Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by astro
Itse söin päivän vanhaa ehrmannia joka oli unohtunut ennen nauttimista huoneenlämpöön varmaan lähes tunniksi. Pari tuntia tuon jälkeen tuli :urjo:
Originally posted by graniitti
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/index.pl
Tuolta löytyy ainakin laskuri kaloreille. Tiedä sitten näiden luotettavuutta. On tosin Kuopion yliopiston sivuilla...
Originally posted by otsio
Ei vaan, mites porukka nauttii rahkat?
Mä nukun aina pommiin, joten aamupalan suhteen ei aina jää turhaa aikaa: kokeiles näin:
1prk maitorahkaa
2dl vettä
1-2dl sokeroimatonta mustikkakeittoa
dash juoksevaa hunajaa
2dl kaurahiutaleitam-leseitä yms.
Blendaa hetki tehosekoittimessa ja juo heti, kun seos on vielä juoksevassa muodossa :-) Kyytipojaksi kokista tai mehua.
En jaksa laskea nössö-kaloreita yms. mutta välttäväksi aamupalaksi/välipalaksi ed. mainittu on ihan must! Voishan tuonne joukkoon lisätä vielä banaaninkin...kai?!
Originally posted by Sumu
Kummaa kyllä, että itselläni tuo laktoosipitoisuus ei aiheuta mitään oireita, vaikka laktoosi-intoleranssista kärsinkin...
Originally posted by natu76
Rahkaa menee niin paljon että mausteet vaihtuu kausittain,nyt kyllästyin banaaniin ja sotken rahkan lautasella pakastevadelmiin ja vadelmamehukeittoon.On todella hyvää eikä liian makeaa.
Originally posted by graniitti
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/index.pl
Tuolta löytyy ainakin laskuri kaloreille. Tiedä sitten näiden luotettavuutta. On tosin Kuopion yliopiston sivuilla...
Originally posted by Rad
Meitsin rouvalla on paha laktoosi-intoleranssi, mut rahkan kaltaiset hapanmaitotuotteet ei juurikaan oireile. Tiedä sitten mikä perkeleen mekanismi siinä lymyilee...
Originally posted by H0J
Kotipitsan perhepitsa on muuten aika naurettavan kokoinen, monissa mutupitserioissakin on isommat normaalipitsat. Oulussa myydään jossain pitseriassa perhepitsaa, joka vastaa noin 12 normaalipitsaa. Hinta jotain 20€. Omistaja lupaa toisen kaupan päälle, jos kolme ihmistä syö pitsan alle oliko se nyt 45min. Jos siihen pystyy, on kova syömään!
Originally posted by Paukkurauta
Se riippuu mitä rahkaa ostaa. Ehrmanin rahka on ihan edullista, mutta et sä rahkasta paljoo hiilareita saa...
Originally posted by Vantaan_RH_OY
Onks toi rahka sit muka niin halpa protsku/hiilari lähde et sitä kannattaa syödä? Mä tajusin vasta tänään miten helvetisti maidos on protskuu, ei ihme et musta tuli näin iso ku oon pennusta pitäen juonu ~3l maitoo päiväs :lol2:
Originally posted by mik99
mutta tulee siinä myös hiilareita kaupanpäälle aika reilusti noin 150g..