Vois olla kyllä mun mielestä tuotekehittelyn paikka, sillä kaupasta ostetun rompun päällä olevan muovin poistaminen on käsittämättömän työlästä. Jos on kiire, niin hermot menee ihan varmaan, miksi ihmeessä ne on noin vaikeasti pitänyt pakata?
:curs:
Muistaakseni Speden pelit ohjelmassa oli yhteen aikaan tää kisatestinä. Ano muistaakseni oli silloin ohjemassa ja taisi kans säätää vähän aikaa sen kanssa. Joku blondi tais avata sekunnissa. Tarinan opetus, kannattaa omistaa veitsen terävät ja pituiset kynnet ;)
Originally posted by Sumppari Muistaakseni Speden pelit ohjelmassa oli yhteen aikaan tää kisatestinä. Ano muistaakseni oli silloin ohjemassa ja taisi kans säätää vähän aikaa sen kanssa. Joku blondi tais avata sekunnissa. Tarinan opetus, kannattaa omistaa veitsen terävät ja pituiset kynnet ;)
Eilen tappelin CD:n muovien kanssa. Meinas tulla hätä, kun kauan odottamani levy piti saada heti soimaan. Kaiken lisäksi CD:n reikään menevät pienet pidikkeet olivat jo valmiiksi hajalla. Yleensä saan hajottaa ne itse.
Hmm.. Mä saan kyl aika vaivattomasti kuorittua cd:t niistä muoveista. Vaikkei mulla kummosia kynsiä olekaan. Mutta ilmeisesti kuitenkin tarpeeksi. Koittakaa vaa kestää. Ei parane näköjään kiireessä yrittää, menee vaan hermot...
Vanhetessa tulee varmasti siivottua kielenkäyttöä jne...MUTTA pidän itselläni aina mahtavan oikeuden LIIOITELLA asioita.... Kyllä niissä muuten meni yli minuutti per pala....
Menisitkö mielummin sellaisen kirurgin hoitoon,joka repisi 200kpl/30min.? Meksikolainen olisi varmaan muutenkin tosi sähäkkä skalpellin kanssa.... :lol2:
Originally posted by Mike kaupasta ostetun rompun päällä olevan muovin poistaminen on käsittämättömän työlästä. Jos on kiire, niin hermot menee ihan varmaan, miksi ihmeessä ne on noin vaikeasti pitänyt pakata?
:curs:
Jos ostan esim. 10 kpl boxin, revin kaikista levyistä muovit pois jotain teräasetta käyttäen. Parempi hoitaa kerralla pois ettei tarvitse joka kerta polttaa hermojaan niiden kanssa.
Riippuu, missä sitä hillopurkkia avataan. Jos sitä avataan Westsidella, niin väännetäänkö sitä niinku tuuma oikeelle, mutta ku ollaan Eastsidella, niin väännetäänkö sentti vasemmalle. Jos harrastaa pauvapodipildinkiä, niin sitten se vain repäistään juuri ennen hyväksikäyttöä auki.:1:
PS. Ei mulla oo harmaintakaan aavistusta, miksi ne pitää pakata niin tiiviiseen, mutta josko ne häviäisi, jos ostaisi vain niitä pakkaamattomia. Tai sitten kaasuttais ne pakatut. :evil: