Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Oma viikko-ohjelmani on kutakuinkin seuraavanlainen:
2x salitreeniä
2x Han Moo Do - harjoitukset
1-2x suunnistusta viikossa, riippuen miten jaksaa
1-2x juoksulenkki viikossa miten jaksaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin lekurilla tänään kun en ole nyt muutamaan viikkoon pystynyt juoksemaan. Ylikunto. 2vko lepoa ja sen jälkeen saan alkaa kevyesti uimaan ja fillaroimaan. Seuraava juoksulenkki vasta kesäkuun ekalla viikolla. Soittaa vielä huomenna ja kertoo jos löyty labra testeissä jotain kummallisuuksia.

Juu itellä jääny treenaukset vähän vituralleen.. Harrastan ultimatea ja olen kyllä käynyt 2 kertaa viikossa sitä treenaamassa ja kerran salilla, mutta kun ultimatessa ei paljon tuo peruskunto kasva. Liikehdintä jota ultimatessa tehdään muistuttaa liiankin paljon pikajuoksua. Kuitenkin treenit on sen verran raskaat, että lenkille ei uskalla lähteä ihan tuosta vaan, sillä ylikunto pukkaa hyvinkin nopeasti muuten päälle. Voisin melkein pitää ultimatesta tauon ja nostaa se kunto taas normaaliin tasoon.

Mites te ootte tuon alkoholin kanssa pelaillu tässä keväällä? Onko tarkoitus vähentää/lopettaa? Jatkaa samaan malliin? Kasvattaa kulutusta? :P Itse oon kyllä sitä mieltä, että sillon tällön pitää käydä tilanne aina nollaamassa, ja nyt etenkin kun kesä tulee on kaljanjuontia mahdotonta lopettaa...

Tuo alkoholi on ollu mun kohdalla ainakin ongelma. Vapun aikoihin olin kymmenestä päivästä yhden kokonaan selvinpäin eikä silloin tosiaan paljon treenailtu. Vapun jälkeenkin on tullut hieman otettua, mutta pakko myöntää että se ei ole paljon tuntunu lenkkipolulla. On ihan hyvin jaksanu painaa. Voisi kuitenki hieman ehkä hillitä tuota juomista. Olen sitten vaikka kuskina.

Itsellä kyllä vaikuttaa parina seuraavana päivänä jos käy baarissa... eli täytyis varmaa rauhottaa meikänki vähän...

Niin kyllä se on jos perjantaina riipasee niin koko viikonloppu menee vähän lepäillessä, sunnuntai iltana voi vähän lenkkiä koittaa. Täysin samaa mieltä olen mik3n kanssa tuosta että välillä on nollattava, vois ennen heinäkuuta kyllä koittaa että max 2-3 kertaa kuussaa nollaa ettei nyt ihan juopotteluks mene :D

Rupesin selailemaan kalenteria ja huomasin, että eihän tässä ole enään kun 1½ kk palvelukseen astumiseen! Johonkin ne kuukaudet on vaan hävinny... Itteäni hieman jo jännittää, että mitä tuleva vuosi tuo tullessaan... Muuta kun kärähtäneitä hermoja :D

puolustusvoimien sivuilta mukava seurata, Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 07.07.2008 on enää 53 aamua

Hieman harmittaa että ei yliopistopääsykoe kiireiden takia ehdi treenata lähellekään niin paljoa kun halua ois. Näkyy varsinki tuolla lihaskunto/sali puolella koska sieltä niitä treenikertoja ensiksi oon vähentäny.

Yleisesti viimiset viisi viikkoa on mennyt aikalailla lenkkiä 4-5 kertaa viikossa eli aika nokko ja salia vaihtelevasti 1-3. Lenkit 30min+ ja yleensä peruskunto sykkeellä, juoksua tai rinkan kanssa kävellyt muutaman kerran. Juuri äsken tosin tulin 25km rinkkakävelyltä (28kg repussa) ja kyllähän se pisti kyykkyyn ihan erilailla ku tämän hetkiset 10-15km kävelyt. Ei niinkään lihaksissa, mutta nilkat ja jalanpohjat saivat kärsiä.

Alkoholin kanssa ei oo tullu läträttyä melkeempä kolmeen kuukauteen juuri näiden koulu/pääsykoe meisinkien takia, mikä on kyllä syönyt äijjää :curs: Varmaan pysyy tosin tällä tasolla aika pitkälle nää "viimiset" päivät, lakkiaisissa toki pää pimeäksi poikkeuksena ja ehkä jotain yllätys kaatoja saattaa osua tielle.

Ja aika pitkälle periaatteesta en hirveästi kankkupäivinä itseäni lenkitä ja ne harvat kerrat kun on pakon edessä jotain kovempaa urheillut niin kyllähän se on aina kohmea kokemus :D

Tunnustaako kukaan rajalle menijä käyttävän nuuskaa taikka tupakkaa? Testeissä näky muutamat jampat röökiä vetelevän.. Tämän hetken kurssista ei kuulemma kukaan polta.

Kyllä vain on täälläkin että on jäänyt polttelut ja nuuskamuikkuset väliin :p

Utin testeissä muistan nähneeni tasan yhden joka uskalsi julkisesti polttaa ja kyllä kaveri aika hyvin sillä porukasta erottui. Sama jamppa lähti juoksun jälkeen junalla kotia. Eihän tuo polttelu ainakaan positiivisesti korreloi cooper tulosten kanssa :D

Ihan mielenkiinnosta olisi jännä saada mukaan joku polttaja Immolaan vertailuksi. Puhtaita nuuskaajia hieman hankalampi erottaa joukosta fyysisten tulosten perusteella. Voi olla turha toivo.

Juu itekkin näin sen röökaajan utissa, olin aika yllättyny että joku siellä poltti. Sillä kramppas kuulemma masu juoksussa.

Ite kyllä pidän niin pitkään kun mahdollista sitä linjaa etten polta tai nuuskaa.

Kuinkas on jannuilla treenit kulkenu? Ite oon joutunu lepäämään nyt koko toukokuun kun on jalka vihotellut polvitaipeesta... Kohta täytyy varmaa lekuriin mennä ku ei meinaa loppua särky. Siis se on kipeä aina seuraavana päivänä ku on treenannut.

Mulla tulee olemaan muuten aika hyödyllistä treeniä kesäkuussa kun lähen tunturiin vaeltamaan muutamaksi päiväksi... Lihaskuntoa täytyisi taas ruveta treenaa, että kerkee saamaa taas sikspäkin ennen inttii :D

Kävin eilen ekaa kertaa lenkillä kuukauteen ja kyllä tuntui :S Juoksin 10km ja tuskaisaa se oli... aika oli 50 min..... Nyt täytyy ahkeraa käydä, jottei jää ihan teijän jalkoihin koulutukses ;D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom