Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siis pystytkö juomaan ees funlightii sekotettuna veteen? Imo ihan samalta maistuu ku rahkaan sekottaa peittää maun melkeenpä 100%;sestiMiten porukka pystyy vetää maitorahkaa funlightin kanssa. Ihan karmeen makusta tulee. Ite vedän yleensä maitorahkani juotavassa muodossa sekoitettuna kaurahiutaleisiin, marjoihin, oliiviöljyyn ja veteen. Ei hyvää mutta menee alas. Välipalana toimii maitorahka+kaurahiutale kombo ihan kiinteenä, jotain marjakeittoa siihen voi heittää sekaan.
nyt löyty paras rahkamauste!!!! maitorahka + greippi funlight!
Itse olen niin puhki salin jälkeen etten jaksa ruveta kikkailemaan, paskalta maistuu, mutta maistukoon. Harrastuksen varjopuoliaToi pelkän rahkan maku on kyllä sellanen että sitä ei kauaa jaksa "raakana" syödä. Ennen maustoin ananaksella mutta nyt ei kyllä pysty enää senkään kanssa syömään.:urjo: Tökkii ja pahasti. Nyt oon sekoitellu jogurttiin ja pari teelusikallista sokeria sekaan. On kyllä hyvvee:thumbs:
Aikaisemmin jokaisen päivän ehdoton herkkuhetki oli iltapalarahka appelsiini-mango-Funlightilla. Äskettäin vaihdoin kuitenkin huomattavasti terveellisempään makeutusaineeseen, eli vaniljanmakuiseen steviaan. Nyt voi vielä paremmalla mielin herkutella iltaisin, kun ei tarvitse lisäaineista murehtia.
Mä en vaan millään ymmärrä, että miten maitorahka voi jonkun mielestä olla pahaa? Siis sehän on ihan raakana purkistakin syötynä tosi herkullista, vaikka sitä oon jo monta vuotta päivittäin syönytkin.
Mä en vaan millään ymmärrä, että miten maitorahka voi jonkun mielestä olla pahaa? Siis sehän on ihan raakana purkistakin syötynä tosi herkullista
Jouluisia rahkoja:
Glögirahka:
- 250g erhmann
- reilu loraus glögi tiivistettä
(+ rusinoita ja mantelilastuja maun mukaan)
Piparkakkurahka:
- 250g erhmann
- murennettuja piparkakkuja
Luumurahka:
-250g erhmann
-luumumarmeladia
Citymarketeistä saa kaikkia noita rahkoja, tais Pirkka olla vielä merkki. 2dl purkkeja, hintaa vajaa muutama euro
Citymarketeistä saa kaikkia noita rahkoja, tais Pirkka olla vielä merkki. 2dl purkkeja, hintaa vajaa muutama euro