Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Nuha päällä, nii ei pääse reenaan, mutta toisaalta hyvä, että nyt tää nuha eikä sitte päivä ennen testejä.

Vatsalihakset ja uinti on meikän heikoimmat osa-alueet, reppujuoksustakaan ei tuu täysiä pojoja, mut luulempa että ~13-14 minuuttiin pitäs kellottaa, varmuutta ei oo, kun saattaa tulla pieniä "jännittämis" tekijöitä mukaan, jotka yleensä sotkee hengittämis- ja juoksurytmin. Uinnista tulee siis 0 pojoo, tost oon varma, mutta oon ymmärtäny ettei siitä viel putoo. 10 metrin sukelluski tekee tiukkaa... lihaskunnosta tulee täydet ainaki selkä ja leuvanvetotestistä, punnerruksista ja vatsoista pitäs saada kans, mutta saattaa jäädä 2 pojoon... reeniä vaan lisää. Motivaatio taas nousahti utin kirjeen jälkeen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En sanonut että tunnen vaan tiedän että oot täys spede. Todellakin käyn sen Tied. linjan ja hyvin käynkin jos en Immolaan pääse. Ja oli tosiaan vähän vakavempi homma kun sun jalkapipit ;) Eli vedäppä sää se vittu syvemmälle päähäs...

Iha selvästi ei lärvi miellyttäny koska hyvin tunnuin tulevan muiden kanssa toimeen ja ovat vielä kotiutumisen jälkeenkin soitelleen, eli tuskin iha spede kusipää olin.

Mutta edellisestä viestistä päätellen voisin antaa sulle vinkin että kun menet kuselle niin varmista että tulee päästä asti, sillä kun menet takasin niin tolla asenteella sä et sielä pitkälle pääse.

Ja kavereita on palvellu immolassa sekä ljk:ssa ja parhaillaan myös yksi sukissa, joten ei mun mielipiteet täysin tuulesta temmattuja ole.

.. ja kyllä olen katkera koska itse en olis henkisesti jaksanu mitään noista, vaikka ehkä fyysiset testit oliskin läpi menny.

Peace :piis:

Iha selvästi ei lärvi miellyttäny koska hyvin tunnuin tulevan muiden kanssa toimeen ja ovat vielä kotiutumisen jälkeenkin soitelleen, eli tuskin iha spede kusipää olin.

Mutta edellisestä viestistä päätellen voisin antaa sulle vinkin että kun menet kuselle niin varmista että tulee päästä asti, sillä kun menet takasin niin tolla asenteella sä et sielä pitkälle pääse.

Ja kavereita on palvellu immolassa sekä ljk:ssa ja parhaillaan myös yksi sukissa, joten ei mun mielipiteet täysin tuulesta temmattuja ole.

.. ja kyllä olen katkera koska itse en olis henkisesti jaksanu mitään noista, vaikka ehkä fyysiset testit oliskin läpi menny.

Peace :piis:

Alkoi vaan ottaan päähän kun tuut huuteleen asioista joista et oo ottanu selvää. Kukaan ei ole vielä käynyt erikoisrajajäkääri-koulutusta, koska homma alkaa vasta kesällä. En siis tunne sinua, sanoin vain tietäväni minkälaisen kuvan annoit itsestäsi siinä viestissä. Joo, eikkai tässä sotiin tarvi alkaa ,Peace :piis:

Böö, kutsu tuli tänään ja tänään päästiin ekoille lomillekin. Alotin siis viime maanantaina Panssariprikaatissa, ParPissa SpolKissa. Ihan mukavaa hommaa ollu toistaseks :) Perinteisesti mosilla on aina kiire joka paikkaan, aina nälkä kun ei ehdi syödä mitään ja aina tehdään kaikki väärin ja todellakin liian hitaasti. SpolKissa ihan kohtuullinen kuri verrattuna muihin PsPr:ssa. Ei olla kauheesti juostu, ens viikolla on jotain kuntotestejä ja ollaan oikeestaan juostu vaan muonituskeskukseen ja vaatevarastolle + pihalle ja sisälle ja jokapaikkaan(ympäriinsä). Ei varmaan mikään tarkotuskaan juosta kauheesti viel kun pitää opetella ensin kunnolla talon tavoille. Hauskaa kattoo, kun porukka putoo ja jopa oksentelee matkalla mukeen, jonne on 500m matkaa :D

Testit mulla alustavasti 6.2-7.2. Täytyy kattoo miten pääsee parhaiten perille ja että käykö tuo pvm nykyiseen aikatauluun. Motivaatio korkeella, mut ei oikein pääse kunnolla reenaileen.

Alkoi vaan ottaan päähän kun tuut huuteleen asioista joista et oo ottanu selvää. Kukaan ei ole vielä käynyt erikoisrajajäkääri-koulutusta, koska homma alkaa vasta kesällä. En siis tunne sinua, sanoin vain tietäväni minkälaisen kuvan annoit itsestäsi siinä viestissä. Joo, eikkai tässä sotiin tarvi alkaa ,Peace :piis:

Jeps, mun moka <3:D

Vittu eipä oo kutsua näkyny ja tuntuu et kaikille muille tullu tänään.. Saatana ku ottaa päähän jos sitä nyt ei tuu..

Mistä päin Suomea ootte? Elättelen toiveita että posti kulkis eri tahtia.. :)

Moro! Pitää nyt vähän hehkuttaa et kutsu tuli Immolaan myös mullekkin. Se on vissii lähettävä käymää uimahallilla ku puhuvat et se 200m 4.30min ois aika kova. Lihaskunnon testailin nii siit pitäs saada lähes täydet pojot (huom. pitäs saada tiedä sit miten onnistuu nekin ryssimään) Vauhiton pituus ja juoksu kunto vähä arveluttaa. Hiihtoa oon onneks harrastanu nuorepana, mut eihän sitä taas tiiä mitä sekin on niil intin suksilla :) Eipä tässä muuta kun tsemppiä kaikille ja muistakaa puristaa perseellä normaalisti...

Minä veikkaan olevani kaukaisin hakija... Lapista. Ja mulle tuli 18.1. että ei se postista oo kiinni. Ainoo mahollisuus on, että suuresta hakijamäärästä ei voi kaikille lähettää kirjettä samana päivänä...

Asiasta kukkaruukkuun, itellä 200 metriä menee 6 minuuttiin, että 0 pojoo tulossa aika kohtuu varmuudella. Lunta siel on tommonen ruhtinaallinen 5 cm, joten hiihto on vähän niin ja näin... Muista osioista tulee kyllä sitten siedettävät pisteet...

*helpotuksen huokaus*

Perjantaina tuli kutsu, testit olisi 6 ja 7 päivä. Nähtävästi pohjanmaa on jakelulistalla jotenki muita jäljes, tai asia on kuten Camo esitti..

Kuinka se nyt on, tekeekö kaikki tuola nyt sen koko testi, eikai sentään? Milläs sitten takaisin tuloo jos on hommannu lipun vasta seuraavalle päivälle ja tippuukin jo ekana? :D (systeemi?) Muutenkin tuo lippuhomma että saako sen "tilata" periaattees mistä vain koska vain, vai pelkästään kotipaikkakunnalta silloin 5.päivä? Esim. jos satun olemaan helsingissä edellisenä viikonloppuna niin voinko saada lipun sieltä sitten maanantaina?

jep jep

Kutsu tuli myös minulle, pahin/vaikein taitaa myös olla tuo reppujuoksu :S kun ei niin hirveästi ole viimeaikoina tullut lenkkeiltyä ja vähän myöhäistä enää kuntoa hirveästi nostaa. Tietääkö kukaan kuinka paljon hakijoita/ kuinka paljon erikoisrajajääkäreitä otetaan? Kun kaksi bussi on varattu niin ei hakijoita yli 100 oikein voi olla, vai olenko väärässä?

Kutsu tuli myös minulle, pahin/vaikein taitaa myös olla tuo reppujuoksu :S kun ei niin hirveästi ole viimeaikoina tullut lenkkeiltyä ja vähän myöhäistä enää kuntoa hirveästi nostaa. Tietääkö kukaan kuinka paljon hakijoita/ kuinka paljon erikoisrajajääkäreitä otetaan? Kun kaksi bussi on varattu niin ei hakijoita yli 100 oikein voi olla, vai olenko väärässä?
Tarkoitin kaksi bussi varattu siis reppujuoksu roadtripille kouvolaan?

Kun soittelin Immolaan kysyäkseni yhtä asiaa vastaajanainen sanoi yhdessä vaiheessa hakijoita olevan n. 200

Onhan noita testejä parissa erässä..

joo

Jahas, on niitä sitten aika paljon. Milloin se toinen testierä on? kun itsekkin olen kuullut vain tästä 6-7 päivä olevista. Kun sinne immolaan soittelit niin sanoivatko paljonko koulutukseen otetaan?

koulutukseen otetaan 70 viime viikon tiedoilla...siis onko jollain tietoa oliko hakijoita lopullisesti 200 vai oliko tuo vaan väliaikatilanne?:)

ei tietoa...

Itellä ei ainakaan oo mitään tietoa hakijoista, mutta tiedän että osa noista hakijoista on hakenu myös laskuvarjojääkäriks, ja varalle pistäny paperit tonne. Ittellä kanssa testit 6-7 päivä että millonkohan se toinen testierä sitten on?

Tjuu, 70 otetaan sisään. Ite en laittanu lippuhakemukseen päivämääriä (sendin sähköpostilla). Tietääkseni niitä ei ees tartte. (toivottavasti :D) Itellä tulee olemaan mielenkiintoinen matka, kun 5. päivä pitää herätä jo ennen kuutta, ajaa omal autolla 130 kilsaa, sit hypätä junaan. Päivällä vaihtaa junaa ja illemmalla viel kertaalleen. Imatra - immola välille en tajunnu laittaa linja-autolippuhakemusta, mutta kysäsen siitä korvausta sitten toimisto-alikrsantilta tjsp.

6-7.2 On minulla.

Ainoa, mikä lihaskuntotestissä huolestuttaa, on leuat... Aina ollut huono niissä. Luultavasti vain 1 piste rapsahtaa siitä.
Suhteellisen hyvä hiihtäjä ja uimari olen, joten niistä en kuumota.
Reppujuoksu... Noh... Se jää nähtäväksi :D

Itse tulen Helsingistä.

AARRggh. Olin eilen juoksemassa ehkä pikkusen liian kovassa pakkasessa ja unohtui kurkun suojaaminen. Nyt vähän lämpöä ja kurkku kipeä. Nyt ei kyllä saa alkaa spedeilee. Noh, kunhan ny lämpö laskis..

Minä tulen Tampereelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom