Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
"Hiihtotesti sotilassuksilla
10 kilometriä, joista n. 5 viimeiseltä otetaan aika
maksimi 10 pistettä, pisteporrastus n. 1 piste / 1 minuutti
sää ja keli huomioidaan pisteytyksessä"
http://www.raja.fi/rvl/rmvk/home.nsf/pages/FFA756E39D19C1BAC225732C00399DBD
Osaisko joku selventää mikä on maksimi pisteisiin vaadittava aika 5 kilometrilla vai onko todella niin että pisteet alkavat heti alusta laskea?
onko tietoa millaisessa maastossa hiihto suoritetaan? (latu/tie?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa rekattua ittesä tännekki. Eli ite oon 94 ja pitemmän aikaa on pyöriny mielessä että ois mukava ottaa inttiajasta "kaikki irti" ja viettää se jossai erikoisjoukossa. Lähinnä immola kiinnostais eniten ja täytyypä alkaa taas säännöllisesti treenaamaan että ois jotain mahiksia päästä tuonne. Aikasemmin juossu paljon , että peruskunto on hyvä mutta lähiaikoina juoksu muuttunu epäsäännölliseks. Nyt pitää ottaa itteä niskasta kiinni ja lähtee taas lenkkipolulle. Lihaskunnon uskoisin olevan kohillaan.. toivon mukaa vielä muut kirjottelee tänne ni voi hakee tsemppiä täältä jos välillä motivaatio on vähissä..! :)

2013 erään hakeva kaiffari ilmoittautuu porukkaan! Onko ensi vuonna yrittäviä, jotka on kohottanut kuntoaan crossfit tyyppisellä treenillä? Onko kukaan muuten tietoinen testien tarkasta päivämäärstä? Itse löysin vain, että ne ovat viikolla kaksi..

Oon aatellu pyrkii tonne erikoisrajajääkäri linjalle nii tietäänkö kukaa mistä sen "erkoisrajajääkärit" -sarjan sais katottuu ku ei mistää meinaa löytyy?

Kiitos jo etukäteen

Oon aatellu pyrkii tonne erikoisrajajääkäri linjalle nii tietäänkö kukaa mistä sen "erkoisrajajääkärit" -sarjan sais katottuu ku ei mistää meinaa löytyy?

Kiitos jo etukäteen

ite otin torrenttina ;)

Onkos Immolaan erikoisrajajääkäreiksi valittujen tai konkareiden joukossa yhtään värisokeita? Itse omaan puna-viher-sokeuden, mutta kummankin silmän näkö muuten 1.25 eli siinä ei vikaa. Eli onko mahdollista päästä sisään värisokeana, jos esim. fyysiset testit selvittäisi kiitettävästi?

Onkos Immolaan erikoisrajajääkäreiksi valittujen tai konkareiden joukossa yhtään värisokeita? Itse omaan puna-viher-sokeuden, mutta kummankin silmän näkö muuten 1.25 eli siinä ei vikaa. Eli onko mahdollista päästä sisään värisokeana, jos esim. fyysiset testit selvittäisi kiitettävästi?

Pääsyvaatimuksissa lukee että normaali väriaisti eli ilmeisesti ei ole mahdollista.

- - - Updated - - -

Täällä ilmottautuu yks! Toki sukeltajaksi, laskuvarjojääkäriksi, kansainvälisiin valmiusjoukkoihin ja hävittäjälentäjäksi on paperit laitettu myös, mutta luulisin tämän olevan kaikkein todennäköisin. Millos ne pääsykokeet on? ja eiks ilmottautuminen ollu viim. 15.1.2013?

Täällä ilmottautuu yks! Toki sukeltajaksi, laskuvarjojääkäriksi, kansainvälisiin valmiusjoukkoihin ja hävittäjälentäjäksi on paperit laitettu myös, mutta luulisin tämän olevan kaikkein todennäköisin. Millos ne pääsykokeet on? ja eiks ilmottautuminen ollu viim. 15.1.2013?
Viimeinen hakupäivä on 6.12, valintakokeet ovat tammikuussa viikolla 2.

"Reppujuoksu sisähallissa

repun paino noin 10 kg
juostaan 5 km, josta viimeiseltä 3 km otetaan aika
12 minuuttia = 20 pistettä (max)
pisteporrastus 1 piste / 15 sekuntia"

Näin rajavartiolaitoksen sivuilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom