Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Eipähän ole. Exquisaa saa kyllä sekä K- että S-ryhmien kaupoista. Jos ei hyllyssä näy kannattaa vaivata myyjää, kyllähän ne sitä tilaa jos asiakas tahtoo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs nuita saa, ei ainakaan niistä marketeista joissa itse vierailen, siis k ja s- marketit kehä kolmosen sisäpuolella...

Kyllä mä sitä ihan tuosta paikallisesta S-Marketista ostan.

Orginally Posted By Centrum
Eikö exquisassa, kuten monissa muissakin maustetuissa rahkoissa ole hirveästi sokeria?

Jaa-a.. Hiilareita 15g josta laktoosia 2,5g. muuta ei ymmärrä tosta tekstistä.
Ei ole suomea lainkaan..

Edit: ja hinta oli jotain 1.80 /500g

Eikö exquisassa, kuten monissa muissakin maustetuissa rahkoissa ole hirveästi sokeria?

Exquisaa saa myös maustamattomana.. sin hiilareita joku 4g/100g ja protskus jossain 10g.. aika samaa ku ehrmann mut paljon pehmemmän makusta..

Ihan alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni, nyt on tullut syötyä ehrmannit ihan vaan nestemäisellä hermesetasilla ja tummalla soijarouheella paranneltuna. Juhlapäivinä sekaan on voinut lorauttaa jotain jogurttia. Toimii, ah.

Kaikkein paras kun heittää vaan reilusti mansikoita ja mustikoita joukkoon.
Koitin tollasta et laitto vähän mehua joukkoon ja sit pillko banaanin sekaan, niin tuli aivan karseeta sontaa koko rahkasta :urjo:

Paljonko maksaa pieni purkki maitorahkaa?
Ja onko se hyvä palkkariksi kun palautusjuomaa ei ole mahdollista juoda-.
myydäänkö semmosia 200 g purkkeja.

Paljonko maksaa pieni purkki maitorahkaa?
Ja onko se hyvä palkkariksi kun palautusjuomaa ei ole mahdollista juoda-.
myydäänkö semmosia 200 g purkkeja.

Ehrmann 250g maksaa siinä 40-80 snt purkki ja palkkariksi soveltuu esimerkiksi banaani paremmin.

ostin uutta Tropic o´light troopiset hedelmät mehua ja voi tsiisus kun on hyvää ehrmanin kanssa! :kuola:
uutta oli myös mansikka-suklaan maku joka vois olla kans aika jees?

Ehramin sekaan jugurttia,1-2 valkuainen ja hedelmiä mitä löytyy ananasta,marjoja, banaania. On hyvää ja prodee löytyy!:rock:

Itse laitan rahkan (purkillinen) sekaan leseitä ja valion sokeritonta mehukeittoa. Sauvasekoittimella pirtelöksi.

uutta oli myös mansikka-suklaan maku joka vois olla kans aika jees?
Tuo uusi O'light on rahkan kanssa aivan taivaallista. Rahkaa joka maistuu samalta kuin sula triojäätelö... :kuola: (Miltähän toi maistuis jos rahkan antais olla pakastimessa sen aikaa että se jäätyy sillai puoliksi... hmmmmm!)

Ei oo pelkoo ainakaan ettei päivän protskumäärä tulis täyteen tuon löydön jälkeen. :D

Tuo uusi O'light on rahkan kanssa aivan taivaallista. Rahkaa joka maistuu samalta kuin sula triojäätelö... :kuola: (Miltähän toi maistuis jos rahkan antais olla pakastimessa sen aikaa että se jäätyy sillai puoliksi... hmmmmm!)

Ei oo pelkoo ainakaan ettei päivän protskumäärä tulis täyteen tuon löydön jälkeen. :D

ostin pullollisen ja on nannaa! :kuola:

Itse kun tulee illalla vedettyä se 500g niin vesilasin kanssa se menee. Ei kärsi pistää hiilaria tai ei saa nukutukks

Mielenkiintoista, kun juuri hiilareiden pitäisi väsyttää ja proteiinin piristää. :rolleyes:

ÖÖÖÖ :D Siis eikös se mene juur toistepäin.. :hyper:
En ny jaksa mitää sepustuksia mut Siis ainaki omasta kokemuksesta kun on väsyny ja vetää hiilareita nii onki koht pirtee ja sillein...
Vai mitä niiku meinaat???

No mut tollei illalla se ainakin menee tollein ku aikasemmin pistin. Siis miten niin Hiilarit väsyttää? WTF? Vai yritäkkö kusettaa?

ÖÖÖÖ :D Siis eikös se mene juur toistepäin.. :hyper:
En ny jaksa mitää sepustuksia mut Siis ainaki omasta kokemuksesta kun on väsyny ja vetää hiilareita nii onki koht pirtee ja sillein...
Vai mitä niiku meinaat???

No mut tollei illalla se ainakin menee tollein ku aikasemmin pistin. Siis miten niin Hiilarit väsyttää? WTF? Vai yritäkkö kusettaa?

Kyllä ainakin mulla tulee uni paremmin ja nukun myös paremmin jos syön enempi hiilaria illalla.

Kyllä ainakin mulla tulee uni paremmin ja nukun myös paremmin jos syön enempi hiilaria illalla.

Outoo.
Omalla kokemuksella kun sinne hillaria sekaan lykkää iltasin niin sitä sitten väännellään ja käännellään hyvän aikaa ennen kun se uni tulee vaikka kuinka olisi väsyttänyt ennen sitä syöntiä.

Eikös elimistö käytä hiilihydraattia energian lähteenä? Ja kun elimistö sitä hiilaria saa niin taas jaksaa paremmin kun on sitä bensaa koneessa.

Voiko olla yksilöllistä sitten toi?

Suositut

Back
Ylös Bottom