Alan muuten tämän sarjan ja omien kokemusteni pohjalta miettiä, että onko olemassa ollenkaan niitä ns. leppoisia läskejä, vai ovatko ne kaikki pirun ailahtelevaa ja rasittavaa porukkaa. :D
Heha, samaa mieltä yleisesti, mut yksi mukavimmista ja tasapainoisimmista tyypeistä (saman ikäinen, 23v) mitä oon tavannut on juurikin ihan hillittömän lihava, jopa sairaalloisen. Tottakai se on mies, sanomattakin selvää.
Tottakai jokaisen meistä saa jossain vaiheessa flippaamaan, kuittaamalla läskiä ihroista, latelaa pienestä kullista (kyllä, oon niin heikko), naista ulkonäöstä/ajotaidoista jne., jne...
Mutta kun oon vahvasti ennakkoluuloinen tiettyjä ryhmiä kohtaan, niin kyllä, useimmat läskit ovat tasapainotonta porukkaa.
Mutta kyllä hauskaa seurata näissä jaksoissa kuinka se rakkaus on kestänyt pullukoitumisen lisäksi tuollaisen ihmishirviöilyn, jota nämä pullukat ovat tähän asti esittäneet. Ihan sydän sulaa.
Onhan toi aika jäätävää. Sama asia monessa muussakin jutussa kuin pullukoitumisessa. Sitä rakasta rakastetaan ja siihen sekä oikkuihin osataan suhtautua aina sen "syyn" rakkauden nimessä ja takia. Tiedä sitten ovatko kyseiset ihmiset ennen pullukoitumista olleet erilaisia. Lievempänä esimerkkinä skitsofrenia, ja rankempana esimerkkinä narsismi, eikä sekään ole se syy vaan rakastavan itselleen uskotettu syy narsistiin.
E: Tuli kyllä niin ristiriitainen viesti, että selittelen myöhemmin lisää viisauksiani kun oikeen heikottaa ja lähden hakemaan hesestä mättöä.
E2: Vedin rahkan ensnälkään. Kyllä mä sen ymmärrän, että henkisellä puolella on helvetin vaikeaa lähteä muuttamaan kaikkea, vaikkakin pirun ison rahasumman houkutellessa. Eniten mua naurattaa tuo mainittu käsikirjoitus siitä, että aina ne rakkaat on täyspaskoja valmentajia, ja pahimpia syyllisiä siihen pullukoitumiseen ja siihen ettei sitä pullukkaa kiinnosta treenaaminen yhtään. PT koodinimi hyväperse tylyttää ja pullukka vetää koiranpentu-ilmeen naisten vetäessä yhtä köyttä. Voisko olla tuon pahemmin scriptattua sontaa! Vaikka mä lähinnä säälin, niin jossain vaiheessa myös nostan hattua rakkaille, että ovat jaksaneet ylipäätään katella ajan mittaan pullukoitumista ja siitä seurannutta tyranniaa. Ei nyt ees viihteen vuoksi vedetä noin överiksi, oikeesti. Mutta, eihän siitä olis mitään ohjelmaa syntynytkään nykyajan helvetillisessä maailmassa, jossa pyritään mahdollisimman kohauttavaan viihteeseen, että ne pullukat vetää asenteella "muutos lähtee itsestä..."