Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuossa pisti semmonen asia silmiin, että punnitsivat sen riisin keitettynä. Yleensä kaikkissa ruokavalioissa joita olen nähnyt ruoka-aineiden painot ilmoitetaan kuivapainoina. Olikohan tuo ihan tarkoituksella vai söikö Mikko koko ajan pienempiä annoksia kun oli tarkotus? :)

Noooh... Mikkohan saattaa olla hyvinkin monen naisen silmissä jännittävä tyyppi... Hellän nallekarhun ja raivoisan reviirinpuolustajan kombinaatio? Tasapainoisessa Nalle Mesikämmenessä ei välttämättä olisi tarpeeksi sitä jotakin - ainakaan niin hottisnaiselle... katu-uskottava "sopivan herkkä" Nalle Verikämmen lienee kuumottavampi (kunhan nainen ei saa vääränlaista kyytiä...). Kenraali Lapanen joutuisi tyytymään "elämän karaisemaan" Justiinaan... eikä kumpikaan olisi kovin onnellinen...

Mitä helvettiä? Tässä ohjelmassa ei anneta vai mitään neuvoja miten pitää syödä, ja sitten syyllistetään? "Onko toi sun mielestä terveellistä?" -- Kysyn vain pt:ltä: "Onko tämä sinun mielestäsi hyvä tapa valmentaa???" Sama kun mä alkaisin valmentaa jotakuta, valmennettava antaisi mulle satkun käteen, mä sanoisin hänelle että moro, ja löisin oven kiinni. Muutaman viikon päästä menisin valmennettavan kotiin ja arvostelisin hänen treenejään ja syömisiään: "Onko toi sun mielestä terveellistä?" LOL

Tuossa syyttelytilanteessa oli kyllä kaikki osapuolet lapsellisia.

1) Ensinnäkin, jos valmennettava ei ymmärrä ravinnon päälle, ja valmennettavalla on ruokavalio päin prinkkalaa, tämä on pt:n virhe. Silloin pt:n tulee nöyrästi ymmärtää oma virheensä ja ystävällisesti pahoitellen korjata asiaa. "No nyt on kyllä hieman väärin... Josko korjattaisiin tämä asia."

2) On lapsellista Mikolta suuttua tuolla tavoin, toki. Tunteensa pitää hillitä.

3) Kyllä tuo hissukkanainenkin vosi vähän ottaa miestä munista kiinni.

:D Jokaisella on mielipide ja oikeus siihen

Vedet valuu silmistä, kun lukee näitä ihmisten mielipiteitä :D Huikeita !!! Se ruokavalio, mitä noudatin tuossa ohjelmassa, on AMMATTILAISEN TEKEMÄ !!! Joten, jos nyt mentäis ihan sinne ruohonjuuritasolle ja mietittäs, et kyseessä on 7 viikon dieetti. Mahdollisimman tehokkaasti mahdollisimman paljon pois. Ja tulosta tuli! Ja mitä tohon kilahtamiseen tulee
- onko se väärin vai oikein.... No, eihän ikinä ole oikein huutaa kenellekkään. Mut kyl tää maailma olisi aika saatanan tylsä värityskirja, jos välissä ei olisi yhtään väritettyä sivua. Kiitos kaikille, ketkä jeesasitte projektissa !
T: "Pullukka"-Mikko

Tulee typerä olo kun näitä katsoo kun kokoajan miettii kuinka käsikirjotettua mikäkin kohta on. Vähän kuin valokuvaaja miettis kuvaa katsoessa et miten ja millä tähän loppu tulokseen on päästy. Ei osaa vaan katsoa ja nauttia viihteestä viihteenä.

Vedet valuu silmistä, kun lukee näitä ihmisten mielipiteitä :D Huikeita !!! Se ruokavalio, mitä noudatin tuossa ohjelmassa, on AMMATTILAISEN TEKEMÄ !!! Joten, jos nyt mentäis ihan sinne ruohonjuuritasolle ja mietittäs, et kyseessä on 7 viikon dieetti. Mahdollisimman tehokkaasti mahdollisimman paljon pois. Ja tulosta tuli! Ja mitä tohon kilahtamiseen tulee
- onko se väärin vai oikein.... No, eihän ikinä ole oikein huutaa kenellekkään. Mut kyl tää maailma olisi aika saatanan tylsä värityskirja, jos välissä ei olisi yhtään väritettyä sivua. Kiitos kaikille, ketkä jeesasitte projektissa !

Jos se oot todella "sie"...

Todella kunnioitettava suoritus! Onnittelut! (Myös rahasta :D ) Ja hyviä treenejä!

Tuloksia se kyllä sai sillä uholla ihan hyvin, toki ylipainoakin oli paljon vähemmän absoluuttisesti ja suhteellisesti verrattuna aiempiin laihduttajiin.

Mitä tarkoitat tällä? Kuitenkin Mikko on tainnut myös kilomääräisesti laihduttaa enemmän tai saman verran kuin muutkin, ja se taitaa olla vaikeampi suoritus jos ylipainoa on vähemmän? Vai meinaatko vaan sitä, että lopputulos oli lähimpänä hoikkaa?

Mutta kyllä hauskaa seurata näissä jaksoissa kuinka se rakkaus on kestänyt pullukoitumisen lisäksi tuollaisen ihmishirviöilyn, jota nämä pullukat ovat tähän asti esittäneet. Ihan sydän sulaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

tervetuloa palstalle!

p.s. pystytkö vippaa pari hunttii?

Alan muuten tämän sarjan ja omien kokemusteni pohjalta miettiä, että onko olemassa ollenkaan niitä ns. leppoisia läskejä, vai ovatko ne kaikki pirun ailahtelevaa ja rasittavaa porukkaa. :D

Heha, samaa mieltä yleisesti, mut yksi mukavimmista ja tasapainoisimmista tyypeistä (saman ikäinen, 23v) mitä oon tavannut on juurikin ihan hillittömän lihava, jopa sairaalloisen. Tottakai se on mies, sanomattakin selvää.

Tottakai jokaisen meistä saa jossain vaiheessa flippaamaan, kuittaamalla läskiä ihroista, latelaa pienestä kullista (kyllä, oon niin heikko), naista ulkonäöstä/ajotaidoista jne., jne...

Mutta kun oon vahvasti ennakkoluuloinen tiettyjä ryhmiä kohtaan, niin kyllä, useimmat läskit ovat tasapainotonta porukkaa.

Mutta kyllä hauskaa seurata näissä jaksoissa kuinka se rakkaus on kestänyt pullukoitumisen lisäksi tuollaisen ihmishirviöilyn, jota nämä pullukat ovat tähän asti esittäneet. Ihan sydän sulaa.

Onhan toi aika jäätävää. Sama asia monessa muussakin jutussa kuin pullukoitumisessa. Sitä rakasta rakastetaan ja siihen sekä oikkuihin osataan suhtautua aina sen "syyn" rakkauden nimessä ja takia. Tiedä sitten ovatko kyseiset ihmiset ennen pullukoitumista olleet erilaisia. Lievempänä esimerkkinä skitsofrenia, ja rankempana esimerkkinä narsismi, eikä sekään ole se syy vaan rakastavan itselleen uskotettu syy narsistiin.

E: Tuli kyllä niin ristiriitainen viesti, että selittelen myöhemmin lisää viisauksiani kun oikeen heikottaa ja lähden hakemaan hesestä mättöä.

E2: Vedin rahkan ensnälkään. Kyllä mä sen ymmärrän, että henkisellä puolella on helvetin vaikeaa lähteä muuttamaan kaikkea, vaikkakin pirun ison rahasumman houkutellessa. Eniten mua naurattaa tuo mainittu käsikirjoitus siitä, että aina ne rakkaat on täyspaskoja valmentajia, ja pahimpia syyllisiä siihen pullukoitumiseen ja siihen ettei sitä pullukkaa kiinnosta treenaaminen yhtään. PT koodinimi hyväperse tylyttää ja pullukka vetää koiranpentu-ilmeen naisten vetäessä yhtä köyttä. Voisko olla tuon pahemmin scriptattua sontaa! Vaikka mä lähinnä säälin, niin jossain vaiheessa myös nostan hattua rakkaille, että ovat jaksaneet ylipäätään katella ajan mittaan pullukoitumista ja siitä seurannutta tyranniaa. Ei nyt ees viihteen vuoksi vedetä noin överiksi, oikeesti. Mutta, eihän siitä olis mitään ohjelmaa syntynytkään nykyajan helvetillisessä maailmassa, jossa pyritään mahdollisimman kohauttavaan viihteeseen, että ne pullukat vetää asenteella "muutos lähtee itsestä..."

Ette oo tosissanne noiden kommenttien kanssa että tuo äijä "piti puolensa" eikä "ollut tossun alla", kuin se olisi hyväkin asia :lol2: Tuon miehen käytöshän oli kamalaa

Heitin ton kommenttini puhtaasti provona, vastavetona niihin aiempien jaksojen vässykkä-haukkuihin. Oon ihan puulla päähän lyöty miten moni ilmeisesti ihan tosissaan on samaa mieltä. :eek:
Mutta ilmeisesti mies on aina joko vässykkä tai skitso, ei mitään siltä väliltä. Vässykkä vasta onkin skitso jos menee joskus sanomaan vastaan.

Siitä pointsit että Mikko näytti aina hermostuttuaan vetävän takin niskaan ja lähtevän ulos. Eli Lauriina ei välttämättä saa kotona pataan ainakaan joka kerta.

Ihme [sarkasmi] tosiaan että tollaset impulssikontrolliltaan heikommat vetää överit ja lihoo tajuttomasti. Joskus mietin että olisko elämä siistimpää jos olisi impulsiivisempi luonne? Tuntisi niin positiiviset kuin negatiivisetkin tunteet täysillä. Millastahan olis?

Eiks tuo nyt ollut stereotyyppinen lätkäjätkä? Tollasiahan ne on, lyhyet pinnat, ei minkäänlaista kykyä ottaa kritiikkiä. Älykkyysikä noin 16. ;)

633738699671977910-sarcasm.webp

Mielestäni suoraan sanottuna tuollainen räyhääminen PT:lle ja sitten se drama queen -poistuminen tanssitunnilta ja sitä seurannut kiukkuinen pomppiminen salilla oli todella lapsellista, vaikka kuinka olisi huono yö takana ja nälkä ja epäonnistuminen tunnilla nolotti, äijä kuitenkin oli about 30-v eikä 3-v. Mutta toki ihan tyypillistä sellaisen vähän huonomman itsekontrollin omaavan henkilön kilahtelua. Musta kuitenkaan tuollainen ei ole luonnehdittavaksi miksikään hyväksi jämptiydeksi vaan enemmänkin typeryyden rajat ylittäväksi itsepäisyydeksi ja uhoamiseksi. Tietenkin aivan perusjampan käytöstä siinä missä niiden naisten tossutuksetkin, tuollaisiahan nyt monet ihmiset vain ovat. Ikävämpi vain niille rauhallisemmille puoliskoille, kun joutuvat helposti sitten noiden jyräämiksi. Veikkaan, että tuokin nainen varmaan sai kävellä monesti varpaillaan miehensä lähellä, vaikkei mies mikään varsinainen komentelija olisikaan.

E. Katsoin sen PT-kohtauksen uudestaan, ja en kyllä näe mäkään mitään kummaa siinä miten PT esittää asiat, kun selviää, että Mikko syö aivan perseelleen. Ihan rauhallisesti ja asiallisestihan tuo näkyi nuo kysymykset ja asiansa esittävän.

Mut se tanssitunti oli ihan turha?Mitä järkee sen olis ollut siellä keikistellä kun se paino putos hyvin ilmankin?Selkeesti näki muutenkin että tolla Mikolla oli urheilu tausta toisin kun sen muijalla niin aika hankala sen muijan siinä olis ollut mitään alkaa valmentamaan.

Se ruokavalio, mitä noudatin tuossa ohjelmassa, on AMMATTILAISEN TEKEMÄ !!!

Mikä ammattilainen käskee syömään seittemän kertaa päivässä kanaa ja riisiä eikä mitään muuta??? Ihan mielenkiinnosta vois esittää tällasen kysymyksen, jos joku käskee niin mikäpä siinä.

Jeesus tuo lippisvarasto sai miut repeämään niin pahasti. Ja se kantokotelo wtf?
Ravintopuoli oli kyllä pielessä, mut onnea tiputuksesta kuitenkin. Ehki pitäs kestää vähän kritiikkiä.

Nätisti jakaa muuten mielipiteet tuo Mikon käytös. Pääsääntöisesti miehet antavat kiitosta Mikon käytökselle, ja naiset antavat risuja. Mistä lie johtuu :rolleyes:

Naisia vituttaa ihan törkeesti kattoo peiliin :D
Miehet taas kattoo että kerrankin joku muija saa vastaanottaa omaa lääkettään.

Parastahan tässä on, kun lukee näitä kirjoituksia itsestään.
Edelleenkin nauran niille ketkä "luulee" Tietävänsä kuka olen minkälainen olen.
Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Ei kaikesta tarvii tykätä :) Tsemiä silti kaikille treenaukseen !! Älkää päästäkö itseänne siihen kuntoon mihin minä päästin.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom