Raivostuttavaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Entäs valion jugurtti purkkien folio kannet..........se kuka saa AINA sen rikkoontumatta avattua on vitunmoinen guru!!!!

Itsellä meni hermot joten vaihdoin ingmannin jugurtteihin..hah..paremmat on foliot!!!

Ja seuraavaksi joku jo kiirehtii ilmoittautumaan, että osta litran purkkeja....:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis ovet! Miten ne muka avataan?:curs: Ja nyt tietysti joku älypää sanoo, että kahvasta, no niin varmaan joo. :jahas:

Ja muuten, se on ihan sama mihin suuntaan sitä hillopurkin kantta vääntää, jos on riittävästi voimaa.

Ne muovit saa helposti pois kun ottaa sytkärin käyttöön. Ei tartte kun näyttää sinne päin ja muovissa on reikä, sormi vaan alle ja repästään. Menee 5 sekuntia.

Originally posted by Olbe
Eli kuulut samoihin valuvikaisiin,kun minä eli ruuvien ja mutterienkin avaamis suunnat menevät käsityskyvyn ulottumattomiin?

Hah.. Itse olen samaa kastia. Varsinkin vaikeutta teettää se jos mutteri ei olekkaan vaakatasossa vaan esim.seinässä ja siinäpä mietit sitten, että kumpaan suuntaan se aukeaa. Väännät hiki päässä auki ja kiroat, että jopa on tiukassa. Hetken päästä kokeilet ihan muuten vaan siihen omasta mielestä "väärään" suuntaan ja a'vot=mutteri aukeaa ilman mitään ongelmia.

Ostakaa niitä slimlevyjä ku niissä ei noita vitun muovia ja niitä levyjä menee kaks kipaletta yhen cd:n tilalle cd torniin...

Hillopurkin kannet ja ruuvit liikkuu aina oikeaan suuntaan kun ne kuvittelee Koskenkorvapullon korkiksi. Ei se muuten onnistuisi millään.

feta on hyvää

Koitin avata fetapurkkia kääntämällä, vaikka siin on nostettava kansi lopulta kun sain sen auki jollain ihmeen konstilla oli puolet nesteistä pöydällä. :(

No seuraavalla kerralla olin fiksumpi ja muistin, että se pitää nostaa, mutta unohdin avata sinetin jolloin sai repiä taas aika
:curs:...

Originally posted by Baarikello
Riippuu, missä sitä hillopurkkia avataan. Jos sitä avataan Westsidella, niin väännetäänkö sitä niinku tuuma oikeelle, mutta ku ollaan Eastsidella, niin väännetäänkö sentti vasemmalle. Jos harrastaa pauvapodipildinkiä, niin sitten se vain repäistään juuri ennen hyväksikäyttöä auki.:1:

PS. Ei mulla oo harmaintakaan aavistusta, miksi ne pitää pakata niin tiiviiseen, mutta josko ne häviäisi, jos ostaisi vain niitä pakkaamattomia. Tai sitten kaasuttais ne pakatut. :evil: :confused:

Ei jumalauta Baarikello! :lol2: Eikö me olla "puhuttu" tästä ennenkin,että meikäläisen sielua ei tarvitse pelastaa menninkäiseltä?

Originally posted by kiewi
Useimmissa cd-levyissä on sellainen avausraita niinkuin joissakin karkkiaskeissa u know. Mulla ei ainakaan mene avaamiseen kuin noin 15 sekuntia.
Mutta se raita on yleensä pakkaumuovin kanssa samaa väriä ja sitä ei löydä:(

!Olen muuten nähnyt ja ostanutkin sellaisia normaalinpaksuisissa kuorissa olevia muovittamattomia cd-romppuja.. eli mutta en muista merkkiä.. Mutta jos tekis markkinatutkimusta kun seuraavan kerran tekee ostoksia.

Tai sitten joku pakkislainen vois ihan vaan hihkasta jos itse on huomannut saman:wall:

Originally posted by kekexx

Ja muuten, se on ihan sama mihin suuntaan sitä hillopurkin kantta vääntää, jos on riittävästi voimaa.

Veit saappaat suustani.

Sama pätee muttereihin (nekin veit suustani, pudonnee pää pois tänään). ;)

kosaanilla on ihan hyvä polttaa niitä muovia pois tai sitten perinteisesti syöttää särkikaloille

Originally posted by Jonny
Hah.. Itse olen samaa kastia. Varsinkin vaikeutta teettää se jos mutteri ei olekkaan vaakatasossa vaan esim.seinässä ja siinäpä mietit sitten, että kumpaan suuntaan se aukeaa. Väännät hiki päässä auki ja kiroat, että jopa on tiukassa. Hetken päästä kokeilet ihan muuten vaan siihen omasta mielestä "väärään" suuntaan ja a'vot=mutteri aukeaa ilman mitään ongelmia.

Vaihdapa polkupyörän oikea poljin. Ne ovat normaalistikin ihan stanan kireällä, mutta oikeanpuolinen poljin on vääränkätisillä kierteillä (ettei aukeaisi omia aikojaan polkiessa). Kyllä mä tän tiesin, mutta silti kiskoin viime kerralla väärään suuntaan otsasuonet pullistuen...seliseli...

joo. täällä minä poltan parhaillaan dvd-levyjä ja hihojani samalla. on se saatana kun pgp sekoilee ja muovirepaleet vidduilee. hoh. ja homma on muutenkin tosi nopeeta. juu, voinpahan surffata välissä pakkiksella ja laittaa aivot narikkaan tältä viikolta.aamen

rupesin irroittaa autostani takavaloa..Ihmettelin et on perkele tiukalla mutteri..no mietin et voimalla siitä selviää(sillä vähäiselläkin)ja väänsin niin että peräsuoli oli 3metrii ulkona..no sit ihmettelin et on kyl kumman löysän tuntusta..olin vääntänyt sen kiinnikkeen mis mutteri on kiinni ihan solmuun..Et sillä lailla

Jopas teillä on ongelmat.

Vinkki:
Koittakaas esim. saksilla tökätä yhteen niistä kannen sisälehden aukoista (siis ulkopuolelta) ja siitä sitten vetää muovia rikki. Ei mene avaamisessa kuin muutama sekunti.

Vinkki: Vedätte siltä puolelta mistä avataan, koko matkalta muovin rikki "alaetuhampailla" sivusuunnassa(liukuu mukavasti sitä laitaa vasten) , tämän jälkeen vain otatte levyn pihalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom