Raiskaus, välillä suomalaisittain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maker
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VastActiv sanoi:
Millähän tavalla tuo laki olisi tässä tapauksessa raiskauksen estänyt? Tai ajatellaampa näin, tyttö olisi mennyt pissalle. Pissan jälkeen 5 miestä lähestyy tavoitteenaan kysyä reittiä juna-asemalle. Tyttö vetää puukon esiin säikähdettyään. Olisiko nyt 5 miehellä oikeus tappaa tyttö itsepuolustukseksi?

Ei, mutta jos ne 5 miestä kajoaisi tyttöön kiinni, niin silloin tytöllä on oikeus tappaa ne minun puolesta. Vielä kun kyseessä olisi se raiskaus tapaus, kajotaan tytön vaginaan väkisin, niin silloin todellakin on tytöllä oikeus tappaa ne 5 äijää itsepuolustukseksi. Siis se on selvää kuin purovesi auringinpaisteessa.

number_one sanoi:
Sellaista kuin klobaali tuomionpäivä, ei ole olemassa, hölmö

Ja joku on väittänyt, että on? No ihan sama, en jaksa alkaa tästä vääntämään, ettei mene ihan offtopiciks.

P.S. Globaali, ei klobaali. Höntti.

Lauri Perkele sanoi:
Rikoksesta saa rangaistuksen, jonka kärsittyään vapautuu. Mitä väärää siinä on? Miksi ihmeessä joku teiniritsa pitäisi nostaa marttyyriksi, koska se nyt mm. Iltalehden mukaan sattui olemaan niin nätti jo voi voi.

Ootko nyt ihan oikeesti tuota mieltä?? Eli sun mielestä Eveliinan tappaja sai oikean rangaistuksen ja Eveliinaa on turha kenenkään sen kummemmin muistella kun se nyt oli "vaan joku teiniritsa", vielä kun mm. Iltalehtikin on häntä nätiksikin maininnut :jahas: :david: :thumbs: .

No joo se siitä :offtopic: :sta.

Itse aiheeseen liittyen en ymmärrä näiden raiskaajan kavereiden touhuja. Katsoivatko he vaan bissejään lipitellen vierestä kun yks sankari on pukilla, tai siis raiskaa jotain nuorta naista.
Lehtitietojen mukaanhan he eivät tiettävästi olleet osallistuneet itse toimeen mitenkään. Ihme porukkaa.

MEV sanoi:
Ei, mutta jos ne 5 miestä kajoaisi tyttöön kiinni, niin silloin tytöllä on oikeus tappaa ne minun puolesta. Vielä kun kyseessä olisi se raiskaus tapaus, kajotaan tytön vaginaan väkisin, niin silloin todellakin on tytöllä oikeus tappaa ne 5 äijää itsepuolustukseksi. Siis se on selvää kuin purovesi auringinpaisteessa.

Toivomassasi laissa tappaminen olisi sallittua jos tuntee tilanteen uhkaavaksi. Voisitko vielä tarkemmin selittää miksi sinusta yksi nainen saisi uhkaavaksi kokemassaan tilanteessa tappaa 5 miestä mutta 5 miestä ei saisi uhkaavaksi kokemassaan tilanteessa tappaa yhtä naista.

tommosista tapauksista ei ota pirukaan selvää, jossa kaikki on niin päissään ettei kukaan muista oliko koko raiskausta tapahtunut. humalassa kuitenkin tulee tehtyä yhtä ja toista, hetken päästä (vaikka "rakasteluhetkellä") mieli muuttuukin, ja yhdyntä onkin omasta mielestä raiskaus..

oman lisän tapahtumiin antaa joskus myös katuminen, varsinkin nuorempien keskuudessa. kun itse ei viitsitä kantaa tekemisistään vastuuta, aletaan tekojaan väittää esim. raiskauksiksi.

ei kukaan sitä viinaa niin paljon voi väkisin juottaa ettei illasta mitään muista. itse sen viinan kurkkuunsa kaataa. tällöin pitäisi myös hieman huolehtia siitä ettei joudu tuommoisiin tilanteisiin. ei pitäisi ainakaan juoda semmoseen kuntoon ettei muista tuliko rakasteltua, raiskatuksi, mitä muuta tuli tehtyä..

kantani kuullostaa kornilta, mutta itse sen viinan loppupeleistä kuitenkin juo.

VastActiv sanoi:
Toivomassasi laissa tappaminen olisi sallittua jos tuntee tilanteen uhkaavaksi.

Lue mitä ihmiset kirjoittavat, herra 4 postia :D Kirjoitin selvästi, että "kun on hengenvaarassa" ja tulla raiskatuksi on vähintään yhtä vakava tilanne.

VastActiv sanoi:
Voisitko vielä tarkemmin selittää miksi sinusta yksi nainen saisi uhkaavaksi kokemassaan tilanteessa tappaa 5 miestä

Jos 5 miestä kajoaa naisen vaginaan väkisin, naisen sitä haluamatta, samaan aikaan jos ne 5 miestä vielä ottaa housuja pois ja sanoo;"nyt me pannaan sua", niin siinä nainen on vaarallisessa tilanteessa.

Kyse ei ole siitä, tunteeko olon uhkaavaksi, vaan tietona se, että on vaaratilanteessa. Tässä tapauksessa raiskaus.

VastActiv sanoi:
mutta 5 miestä ei saisi uhkaavaksi kokemassaan tilanteessa tappaa yhtä naista.

En koskaan väittänyt noin.
Sinulla on velvollisuus lukea toisen viesti ja miettiä sitä, ennen kuin alat lainaamaan tekstiä ja kommentoimaan sitä täysin päinvastaisilla väitteillä mitä viesti oikeasti esitti.

Tytöllä oikeus tappaa.... hah. Se "tappaminen" ei kuulemma ole niin yksinkertaista. Varsinkaan umpitunnelissa olevalta teiniltä.

Raiskeus herättää aina voimakkaita tunteita, syystäkin. Syylliset on ansainneet rangaistuksensa, mutta tyttöpolo olisi voinut piennenpienellä järjenkäytöllä välttää tilanteen. Eikä siihen olisi tarvittu mutkaa tai terää.

Raiskaajan kaverit

Tossa lehden jutussa ei paljoakaan sanottu, mitä raiskaajan kaverit teki. Voi olla, että nekin osallistui jotenkin tekoon, vaikka ei itse yhdyntään menneetkään mukaan. Moni heistä saattoi kokea tilanteen todella vastenmieliseksi, mutta kynnys mennä väliin on ollut liian korkea. Tuomitsen moisen välinpitämättömyyden, mutten ihmettele. Joku psykologi osaa selittää paremmin. Ihmisillä on tapana seurata esimerkkiä ja yhtä tai muutamaa kaveria vastaan riiteleminen koko kaveriporukan edessä on aika vaikeaa. Ihmisillä on taipumus valita helpoin tie. -Eli tässä tapauksessa olla hiljaa ja tovoa, että kukaan ei jää kiinni.

Nämä raiskausthreadit ansaisisivat melkein oman osionsa. Siellä voitaisiin sitten päivitellä, kiistää, uhota, puolustella tai vängätä täysillä. Yritetään tähän saada raiskaajaksi vielä kuurilla oleva penkkipaitaa käyttävä rulla-apina ählämi, niin saadaan lisähöyryä päälle. Olispa mukavaa. Jep.

Onko se raiskaus sitten yhtään sen pahempi asia kuin yksipuolinen tappelu, jossa uhrilta potkitaan esim. hampaat suusta, tms. muuta mukavaa? Aika nöyryyttävä tilanne miehelle jos ei pysty pitämään puoliaan. Tuomioiden pitäisi olla kovempia raiskauksissa ja pahoinpitelyissä...

Toi on niin väärin. Paljon muuten maksaa kehä3:en sisällä "thai-hieronta"?

Vaikka lukemani mukaan paatuneimmat raiskaajat eivät raiskaa sen takia, että lihasta on ollut puutetta, vaan ihan alistamisen/vallan takia.

Ps. PekkaSS, toi sun allekirjotus on mahtava :jahas: Eikö Pekka Siitoin ollu joku koulukiusattu wanna-be uusnatsi?

KONE-MASIINA sanoi:
Ps. PekkaSS, toi sun allekirjotus on mahtava :jahas: Eikö Pekka Siitoin ollu joku koulukiusattu wanna-be uusnatsi?
:offtopic:
Eikös johtaja ole kuollut? Kaveri väitti istuneensa vankilassa poliittisista syistä, jotenkin muistelen että tuomiot tuli alaikäisten raiskauksista. Siinä meillä suomalais-arjalais-germaanisen veljeskunnan esikuva :urjo:

Annie Stark sanoi:
Mun mielestä on jo ihan turhaa aloittaa joka raiskauksen jälkeen uus threadi. Eiköhän ne samat ajatukset päde joka tapaukseen.. Sit alkaa se sama kädenvääntö rangaistuksista jne jne. Valitettaviahan nuo tapaukset on, mutta ei jokaisesta tarvi erikseen uutta threadia alottaa ? ihan vaan tällanen välihuomio...

Eikös jokainen tälläinen tapaus ole aina yhden threadin arvoinen, jossa ihmiset pääsevät käsittelemään tunteitaan?

Originally Posted by Hankisääski
Ja joku on väittänyt, että on? No ihan sama, en jaksa alkaa tästä vääntämään, ettei mene ihan offtopiciks.

P.S. Globaali, ei klobaali. Höntti.

:D Jannu oli megessä :) Pakkis ei olekkaan aivan turmeltunut :jahas:

Sportman81 sanoi:
Eikös jokainen tälläinen tapaus ole aina yhden threadin arvoinen, jossa ihmiset pääsevät käsittelemään tunteitaan?

Mun mielestä tää ei oo tarjonnut mitään uutta edelliseen threadiin samasta aiheesta. Ja niin kuin Aimo Tarmo totesikin niin välillä tuntuu siltä että pakkis kaipaa jonkun "saunan taakse"- osion :). Raiskaus on toki ikävä juttu ja estäisin sen aina jos voisin, mutta ei tämäkään uutinen mun tunteita juuri herätellyt. Näitä tapauksia riittää enkä mä ala päätäni vaivaamaan jokaisella.

Nää on kyllä aika turhia ketjuja. Eka saunotaan, sitten yritetään antaa viisas ratkaisu ja sitten kiistellään. Lopuksi tulee mode ja pistää lukkoon.

Sympiatiat uhrille nyt ja aina.

Mun lukkoveikkaus (millä sivulla lukko napsahtaa) on sivulla nr. 5.

Reka sanoi:
no joo .. löytyhän se tunnevammanen psykopaatti tältäkin palstalta.. tai oikeestaan toinen :(

Mikä ihmeen tunnevammainen psykopaatti? En minä pysty näkemään Lappalaisen surman julkisessa käsittelyssä mitään muuta kuin iltapäivälehtien ajaman halvan lynkkausmentaliteetin. Tragediaa on jokaisessa väkivaltaisessa kuolemassa, Lappalaisen tapauksessa se vain tuotiin mahdottoman tehokkaasti esiin. Mielestäni mikään tapaus ei ole erityisen traaginen ainoastaan siksi, että uhrilla oli nätti hymy ja vanhempia surettaa.

Mielestäni väkivalta ei koskaan ole oikeutettua. Nuorten väkivaltaisissa kuolemantapauksissa uhri kuitenkin nostetaan yleensä älyttömälle jalustalle (yhtä itsemurhaa saattaa seurata epidemia), eikä oikeuslaitoksen tehtävä ole kostaa.

Yussi sanoi:
Ootko nyt ihan oikeesti tuota mieltä?? Eli sun mielestä Eveliinan tappaja sai oikean rangaistuksen ja Eveliinaa on turha kenenkään sen kummemmin muistella kun se nyt oli "vaan joku teiniritsa", vielä kun mm. Iltalehtikin on häntä nätiksikin maininnut :jahas: :david: :thumbs: .

Mitä hittoa se minua hyödyttää, vaikka 15-vuotiaan kypsällä maailmankuvalla tekonsa suorittanut Martikainen istuisi lopun ikäänsä kiveen kaivettuna?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom