Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun täällä näyttää olevan paljon testeissä käyneitä, niin se sukellustesti: onko sukellussyvyys 4 metriä kun olen kuullut eriäviä mielipiteitä siitä ja netissäkin on kahdenlaista tietoa?

Immolan testeis ei oo mitään syvyys sukellusta, pitää vaan sukeltaa 10m matka ja poimia sukelluksen aikana n.2m syvyydestä renkula, eli tosi helppo homma.

Voiko koulutuksen aikana muuten tippua huonon uintitekniikan takia? Uidaanko sielä kuinka paljon?

Itellä ton sarjan kattelu tyssäs jotenkin siihen, kun joku valitti selkäänsä kameralle heti ekana päivänä, oli kuulemma rinkka liian painava :D

Enkä tarkoita että väheksyisin näitä jätkiä, varmasti kova koulu! Itse treenailen sukeltajakurssille pääsyyn. Tsemppiä tuonne treenaaville!

Ei silloin ensimmäisenä päivänä tiennyt kivusta vielä mitään :D. Mutta kyllä tämä henkilö loppuun asti pääsi, toisin kuin SteveBerman antaa ymmärtää.

Ei Immolasta voi uimataidon takia pois tipahtaa. Jos on uinut sielä testeissä edes sen yhden pisteen niin se riittää kyllä. Mutta ei sielä yhden ominaisuuden takia voi tipahtaa pois. Uinnin määrän määrää taistelija itse, eli johdettua uimista on melko vähän.

Tuleeko tuolta Immolasta toista kirjettä jossa on tarkemmat ohjeet miten toimia kun tuo 11 päivä osuu kohdille? Näin olen kuullut kaveriltani joka palloilee tämänhetkisessä erikoisrajajääkärikurssilla. Jos näin on niin millon sen kirjeen pitäisi tulla?

Jos oikein muistan niin kirje tulee muutamaa viikkoa ennen palvelukseen astumista. Sisältää edellisen kurssin tervehdyksen ja pieniä ohjeita palveluksen alkuun.

Ai niin, tj 34.

Ette kuule pojat tiedä, mitä tuleman pitää.. 362 on pitkä aika. TJ30 :))

PS. alokaskirjeet lähtee postiin ihan lähipäivinä.

Noniin rupeaa lähtö pikkuhiljaa lähenemään. :hyper: Milläs junilla porukka on Immolaan menossa ? Ja tervetuloa siviiliin jotka nyt kotiuduitte :worship:

Muistakaa, uudet kundit, anoa pysyvää matka-ajan pidennystä. Perusteisiin laskette sitten joka ainoan minuutin Immolan porteilta kotiovelle.

Perkele, tulipa taas herättyä sellasella ajatuksella että tänne pitäisi päästä. Neljä kuukautta sitten siitä fiiliksestä pääsin ja aerobinen on nyt kerennyt jo vaihtumaan kuntosaliin ja massatreeniin. Pakko se varmaan on taas muuttaa ohjelmaa ja ruveta juoksemaan yms. että voi sitten hakea jos se fiilis tulee uudestaan lähempänä joulukuuta.

Kiinnostaa kovasti tämä paikka, mutta armeijaan on vielä muutama vuosi aikaa. Kysyisin niiltä ketkä on tämän paikan käyneet, että minkälainen se hypotermia testi on ja uidaanko koulutuksessa avantouinteja tai jotain? Jostain luin, että semmoinen hypotermia testi on, mutta ei sitä tv-sarjassa näytetty.

"Hypotermiatesti" ei ollut mikään testi, vaan siinä lähinnä opetettiin, mitä tulee tehdä jos joutuu veden varaan, alkaa tulla kylmä ja jne. Mitkä ovat hypotermian oireet and so on. "Testi" on täysin väärä sana, mikään testi se ei ollut.

Avannossa käydään muutamia kertoja aina ampumaleirien aamu-liikuntana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom