Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maustamatonta jogurttia ja maitorahkaa sekasin sitten vaan myslit päälle. Menee hyvin välipalasta, ja on todellakin täyttävä.

Hyi helvetti! rahkan haju saa aikaan kuvotuksen, aivan sama hajukuin vauvan oksennuspuklaukset, vastenmielisimpiä hapanhajuja mitä voi olla, ja maku, hyi saattana!

Mitäs siihe rahkaan kannattaa nyt laittaa näin ihan aluksi, ettei tuu mitään liian eksoottista, mutta maistuis silti joltain?
Aamupalaks oon ajatellu laittaa.

fun light tiiviste tai ananas.

karukoon mainitsema mehukeitto on kans hyvä. Sokerittomana kun ottaa. Tai se aamupalana niin vaarallinen ole jos siinä sokeria on.

Mehukeitoilla menty jo kolmisen kuukautta, ei kyllästymisestä tietoakaan ja hyvää on.

Mitäs siihe rahkaan kannattaa nyt laittaa näin ihan aluksi, ettei tuu mitään liian eksoottista, mutta maistuis silti joltain?
Aamupalaks oon ajatellu laittaa.
Otan nykyään purkki rahkaa, ananasmurskaa josta mehuja vähän pois. Pari ruisleipää ja siihen täytteet. Alas huuhdottuna kaakaolla. Multa tulee siis ehdotuksena tuo rahka ja ananasmurska aamupalalla!

Enköhän mä tota ananasmurskaa sitten heti testaa.
Oli muuten paikallisessa k-kaupassa surkee tarjonta, kun pelkästään Pirkan maitorahkaa. No tuossa näytti olevan 12g/100g proteiinia, hintaa 1,19e...

Sitte pikku vihjeitä kans tohon rahka-ananas settiin..Kaatele rahkasta ja ananaksesta kummastakin ylimääräset nesteet pois, sekotat astiaan ja laita illalla jo jääkaappiin..Jämähtää hyvin ja mukava popsia aamupalaksi..:D
Ne mehukeitot on hyviä tuunaukseen kans..

Mehukeitoilla menty jo kolmisen kuukautta, ei kyllästymisestä tietoakaan ja hyvää on.

:kippis1: Sama täällä. Itse sekoitan joukkoon noin 1,5 dl kahdessa osassa ja sekoittuu todella hyvin Ehrmannin kanssa. Siitä tulee sellaista jogurttimaista. Sokeroimattomissa mehukeitoissa on ihan mukavasti eri makuja, ja hintakaan ei ole paha ainakaan Ingmanin keitoissa (taisi olla noin 1,2€ litra).

Tuli muuten tuohon lähikauppaankin Ehrmannia, joten sitäkin voi nyt popsia. Menee ihan suoraan ilman funlightejä, mutta usein tulee laitettua sitäkin. Voisi testata jossain vaiheessa näitä reseptejä mitä tänne on postattu... Mutta mites sitten kannattaa dieetillä tuo rahka maustaa? Funlightiä jos jaksaa sekoitella sen sinne on mulla nyt ollut yleisin. Aamulla jotain kauraleseitä, välipaloilla raakana ja illalla rypsiöljyä? Menisi varmaan tuonne aloittelijoiden dieettipalstalle mutta...

Uusi megalöytö rahkan höysteeksi lastenruokahyllystä :kuola::

Hipp Fruit Break-hedelmäsose. Maistoin juurikin tuota omena-mansikka-mustikka-versiota ja oli kuulkaas hyvää Ehrmannin kanssa :kuola:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom