Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Olen kysynyt tuosta blogista vastaavalta kouluttajalta, että meinaavatko jatkaa kirjoittelua, koska itsekin olisi mukava lukea niitä. Vastaus kuitenkin oli, että ei. Ja syy taisi nimen omaan olla se, ettei sinne uutta aineistoa saada. Kysymyksestäni on kuitenkin hetki aikaa, joten ties vaikka olisivat aloittamassa uudestaan blogin pyöritystä. Uutta infoa minulla ei kuitenkaan ole, vaan vanhoilla mennään.

En tiedä Korelin kirjoittelitko itse koskaan tuonne, mutta teksti meni kohtuullisen sensuurin läpi, joten sinne todellakin on vaikea keksiä mitään uutta kirjoitettavaa samoista harjoituksista.

Hei, olisi pieni kysymys jos joku viitsisi asiaa hieman valaista. Siis, miten Rajavartiolaitoksen valmareihin/hattivatteihin oikein pääsee? Siis Immolan valmareihin(onko niitä edes muualla?). Missään ole oikein tietoa ja tuo jäi hieman epäselväksi, immolan vierailun jäljiltä. Minkälaiset "pääsykokeet/vaatimukset sinne on ja mikä on paras koulutusmahd. sinne? Esim. kannattaako erkkareiden kautta vai? Visiin aika pieni ja tiivis ryhmä ainakin "päämajan" koon perusteella.

Siis Rajavartiolaitoksen valmiusryhmään? Haet Rajavartiolaitokseen töihin useammaksi vuodeksi, todennäköisesti hakevat valmiusjoukkoon jäseniä samalla periaatteella kuin poliisin Karhu-ryhmään. Muistaakseni jossain oli puhetta, että suurin osa olisi ylempiä rajavartioita arvoltaan elikkä juurikin olleet pidemmän aikaa töissä Rajalla. Kaakkois-Suomen rajavartiosto taitaa olla ko. valmiusryhmän kotipaikka.

Täällä lukion toisen vuoden opiskelija, jolla kova hinku Immolaan. Vähän harmittaa kun täytän vuosia ihan tammikuun alussa ja vuosimallia -95 niin eipä oo asiaa 2013 erään. Noh positiivisesti ajatellen on vielä yli puoltoista vuotta aikaa reenata, reeniä horo reeniä ;)

Millaset on fiilikset tulevilla erkkareilla? Onnittelut tosiaan kaikille ketkä tulivat valituksi. Huippuvuosi tulossa ja hyviä hommia tiedossa :) Rankkaa saattaa välillä olla mutta on se sen arvoista ja kyllä se palkitsee. Kertaakaan ei ole tarvinnut katua että tuli haettua :)

Ihan hyvällä fiiliksellä joo. Pitäisikö meillekkin tehdä oma facebookryhmä kun aikaisemmillakin vuosikursseilla näyttää sellainen olevan:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kuinka niin näyttää olevan, ei niitä ainakaan julkisena ole yhtäkään... Lisäksi ehkä kannattaa odottaa että palvelus alkaa ennenku mitää yhteisöjä perustelee kukaan...

Morjensta! Täällä on taas yks innokas treenaaja liittymässä joukkioon. Aika pitkää on ollu jo haavena :P Treenaamisesta sen verran, että harrasta vapaa-ottelua ja tulee treenailtua viikossa aika useaan otteeseen n. 4-5krt. Tällä hetkellä oon tosin koittanu saada vähä painoo lisää ja tehny pelkkää punttia, 10 viikon massakausi menos. En tiiä onko kovin järkevää mutta tuleepa kokeiltua ainaki. Tän jälkee eli heinäkuun 2 päivä alotan sitte treenaamaan ihan kunnolla testejä varten. Reppujuoksua oon harrastellu muutenkin jo aikasemmin.. Uinti sujuu ihan jeesisti, pitäs tekniikkaa hioo vielä pikkasen. Hiihtäny oon koko pienen ikäni et sen ei luulis olevan niin paha.. Tosin tarkotuksena on kuitenki hommata sotilassukset ja treenata niillä sitten talven tullessa. Kaverin kanssa tuli tehtyä just viime talvena sellanen "selvitymisreissu" Siihen kuuluu hiihtämistä umpimetässä, yöpymistä taivasalla jne.. ois tarkotus tehä lisää sellasii viel! Tsemii kaikille treenailuuu :PP

Aijai kuukaudenpäivät tässä enään jäljellä! Piti viettää ihana kesäloma ennen armeijaa, mutta töihin sitä sitten joutukin..
Hirveesti en taida juoksua viittiä ottaa alle ennen lähtöö, meinaan penikat tuntuu kipeytyvän liian pahasti :/ Jos sitä sitten rullaluistelis juoksun sijaan!

Teippinen, en varmaa tietoo vielä tiedä, mutta eiköhän me samoilla määrillä mennä kun laskuvarjojääkäritkin, eli 60-80 hengen haitari :)

Aijai päivä sen kun lähestyy! Pakko sanoo omista reeneistä, että todella surkeesti menny.. Ehkä muutaman kerran käyny juoksemassa testejen jälkeen.
Salilla sitten lenkkienkin edestä käyty. Toivottavasti pääsee siihen peruskuntoon suht nopeesti, eikä tipu matkasta.. :)

Elikkä kuinkas moni on forumin jäsenistä olis menossa ens tammikuussa testeihin? Itse olen sinne menossa ja halu päästä suorittamaan asepalvelusta tonne immolaan on kova. Treenattu on kovaa n.1-2 kertaa päivässä eli fyysiset testit pitäisi läpäistä aika heittämällä. Olis kiva tietää miten muilla tonne hakevilla treenit menee ja niiltä ketkä tuolla ennen on ollu, että mitä tonne varsinkin kannattaa treenata?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom