Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeppisjepulis sisällä kans!! lievittää mukavasti Utin hylsyn tuomaa vitutusta.... Eiköhä tuollaki pääse rajojansa koetteleen enemmän kun tarpeeks. Heinäkuussa nähää!! :)

Kävi niiku ajattelin, mut onnea kaikille, jotka pääsivät sisään :) Onttola kutsuu Heinäkuussa :P Torstaisin klo 19.20 tulee se ohjelma

Raatis kirjoitteli
Kävi niiku ajattelin, mut onnea kaikille, jotka pääsivät sisään :) Onttola kutsuu Heinäkuussa :P Torstaisin klo 19.20 tulee se ohjelma

Huh, ehin jo aatella, että vain niille, jotka ovat päässeet sisään, on nyt lähetetty jo postia. Eli saa vielä jännittää, ku ei oo vielä itelle tullu.:wtf:

''Itseä kiinnostaisi varusmiespalvelus erikoisrajajääkärinä, mutta samoin kiinnostaisi upseeriski opiskelu kadettikoulussa - jonne pääsy on käsittääkseni aika hankalaa ilman reservinupseerikoulutusta.''

Käsittääkseni nykyään voi myös hakea AUK pohjalta. Olen muistaakseni lukenut, jotakin sellaista.

Ei voi sanoin kuvailla paljo sydän hakkas ja kädet tärisi kun näki tuon kirjeen postilaatikossa.. Hyvä että sai edes auki :D Pääsikö ketään Keski-,Pohjois, -tai Etelä-Pohjanmaalta ?

Ei voi sanoin kuvailla paljo sydän hakkas ja kädet tärisi kun näki tuon kirjeen postilaatikossa.. Hyvä että sai edes auki :D Pääsikö ketään Keski-,Pohjois, -tai Etelä-Pohjanmaalta ?

Mistä päin itse olet?

''Itseä kiinnostaisi varusmiespalvelus erikoisrajajääkärinä, mutta samoin kiinnostaisi upseeriski opiskelu kadettikoulussa - jonne pääsy on käsittääkseni aika hankalaa ilman reservinupseerikoulutusta.''

Käsittääkseni nykyään voi myös hakea AUK pohjalta. Olen muistaakseni lukenut, jotakin sellaista.

Joo. Siis näinhän on asian laita ja yllättävän moni sisäänpäässeistä on käynyt vain aliupseerikoulun.

Eräs tuttu, joka on everstinä jossain tuolla Porin lähellä kertoi, että mahdollisuudet päästä sisään ovat huomattavasti suuremmat jos on käynyt RUKin.

Aa, no et sä sitten niin lähellä mua asukkaan. En mä viitsi sanoa missä asun, kun mun henkilöllisyys paljastuisi sitten tuon dokumentin takia :D. Haluan säilyttää jonkinlaisen anonymiteetin täälläki :).

Onko muita ei-hyväksyttyjä, jotka ovat kirjeen saaneet? Jänniittää omasta puolesta kun ei mitään tänään vielä kuulunut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom