kyllä lihaskuntokin huononemaan silloin. Pitää kyllä nostaa hattua niille jotka noita hommia jaksaa päälle viidenkymmenen jälkeen enää tehdä.

Oon joskus tehnyt purkuhommia. Revin käsin irti muovimattoa, joka oli pirun tiukassa, piikkasin ja kannoin roinaa pihalle muunmuassa. Kaikki työkaverit oli noin 70-80 kiloisia. Yksi bodari kävi koittaan ja viihtyi töissä tasan yhden päivän.

Tänä talvena on tullut tehtyä lumihommia. En osaa sanoa paljonko kaloreita kuluu, kun 8 tuntia lapioi 20 asteen pakkasessa, mutta aika paljon. Varsinaiset salihommat on ollut aika epäsäännöllisiä. Nostan hattua niille tosiäijille jotka raksahommia jaksaa tehdä, mutta ei ole mun juttu ainakaan pitemmän päälle.

Oon joskus tehnyt purkuhommia. Revin käsin irti muovimattoa, joka oli pirun tiukassa, piikkasin ja kannoin roinaa pihalle muunmuassa. Kaikki työkaverit oli noin 70-80 kiloisia. Yksi bodari kävi koittaan ja viihtyi töissä tasan yhden päivän.

Tänä talvena on tullut tehtyä lumihommia. En osaa sanoa paljonko kaloreita kuluu, kun 8 tuntia lapioi 20 asteen pakkasessa, mutta aika paljon. Varsinaiset salihommat on ollut aika epäsäännöllisiä. Nostan hattua niille tosiäijille jotka raksahommia jaksaa tehdä, mutta ei ole mun juttu ainakaan pitemmän päälle.

Sitähän se oli mullakin kannoin helvetisti puuta,rautaa,telineitä ja kiveä. Lapiontia ja rautakangella vääntämistä . Välillä vähän piikkausta ylitöissä 4h. Joo en voi kuvitella tekeväni tuota kovin montaa vuotta, tai en tiedä ehkä siihenkin tottuisi. Mutta ei saatana ei sittenkään koko elämää tuota duunia. On kyllä niin äijä hommaa kuin vain voi olla, kovia on ketkä sitä tekee.:whip:

"Jos et treenaa kunnolla" Toi on jo aika lailla pelkkää shaissea... Sehän tarkottaakin että ihan sama missä muualla treenaat ku salilla ni sit et treenaa kunnolla :D:D 100% varmasti himassa pystyy saamaan ihan samanlailla tuloksia kun salilla!

ei tuo mun kommentti liittynyt mitenkään siihen missä reenaa,(Eli oon päässy raksalle appariks eli tulee päivittäin nosteltuu kaikenlaista. Ja haluisin tietää et kannattaako toho ottaa jotai reenii viel vaik himassa päälle?) tuohon yritin kommentoida et jos ottaa kotona vähän jotain reeniä niin turha siihen on kreatiinia syödä! jos painot ja laitteet riittää että pystyy tekeen itselle isoilla painoilla niin ei mitään merkitystä missä sen tekee. oon ite ajatellut tämän asian niin et ei työllä kasva pitemmän päälle koska elimistö tottuu oli tyo kuinka raskasta tahansa eli on pakko reenata töiden jälkeen (omilla) isoilla painoilla... harvemmin tulee isoja äijiä vastaan jotka on töissä kasvanut pelkästään, paitsi nämät ärsyttävät geeni hopea lusikka suussa kasvaneet joille on sama vaikkei koskaan ois nostanut kynää raskaampaa ja on silti vitun isoja :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom