Raivostuttavaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Vois olla kyllä mun mielestä tuotekehittelyn paikka, sillä kaupasta ostetun rompun päällä olevan muovin poistaminen on käsittämättömän työlästä. Jos on kiire, niin hermot menee ihan varmaan, miksi ihmeessä ne on noin vaikeasti pitänyt pakata?
:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa vähän? Revin eilen 20kpl noita saatanoita auki ja aikaa meni teräaseista huolimatta varmaan puolisen tuntia... :down:

Kannattaskohan ostaa sellasia mitkä ei oo muoveissa...?

Minä olen joskus repiessäni muovia apinan raivolla ilman työkaluja onnistunut jopa rikkomaan sen kotelon..

Sittemmin olen oppinut ns. käyttämään vipua.

Muistaakseni Speden pelit ohjelmassa oli yhteen aikaan tää kisatestinä. Ano muistaakseni oli silloin ohjemassa ja taisi kans säätää vähän aikaa sen kanssa. Joku blondi tais avata sekunnissa. Tarinan opetus, kannattaa omistaa veitsen terävät ja pituiset kynnet ;)

T: Myös kyseisen muovin irroitusta inhoava.

Se suojamuovi lähtee aika sutjakasti pois, kun tekee siihen veitsellä ja muulla terävällä viillon.

Olbe: puoli tuntia ja 20 levyä? Lupaa mulle, että et koskaan ryhdy kirurgiksi.

Originally posted by Sumppari
Muistaakseni Speden pelit ohjelmassa oli yhteen aikaan tää kisatestinä. Ano muistaakseni oli silloin ohjemassa ja taisi kans säätää vähän aikaa sen kanssa. Joku blondi tais avata sekunnissa. Tarinan opetus, kannattaa omistaa veitsen terävät ja pituiset kynnet ;)

T: Myös kyseisen muovin irroitusta inhoava.

Janne Virtanenhan keksi tuossa lajissa hyvän keinon eli väänti koko kotelon rikki, taisipa voittaakkin kaikki sillä tyylillä :)

Eilen tappelin CD:n muovien kanssa. Meinas tulla hätä, kun kauan odottamani levy piti saada heti soimaan. Kaiken lisäksi CD:n reikään menevät pienet pidikkeet olivat jo valmiiksi hajalla. Yleensä saan hajottaa ne itse.

Maxell:in 20kpl:n paketeissa levyt on ilman muoveja. Kotelot tosin on sellasia puolet kapeampia ku normaalit.

Hmm.. Mä saan kyl aika vaivattomasti kuorittua cd:t niistä muoveista. Vaikkei mulla kummosia kynsiä olekaan. Mutta ilmeisesti kuitenkin tarpeeksi. Koittakaa vaa kestää. Ei parane näköjään kiireessä yrittää, menee vaan hermot...

Useimmissa cd-levyissä on sellainen avausraita niinkuin joissakin karkkiaskeissa u know. Mulla ei ainakaan mene avaamiseen kuin noin 15 sekuntia.

Originally posted by Tomi
Se suojamuovi lähtee aika sutjakasti pois, kun tekee siihen veitsellä ja muulla terävällä viillon.

Olbe: puoli tuntia ja 20 levyä? Lupaa mulle, että et koskaan ryhdy kirurgiksi.

Vanhetessa tulee varmasti siivottua kielenkäyttöä jne...MUTTA pidän itselläni aina mahtavan oikeuden LIIOITELLA asioita.... Kyllä niissä muuten meni yli minuutti per pala....

Menisitkö mielummin sellaisen kirurgin hoitoon,joka repisi 200kpl/30min.? Meksikolainen olisi varmaan muutenkin tosi sähäkkä skalpellin kanssa.... :lol2:

Minua vituttaa hillopurkin avaaminen ihan perkeleesti. Koskaan ei tiedä mihin suuntaan sitä kantta pitäisi vääntää.

Originally posted by Hannibal
Minua vituttaa hillopurkin avaaminen ihan perkeleesti. Koskaan ei tiedä mihin suuntaan sitä kantta pitäisi vääntää.

Eli kuulut samoihin valuvikaisiin,kun minä eli ruuvien ja mutterienkin avaamis suunnat menevät käsityskyvyn ulottumattomiin?

Originally posted by Mike
kaupasta ostetun rompun päällä olevan muovin poistaminen on käsittämättömän työlästä. Jos on kiire, niin hermot menee ihan varmaan, miksi ihmeessä ne on noin vaikeasti pitänyt pakata?
:curs:

Toi on tosi raivostuttavaa, mutta onneksi vaimolla pitkät ja tervävät kynnet

Jos ostan esim. 10 kpl boxin, revin kaikista levyistä muovit pois jotain teräasetta käyttäen. Parempi hoitaa kerralla pois ettei tarvitse joka kerta polttaa hermojaan niiden kanssa.

Originally posted by Olbe
Eli kuulut samoihin valuvikaisiin,kun minä eli ruuvien ja mutterienkin avaamis suunnat menevät käsityskyvyn ulottumattomiin?

Riippuu, missä sitä hillopurkkia avataan. Jos sitä avataan Westsidella, niin väännetäänkö sitä niinku tuuma oikeelle, mutta ku ollaan Eastsidella, niin väännetäänkö sentti vasemmalle. Jos harrastaa pauvapodipildinkiä, niin sitten se vain repäistään juuri ennen hyväksikäyttöä auki.:1:

PS. Ei mulla oo harmaintakaan aavistusta, miksi ne pitää pakata niin tiiviiseen, mutta josko ne häviäisi, jos ostaisi vain niitä pakkaamattomia. Tai sitten kaasuttais ne pakatut. :evil: :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom