Raiskaus, välillä suomalaisittain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maker
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ruger sanoi:
:offtopic:
Eikös johtaja ole kuollut? Kaveri väitti istuneensa vankilassa poliittisista syistä, jotenkin muistelen että tuomiot tuli alaikäisten raiskauksista.

Pekka

Reichsführer sanoi:
Spent around 3.5 years total in Prison, mainly for political reasons.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tuolta Pekka Siittimeltä oikeasti jo lähtenyt henki, vai oliko tuolla sivulla paskaa? Jos Pekka on hengetön, korkkaan bissen ilosta. Vittu, mikä äijä. Ne televisioesiintymiset oli jotain legendaarista... Uskomaton vatipää.

SniffDaddy sanoi:
Onko tuolta Pekka Siittimeltä oikeasti jo lähtenyt henki, vai oliko tuolla sivulla paskaa? Jos Pekka on hengetön, korkkaan bissen ilosta. Vittu, mikä äijä. Ne televisioesiintymiset oli jotain legendaarista... Uskomaton vatipää.

Kuoli syöpään jo jokin aika sitten, oli jopa lehdissä uutinen tuosta. :)

SniffDaddy sanoi:

Bisset esiin. Kuollut on ja pysyy :).

EDIT: Etana

IJK sanoi:

Ei vittu mikä sälli :hyper: :urjo: Otteita puolueohjelmasta

16 §. Abortit on kiellettävä terveiltä naisilta.

17 §. Euthanasia on hyväksyttävä, jos potilas on parantumattomasti sairas.

18 §. Perinnöllisiä sairauksia sairastavilta kansalaisilta on suvunjatkaminen kiellettävä.
:urjo:

Kostaja X sanoi:
Ei vittu mikä sälli :hyper: :urjo: Otteita puolueohjelmasta

16 §. Abortit on kiellettävä terveiltä naisilta.

17 §. Euthanasia on hyväksyttävä, jos potilas on parantumattomasti sairas.

18 §. Perinnöllisiä sairauksia sairastavilta kansalaisilta on suvunjatkaminen kiellettävä.
:urjo:

Minusta noissa on järkeä.

16 §. Tiesitkö, että ei-valkoiset ulkomaalaiset vastaavat pian jo 1/2 Suomen väestönkasvusta?

17 §. Minua ainakin vituttaisi suunnattomasti maata vuodesta toiseen letkuissa, tietäen, etten ikinä siitä nousisi.

19 §. Vakava perinnöllinen sairaus vituttaisi myös aika kovasti. Miksi kirota viaton lapsi???

PekkaSS sanoi:
17 §. Minua ainakin vituttaisi suunnattomasti maata vuodesta toiseen letkuissa, tietäen, etten ikinä siitä nousisi.

Parantumattomasti sairas??

Minulla on heinänuha jota ei voida parantaa nykyisellä lääketieteellä mutta henkilö joka tulisi tarjoamaan minulle euthanasiaa saisi nyrkistä.

Joo, tämä on viisastelua mutta kertoo mielestäni siitä, että "lait" kannattaisi miettiä hivenen tarkemmin...

PekkaSS sanoi:
Minusta noissa on järkeä.

16 §. Tiesitkö, että ei-valkoiset ulkomaalaiset vastaavat pian jo 1/2 Suomen väestönkasvusta?

19 §. Vakava perinnöllinen sairaus vituttaisi myös aika kovasti. Miksi kirota viaton lapsi???

16. Jokaisella naisella on oikeus päättää mitä omassa kehossa tapahtuu. Jos suomalaisten suhteellinen määrä alkaa laskemaan liikaa, niin kasvata itse järjetön määrä natsilapsia Pekka-jugendiin.

17. Natsit käyttivät "eutanasiaa" muhinkin kuin vapaaehtoisiin. Esim. vammaisiin.

18. Myös vakavasti sairailla on oikeus elämään.

Kostaja X sanoi:
16. Jokaisella naisella on oikeus päättää mitä omassa kehossa tapahtuu. Jos suomalaisten suhteellinen määrä alkaa laskemaan liikaa, niin kasvata itse järjetön määrä natsilapsia Pekka-jugendiin.

17. Natsit käyttivät "eutanasiaa" muhinkin kuin vapaaehtoisiin. Esim. vammaisiin.

18. Myös vakavasti sairailla on oikeus elämään.

16. "Oikeudet" eivät ole itsestäänselvyys. Jos maamme täyttyy ihmiskunnan pohjasakasta joka on tyhmää, laiskaa ja epärehellistä ja kaikenlisäksi suomalaisvihamielistä, saamme varmasti sanoa hyvästit hyvinvointiyhteiskunnalle ja vajota Afrikan tasolle, jonka ihmiset elävät älyllisesti varhaista kivikautta.

17. Voi kyynel.

18. Noh, tartutappa sitten itseesi vaikkapa HIV, koska "sairailla on oikeus elämään". :david:

Pitäsköhän sinun, PekkaSS nyt painua ihan suosiolla vaan vittuun täältä. Täällä ei sinun ideologiaasi tarvita. Maik tai muut modet, kattokaa nyt tän kaverin tekstejä.

SniffDaddy sanoi:
Pitäsköhän sinun, PekkaSS nyt painua ihan suosiolla vaan vittuun täältä. Täällä ei sinun ideologiaasi tarvita. Maik tai muut modet, kattokaa nyt tän kaverin tekstejä.

Mun mielestä toi homo pitäisi bannata ihan vaan sen takia, että se on kaikista maailman nickeistä valinnut PekkaSS:än. Kumarretaan siinä sitten Siitoiselle ja SS-joukoille. Helvettiin nämä natsit täältä, pliis.

SniffDaddy sanoi:
Täällä ei sinun ideologiaasi tarvita. .

Ihan uteliaisuudesta, pitääkö täällä tarvita jotain ideologiaa?
Miksi Pekan ideologia on jotenkin huonompaa kuin muiden?
Pitääkö täältä bannata ihmiset joiden mielipiteistä sinä et pidä?

En minä aloittanut keskustelua herra Siitoimesta raiskausaiheisessa threadissa...

Ja että oikein "homo"? Todellinen suvaitsevaisuuden riemuvoitto :worship:

Hetkinen... Raiskaus suomalaisittain ---> porkkana ----> eturauhanen ---> valtakunnanjohtaja ----> LUKKO.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom