Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten porukka pystyy vetää maitorahkaa funlightin kanssa. Ihan karmeen makusta tulee. Ite vedän yleensä maitorahkani juotavassa muodossa sekoitettuna kaurahiutaleisiin, marjoihin, oliiviöljyyn ja veteen. Ei hyvää mutta menee alas. Välipalana toimii maitorahka+kaurahiutale kombo ihan kiinteenä, jotain marjakeittoa siihen voi heittää sekaan.

Miten porukka pystyy vetää maitorahkaa funlightin kanssa. Ihan karmeen makusta tulee. Ite vedän yleensä maitorahkani juotavassa muodossa sekoitettuna kaurahiutaleisiin, marjoihin, oliiviöljyyn ja veteen. Ei hyvää mutta menee alas. Välipalana toimii maitorahka+kaurahiutale kombo ihan kiinteenä, jotain marjakeittoa siihen voi heittää sekaan.
No siis pystytkö juomaan ees funlightii sekotettuna veteen? Imo ihan samalta maistuu ku rahkaan sekottaa peittää maun melkeenpä 100%;sesti

nyt löyty paras rahkamauste!!!! maitorahka + greippi funlight!:rock:

on muuten hyvää kaikki greippi- sitruuna- lime ym. mehut ja itse hedelmätkin!
Laitan joskus vähän makeutusainetta ja puristan sitruunamehua sekaan, nopea ja helppo ja hyvä! myös greippi paloiteltuna sekaan on hyvää jos haluaa vielä raikkaamman maun.

mä kyllä vedän rahkan aika usein suoraan purkista, en ole kyllästynyt makuun vieläkään vaikka päivittäin syöny jo pitkään. kaikkeen tottuu, sanon mä ;)

Toi pelkän rahkan maku on kyllä sellanen että sitä ei kauaa jaksa "raakana" syödä. Ennen maustoin ananaksella mutta nyt ei kyllä pysty enää senkään kanssa syömään.:urjo: Tökkii ja pahasti. Nyt oon sekoitellu jogurttiin ja pari teelusikallista sokeria sekaan. On kyllä hyvvee:thumbs:
Itse olen niin puhki salin jälkeen etten jaksa ruveta kikkailemaan, paskalta maistuu, mutta maistukoon. Harrastuksen varjopuolia :puntti:

Ei herranjestas mä en vieläkään tajua tota Funlightia. Miksi vaivautua syömään edes sitä rahkaa, jos sen pilaa tollasella keinotekoisella lisäainelitkulla?

Aikaisemmin jokaisen päivän ehdoton herkkuhetki oli iltapalarahka appelsiini-mango-Funlightilla. Äskettäin vaihdoin kuitenkin huomattavasti terveellisempään makeutusaineeseen, eli vaniljanmakuiseen steviaan. Nyt voi vielä paremmalla mielin herkutella iltaisin, kun ei tarvitse lisäaineista murehtia.

Mä en vaan millään ymmärrä, että miten maitorahka voi jonkun mielestä olla pahaa? Siis sehän on ihan raakana purkistakin syötynä tosi herkullista, vaikka sitä oon jo monta vuotta päivittäin syönytkin.

Aikaisemmin jokaisen päivän ehdoton herkkuhetki oli iltapalarahka appelsiini-mango-Funlightilla. Äskettäin vaihdoin kuitenkin huomattavasti terveellisempään makeutusaineeseen, eli vaniljanmakuiseen steviaan. Nyt voi vielä paremmalla mielin herkutella iltaisin, kun ei tarvitse lisäaineista murehtia.

Mä en vaan millään ymmärrä, että miten maitorahka voi jonkun mielestä olla pahaa? Siis sehän on ihan raakana purkistakin syötynä tosi herkullista, vaikka sitä oon jo monta vuotta päivittäin syönytkin.

Herkullista?

Ainoa mikä siinä maistuu on se happamuus. Ei pahaa, muttei hyvääkään. Neutraaliin makuunkin voi kyllästyä. Nää on katos näitä makuasioita.

Mä tykkään ananaksen kanssa syyä, fun lightiä ostin tossa kaappiin kun sitä on täällä niin kehuttu mutta ei oo vielä tullu tarvetta vaihtaa ananaksesta pois, on se sen verran hyvää :kuola:

Mä en vaan millään ymmärrä, että miten maitorahka voi jonkun mielestä olla pahaa? Siis sehän on ihan raakana purkistakin syötynä tosi herkullista

Ei se pahaa ole mutta ei se kyllä herkullistakaan ole! Ei pysty raakana vetään...

Jouluisia rahkoja:

Glögirahka:
- 250g erhmann
- reilu loraus glögi tiivistettä
(+ rusinoita ja mantelilastuja maun mukaan)

Piparkakkurahka:
- 250g erhmann
- murennettuja piparkakkuja

Luumurahka:
-250g erhmann
-luumumarmeladia

Jouluisia rahkoja:

Glögirahka:
- 250g erhmann
- reilu loraus glögi tiivistettä
(+ rusinoita ja mantelilastuja maun mukaan)

Piparkakkurahka:
- 250g erhmann
- murennettuja piparkakkuja

Luumurahka:
-250g erhmann
-luumumarmeladia

Citymarketeistä saa kaikkia noita rahkoja, tais Pirkka olla vielä merkki. 2dl purkkeja, hintaa vajaa muutama euro :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom